Η RUF είναι μια γερμανική εταιρεία που ιδρύθηκε το 1939, ωστόσο έγινε ευρύτερα γνωστή από τις δραστηριότητες της που ξεκίνησαν στα μέσα της δεκαετίες του ΄70 και σχετίζονταν με τις βελτιώσεις σε μοντέλα της Porsche.
Βέβαια η RUF δεν ακολούθησε ποτέ την “πεπατημένη” άλλων βελτιωτικών οίκων, με τη προσέγγιση της να είναι εντελώς διαφορετική. Συγκεκριμένα, oι άνθρωποι της εταιρείας παραλάμβαναν πλαίσια, αμαξώματα και κινητήρες από την Porsche σε… χονδρική και στη συνέχεια τα συναρμολογούσαν με βάση τα δικά τους standard.
Tα αυτοκίνητα αυτά, πέρα των βασικών δομικών μερών τους, δεν είχαν και πολλά κοινά με τις Porsche παραγωγής για αυτό και λάμβαναν ξεχωριστή πιστοποίηση για κυκλοφορία, καθώς και διαφορετικούς αριθμούς πλαισίου και κινητήρων.
Η περιορισμένη παραγωγή της RUF ήταν ανέκαθεν περιζήτητη και όσα αυτοκίνητα του παρελθόντος βρίσκονται σε καλή κατάσταση σήμερα, αξίζουν πάρα πολλά, καταλαμβάνοντας περίοπτη θέση στη λίστα των επιθυμητών μοντέλων για τους συλλέκτες.
Αντιλαμβάνεστε λοιπόν την φρενίτιδα που έχει προκαλέσει σε αυτούς του κύκλους η ανακοίνωση όχι ενός, αλλά τεσσάρων RUF, που πρόκειται να δημοπρατηθούν από τον οίκο Goodfing & Co, τον Μάρτιο του 2023.
Πρόκειται για ένα RUF Turbo RS του 1998 που βασίζεται στην “993” γενιά της Porsche 911 με αναβαθμισμένο κινητήρα 560 ίππων και μόλις 16.452 χλμ. στο οδόμετρο. Ακολουθεί ένα RUF BTR2 του 1997 που αποδίδει 414 ίππους και ένα κουπέ RUF RK με βάση την Porsche 987 Cayman του 2007.
Το πιο ενδιαφέρον όμως και αυτό για το οποίο προβλέπεται “σφαγή” στις πλειοδοσίες, είναι ένα εξαιρετικά σπάνιο RUF Turbo RS του 1998 σε έκδοση cabriolet, που είχε γίνει ειδική παραγγελία από ιδιώτη, αποτελώντας το μοναδικό Turbo S Cabriolet που παρήχθη ποτέ από την RUF.