Το 1951, η Ferrari κατέκτησε την πρώτη νίκη στη λαμπρή ιστορία της στην F1, όταν ο Αργεντινός Jose Froilan Gonzalez (Χοσέ Φροιλάν Γκονζάλεζ) πέρασε πρώτος τη γραμμή του τερματισμού για το GP Μ. Βρετανίας. Αυτή η νίκη ίσως να μην είχε έρθει αν δεν είχαμε μια επίδειξη ευ αγωνίζεσθαι από τον teammate του Gonzalez, Alberto Ascari (Αλμπέρτο Ασκάρι). Λίγο μετά το μέσο του αγώνα, ο Ascari εγκατέλειψε και ο Gonzalez, σεβόμενος την ιεραρχία, προσφέρθηκε να του δώσει το μονοθέσιο που οδηγούσε, κάτι που τότε ήταν επιτρεπτό. Καθώς όμως ο Αργεντινός έδινε μάχη με τον Juan Manuel Fangio (Χουάν Μανουέλ Φάντζιο) για τη νίκη, ο Ascari πρότεινε να μη γίνει η αλλαγή, ώστε ο Gonzalez να συνεχίσει την προσπάθειά του. Όπερ και εγένετο, με τον τελευταίο να χαρίζει μια ιστορική, παρθενική νίκη στη Ferrari.
Photo: Ferrari
Το 1978, γεννήθηκε στο Falun της Σουηδίας ο Mattias Ekstrom (Ματίας Έκστρομ). Επαγγελματίας οδηγός αγώνων πίστας με πολύπλευρο ταλέντο, αγωνίζεται από το 2001 με τα χρώματα της Audi σε ποικίλους θεσμούς. Έχει αναδειχθεί 2 φορές (2004, 2007) πρωταθλητής στο ανταγωνιστικό Γερμανικό Πρωτάθλημα Τουρισμού (DTM), ενώ έχει κατακτήσει και το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Rallycross (2016). Πρώτη του διάκριση ήταν ο τίτλος στο Πρωτάθλημα Τουρισμού STCC (1999), ενώ αισθάνεται πολύ καλά όταν συμμετέχει στο Race Of Champions, το οποίο έχει κατακτήσει 3 φορές (2006, 2007, 2009). Τέλος, ο Ekstrom έχει αγωνιστεί σημειώνοντας αξιοπρεπείς χρόνους και σε αγώνες ράλι, αποδεικνύοντας αυτό που αναφέραμε παραπάνω περί πολύπλευρου ταλέντου, καθώς οδηγεί με μεγάλη άνεση αυτοκίνητα ράλι, ράλικρος και πίστας, σε χώμα ή άσφαλτο!
Photo: Red Bull Content Pool