Ψηφίστηκε στην Βουλή των Ελλήνων, το νομοσχέδιο που προβλέπει τέλη κυκλοφορίας με τον μήνα για το υπόλοιπο της φετινής χρονιάς. Αυτό ήταν κάτι αναμενόμενο βέβαια, καθώς συνέβη και τις προηγούμενες χρονιές, μόνο που φέτος υπήρξε σημαντική καθυστέρηση στην ψήφιση του ειδικού νομοσχεδίου.
Δείτε επίσης: Εσύ γνωρίζεις την διαφορά του STOP από το τρίγωνο με την κορυφή προς τα κάτω;
Πλέον, όπως προβλέπεται στο νομοσχέδιο (εκκρεμεί μόνο η δημοσίευση στο Φ.Ε.Κ.), δεν θα υπάρχει η “ποινή” που προβλεπόταν τα προηγούμενα χρόνια, που για έναν μήνα πλήρωνες δύο, ενώ για έξι μήνες πλήρωνες οκτώ. Έτσι, ο ιδιοκτήτης του αυτοκινήτου θα πληρώνει αναλογικά μόνο για τους μήνες για τους οποίους θα πάρει τις πινακίδες κυκλοφορίας του οχήματός του. Για τους μήνες δηλαδή που θα άρει την ακινησία του οχήματός του.
Για παράδειγμα, αν ένα αυτοκίνητο 2.0 λτ. του 2000 πληρώνει τέλη κυκλοφορίας 660 ευρώ, τότε το ποσό αυτό θα διαιρεθεί δια τους 12 (που είναι οι μήνες του έτους) και το αποτέλεσμα θα πολλαπλασιαστεί επί τους μήνες της άρσης της ακινησίας. Στην περίπτωσή μας δηλαδή, αν ο κάτοχος του αυτοκινήτου του παραδείγματός μας θέλει να άρει την ακινησία του για τρεις μήνες, τότε θα πληρώσει: 660 ευρώ (τέλη κυκλοφορίας 2020) / 12 (μήνες του έτους) = 55 ευρώ x 3 (μήνες κυκλοφορίας αυτοκινήτου μέσα στο 2020) = 165 ευρώ (τελικό ποσό πληρωμής).