Σαν Σήμερα | 14 Ιουλίου

    Βρείτε μας στο



    Λεπτομέρειες Event

    Αυτό το συμβάν εκτελείται από 14 Ιούλιος 2019 μέχρι 14 Ιούλιος 2098. Είναι επόμενο για την εμφάνιση 14/07/2021

    • Ετικέτες: , , , , ,
    • Προσεχείς Ημερομηνίες:

    Το 1951, η Ferrari κατέκτησε την πρώτη νίκη στη λαμπρή ιστορία της στην F1, όταν ο Αργεντινός Jose Froilan Gonzalez (Χοσέ Φροιλάν Γκονζάλεζ) πέρασε πρώτος τη γραμμή του τερματισμού για το GP Μ. Βρετανίας. Αυτή η νίκη ίσως να μην είχε έρθει αν δεν είχαμε μια επίδειξη ευ αγωνίζεσθαι από τον teammate του Gonzalez, Alberto Ascari (Αλμπέρτο Ασκάρι). Λίγο μετά το μέσο του αγώνα, ο Ascari εγκατέλειψε και ο Gonzalez, σεβόμενος την ιεραρχία, προσφέρθηκε να του δώσει το μονοθέσιο που οδηγούσε, κάτι που τότε ήταν επιτρεπτό. Καθώς όμως ο Αργεντινός έδινε μάχη με τον Juan Manuel Fangio (Χουάν Μανουέλ Φάντζιο) για τη νίκη, ο Ascari πρότεινε να μη γίνει η αλλαγή, ώστε ο Gonzalez να συνεχίσει την προσπάθειά του. Όπερ και εγένετο, με τον τελευταίο να χαρίζει μια ιστορική, παρθενική νίκη στη Ferrari.
    Photo: Ferrari

    Το 1978, γεννήθηκε στο Falun της Σουηδίας ο Mattias Ekstrom (Ματίας Έκστρομ). Επαγγελματίας οδηγός αγώνων πίστας με πολύπλευρο ταλέντο, αγωνίζεται από το 2001 με τα χρώματα της Audi σε ποικίλους θεσμούς. Έχει αναδειχθεί 2 φορές (2004, 2007) πρωταθλητής στο ανταγωνιστικό Γερμανικό Πρωτάθλημα Τουρισμού (DTM), ενώ έχει κατακτήσει και το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Rallycross (2016). Πρώτη του διάκριση ήταν ο τίτλος στο Πρωτάθλημα Τουρισμού STCC (1999), ενώ αισθάνεται πολύ καλά όταν συμμετέχει στο Race Of Champions, το οποίο έχει κατακτήσει 3 φορές (2006, 2007, 2009). Τέλος, ο Ekstrom έχει αγωνιστεί σημειώνοντας αξιοπρεπείς χρόνους και σε αγώνες ράλι, αποδεικνύοντας αυτό που αναφέραμε παραπάνω περί πολύπλευρου ταλέντου, καθώς οδηγεί με μεγάλη άνεση αυτοκίνητα ράλι, ράλικρος και πίστας, σε χώμα ή άσφαλτο!
    Photo: Red Bull Content Pool

    mm
    Γεννήθηκε το 1985 στην Αθήνα. Σπούδασε Φιλοσοφία και Ιστορία Επιστημών στο Εθνικό Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, έκανε μεταπτυχιακό στην "Ιστορία και Φιλοσοφία Επιστημών και Τεχνολογίας" (Πανεπιστήμιο Αθηνών και Εθνικό Μετσόβειο Πολυτεχνείο) και ολοκλήρωσε τις σπουδές του με MA στις Ευρωπαϊκές Σπουδές Κοινωνίας, Επιστήμης και Τεχνολογίας (ESST). Από το 2004, έχει συνεργαστεί με περιοδικά και ιστοσελίδες αυτοκινήτου ως συντάκτης, ενώ ήταν μέλος του Γραφείου Τύπου του Ράλι Ακρόπολις από το 2004 έως το 2017. Εντάχθηκε στη δημοσιογραφική ομάδα της εκπομπής και του TractioN Magazine το 2013.

    E-mail: ndouzinas@traction.gr