Θα μπορούσε να είναι από εμάς…

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο

Περίεργο, «άτιμο», γεμάτο πλάνη και πόνο πράγμα είναι καμιά φορά οι εικόνες… Μάλιστα, γίνονται και «επώδυνες», όταν τις βλέπουν μάτια που κάνουν συνειρμούς, μάτια που λόγω αγχίνους μνήμης προβάλλουν παρόμοιες εικόνες του παρελθόντος, αλλά και όταν εν είδει εικονικής πραγματικότητας, στιγμιαία, έμφορτοι ανάτασης, νομίζουμε ότι συμβαίνουν τώρα…

Τι το ιδιαίτερο έχει αυτή η φωτογραφία; Έχει… Οι νεότεροι πιθανόν να μην αναγνωρίζουν κάτι. Οι παλαιότεροι, θα κάνουν αμέσως τον συνειρμό. Αγωνιστικά αυτοκίνητα του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι, πλακόστρωτο και φόντο καταπράσινες φυλλωσιές. Όσοι πρόλαβαν τα κραταιά Ράλλυ Ακρόπολις των «χρυσών δεκαετιών» του ’70 και του ’80 και έτυχε να βρίσκονται στην εκκίνηση ή τον τερματισμό του αγώνα, μπροστά από τον Ιερό Βράχο της Ακρόπολης, θα καταλάβουν αμέσως την παραπομπή της εικόνας.

Είναι το πλακόστρωτο της Διονυσίου Αρεοπαγίτου, όπου τα αγωνιστικά αυτοκίνητα της εποχής παρατάσσονταν σε συστοιχία προκειμένου να ανέβουν τη ράμπα της εκκίνησης ή του τερματισμού, με φόντο τον Παρθενώνα… Τα χρόνια πέρασαν, το Κεντρικό Αρχαιολογικό Συμβούλιο έκρινε ότι το πλακόστρωτο «κινδυνεύει» από τα αγωνιστικά αυτοκίνητα μία φορά τον χρόνο (ενώ καθημερινά περνάνε διάφορα επιβατηγά και φορτηγά από εκεί, το Ακρόπολις στάλθηκε να ξεκινά σε όρη και βουνά, και σιγά-σιγά έπαψε να αποτελεί μέρος των σαλονιών του WRC, αφού μαζί με τα χρόνια, ο χώρος έφθινε από ικανούς και εμπνευσμένους ανθρώπους…


Έτσι, η φωτογραφία πιο πάνω, δεν είναι από εμάς. Δεν είναι από Ακρόπολις, ούτε καν Ελλάδα. Είναι από το Guanahuato του Μεξικού, την πόλη μνημείο της Unesco που φιλοξενεί τη διοργάνωση του ομώνυμου αγώνα του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος…

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Θωμάς «μύρισε» τον κόσμο του αυτοκινήτου στα μέσα της δεκαετίας του ’70 ζωγραφίζοντάς τα και στο τέλος της, τα άγγιξε στις Ειδικές Διαδρομές του Ράλλυ Ακρόπολις. Μετά, όλα μπήκαν στην σωστή σειρά… Σπούδασε υπολογιστές, αλλά τους «πάρκαρε» για την δημοσιογραφική πένα, αρχίζοντας το 1986. Έχει εργαστεί σε περιοδικά, εφημερίδες, τηλεοπτικές εκπομπές, ραδιόφωνο και ιστοσελίδες, έχει διατελέσει υπεύθυνος Γραφείου Τύπου του Ράλι Ακρόπολις και Χαλκιδικής, αλλά και αγωνιστικών ομάδων. Μέλος της δημοσιογραφικής ομάδας Traction από το 2007, έχει διαχρονικό του μότο, ότι «αγώνες αυτοκινήτου θα υπάρχουν, όσο υπάρχουν άνθρωποι». Μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ. και της Διεθνούς Ομοσπονδίας Δημοσιογράφων.

E-mail: [email protected]