The D day…

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο

O Sebastien Ogier έμεινε στην MSport και για το 2018, και τώρα μένει να δούμε πώς θα «απαντήσει» σε αυτούς που δεν τον επέλεξαν για την ομάδα τους… Τι εννοούμε «δεν τον επέλεξαν»; Είναι απλό: Ο Ogier, πολύ πριν τελειώσει το πρωτάθλημα του ’17, είχε ξεκαθαρίσει ότι θα ήθελε να πάει για τη σεζόν του 2018 σε εργοστασιακή ομάδα. Δηλαδή, σε ομάδα που το εργοστάσιο κατασκευής του αγωνιστικού αυτοκινήτου θα είχε πλήρη εμπλοκή. Αυτό ήταν και μία έμμεση προειδοποίηση προς την MSport του Malcolm Wilson ότι, αν δεν μπει η Ford επίσημα στους αγώνες, είτε δίπλα στην MSport είτε η ίδια μέσω του επίσημου εργοστασίου των ΗΠΑ είτε μέσω της Ford Europe, τότε πολύ δύσκολα – έως ακατόρθωτα – θα έμενε στην ομάδα του Dovenby

Και τι έγινε στο πέρασμα των μηνών; Ο Ogier έκανε ό,τι περνούσε από το χέρι του για να καταδείξει ότι «είμαι εδώ και είμαι διαθέσιμος», μάλιστα εξασφάλισε και τον πέμπτο παγκόσμιο τίτλο του και βοήθησε τα μάλα για να εξασφαλίσει τον αντίστοιχο κατασκευαστών η MSport. Κι όμως… Η επίσημη Ford δεν φαινόταν να έρχεται στη γωνία. Η Citroen, που διά στόματος του υπευθύνου της Yves Matton, διαλαλούσε ότι «από την αγορά ο μόνος οδηγός που μας ενδιαφέρει είναι ο Ogier» δεν έκανε καμία κίνηση. Σκεπτόμενη ότι ο Γάλλος θα ρίξει τις αξιώσεις του. Έψαχναν δηλαδή να πέσουν στην ανάγκη του να βρει μια εργοστασιακή ομάδα. Δεν μίλησαν ποτέ με ποσά για το πόσο θα τον ήθελαν. Μάλιστα, το ότι επανέφεραν στην ομάδα για τεχνική βοήθεια και εξέλιξη τον – κόκκινο πανί – Loeb, μόνο την επιστροφή του Ogier στην Citroen δεν βοηθούσε…

Από την άλλη, η Toyota, έχοντας επικεφαλής της ομάδας έναν δεσποτικό, εγωιστή και ξεροκέφαλο Tommi Makinen, δεν ήθελε έναν δεύτερο star στην Gazoo Rally Team. Βλέπετε ο Makinen είναι ο απόλυτος άρχων και star της ομάδας και δεν επιτρέπεται να μπει σε αυτήν κάποιος «παραπάνω» από αυτόν. Φυσικά, έπαιξε ρόλο και το γεγονός ότι όταν πέρυσι τέτοια εποχή ο Ogier είχε δοκιμάσει το Yaris, δεν είπε και τα κολακευτικότερα λόγια.


Η Hyundai; Ναι. Θα τον ήθελε. Αλλά η συστέγαση αστέρων στην ομάδα της γνωρίζουν καλά ότι δεν θα είχε αποτέλεσμα. Ιδιαίτερα για το μέλλον. Γιατί ο Ogier μπορεί να έχει ακόμα 2-3 maximum χρόνια; Οι Neuville και Mikkelsen προφανώς περισσότερα. Βέβαια, είναι κοινό μυστικό ότι όλοι τους περίμεναν να ρίξει τις οικονομικές του απαιτήσεις ο Γάλλος πεντάκις πρωταθλητής κόσμου. Και όσο αυτές δεν έπεφταν, σιγοσφύριζαν αδιάφορα…

Την ίδια στιγμή, ο Malcolm Wilson γνωρίζει σαν παλιός αγωνιζόμενος πώς να φέρεται στους οδηγούς του. Το δήλωνε άλλωστε: «Ο Ogier είναι ο καλύτερος στον κόσμο αυτή τη στιγμή και αξίζει κάθε ευρώ που ζητάει. Θα κάνω ό,τι περνάει από το χέρι μου να τον κρατήσω. Φυσικά προέχει να διατηρήσω οικονομικά εύρωστη την εταιρεία μου και την ομάδα. Αλλά από εκεί και μετά, ο Ogier είναι η προτεραιότητά μου».

Η αξία είναι ότι ο Wilson δεν ζήτησε ποτέ από τον Ogier να κατεβάσει τις αποδοχές του. Τον ρώτησε πόσα θέλει, πήρε την απάντηση και δεν έκανε κανένα παζάρι. Άρχισε να ψάχνει. Σε χορηγούς και στην ίδια την Ford. Και διαλαλούσε προς κάθε κατεύθυνση ότι «δεν έχουμε να του δώσουμε αυτά που αξίζει». Προσέξτε διαφορά: «αυτά που αξίζει», όχι «αυτά που ζητάει». Διαφορά νοοτροπίας που καταδεικνύει σεβασμό και εκτίμηση.

Ο Sebastien Ogier δεν είναι ένας ακόμα πολύ καλός οδηγός. Αυτή τη στιγμή η συμμετοχή του στο WRC ανεβάζει το επίπεδο του συναγωνισμού, ενώ είναι στο απόγειο των δυνατοτήτων του. Είναι ένας τέλεια εργαζόμενος επαγγελματίας, που δεν θα δουλέψει για εσένα τζάμπα. Βέβαια, σε όλο το θέμα, πέρα από τα δικά του χρήματα, ο Ogier ήθελε να γνωρίζει ότι θα υπάρχει χρήμα για να εξελιχθεί περαιτέρω το Ford Fiesta WRC και να γίνει ακόμα πιο ανταγωνιστικό.

Βέβαια η μητρική Ford στην Αμερική δεν μπορεί να κατανοήσει την αξία του WRC. Ωστόσο, φέτος κατάλαβαν ότι με μια μικρή επένδυση έχουν να κερδίσουν πολλά. Έτσι το παρακλάδι Ford Performance θα συμμετάσχει στο «project WRC» σε σημαντικό βαθμό, σε μια προσπάθειά του να κεφαλαιοποιηθεί το εμπορικό ρητό «win (on Sunday) and sell (in Monday)», γεγονός που σε κάθε περίπτωση ανεβάζει το κύρος του θεσμού!

Ολοκληρώνοντας, να σημειώσουμε ότι ο Ogier, τη χρονιά που πέρασε, υποτιμήθηκε από τους άλλους οδηγούς. Φυσικά, καλό θα είναι να μην έχουν ενοχλήσει ένα θηρίο που κοιμάται. Γιατί ο Γάλλος έχει κάθε κίνητρο να κάνει μία ακόμα σπουδαία σεζόν, γνωρίζοντας ότι όλοι πλέον θέλουν να τον καθαιρέσουν από την κορυφή, μια και ουσιαστικά οι άλλες ομάδες – τοις πράγμασι – είπαν ότι μπορούν και χωρίς αυτόν. Απλά επειδή δεν ήθελαν να τον πληρώσουν. Αυτό είναι και το κίνητρό του!

Η χρονιά του 2018 θα είναι η χρονιά που όλοι αναμένουμε τις απαντήσεις του Sebastien Ogier στις Ειδικές Διαδρομές. Βλέπετε, παραείναι καλός για να αποσυρθεί. Ακόμα…

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Θωμάς «μύρισε» τον κόσμο του αυτοκινήτου στα μέσα της δεκαετίας του ’70 ζωγραφίζοντάς τα και στο τέλος της, τα άγγιξε στις Ειδικές Διαδρομές του Ράλλυ Ακρόπολις. Μετά, όλα μπήκαν στην σωστή σειρά… Σπούδασε υπολογιστές, αλλά τους «πάρκαρε» για την δημοσιογραφική πένα, αρχίζοντας το 1986. Έχει εργαστεί σε περιοδικά, εφημερίδες, τηλεοπτικές εκπομπές, ραδιόφωνο και ιστοσελίδες, έχει διατελέσει υπεύθυνος Γραφείου Τύπου του Ράλι Ακρόπολις και Χαλκιδικής, αλλά και αγωνιστικών ομάδων. Μέλος της δημοσιογραφικής ομάδας Traction από το 2007, έχει διαχρονικό του μότο, ότι «αγώνες αυτοκινήτου θα υπάρχουν, όσο υπάρχουν άνθρωποι». Μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ. και της Διεθνούς Ομοσπονδίας Δημοσιογράφων.

E-mail: [email protected]