Αναδρομή: Πόσο είχε το Saab 9-3 Aero στην Ελλάδα πριν από δύο δεκαετίες;

Η εναλλακτική επιλογή που θέλησε να μπει "σφήνα" στη premium γερμανική τριάδα! 20 χρόνια πίσω για να θυμηθούμε το σουηδικό Saab 9-3 Aero των 210 ίππων...
Saab 9-3 Aero

Η απουσία της Saab από τον χώρο της αυτοκίνησης είναι αισθητή, αφού υπήρξαν μοντέλα της που αγαπήθηκαν ιδιαίτερα. Το Saab 9-3 Aero ήταν η ευχάριστη έκπληξη της εταιρείας και αγαπήθηκε ιδιαίτερα στην χώρα μας, μιας και οι επιδόσεις του μόνο αμελητέες δεν μπορούσαν να χαρακτηριστούν για ένα οικογενειακό sedan πριν από δύο δεκαετίες. Πάμε να το θυμηθούμε, να δούμε τον εξοπλισμό του, αλλά και ασφαλώς πόσο κόστιζε το 2003 στην ελληνική αγορά.

Throwback: Πόσο είχε η Skoda Octavia στην Ελλάδα πριν από 20 χρόνια;

Ασφαλώς, σε ένα τέτοιο μοντέλο δεν θα μπορούσαμε να μην ξεκινήσουμε από τον κινητήρα του. Το Saab 9-3 Aero συνοδευόταν από ένα 2λιτρο, turbo κινητήρα, ο οποίος απέδιδε 210 ίππους στις 5.500 σ.α.λ. Η ροπή άγγιζε τα 300 Nm και ερχόταν από τις 3.000 σ.α.λ., ενώ η ροπή περνούσε στον εμπρός άξονα μέσω χειροκίνητου σασμάν έξι σχέσεων. Κάπως έτσι, η επιτάχυνση στα 0-100 χλμ./ώρα ερχόταν μέσα σε μόλις 7,5 δλ., ενώ η τελική ταχύτητα άγγιζε τα 235 χλμ./ώρα.

Εξωτερικά, υπήρχαν αρκετές “πινελιές” που μαρτυρούσαν τον sportive χαρακτήρα, όπως για παράδειγμα οι ζάντες 17 ιντσών, το bodykit στο κάτω μέρος του αμαξώματος, αλλά και η διακριτική αεροτομή πίσω, η οποία ήταν ενσωματωμένη στην πόρτα του χώρου αποσκευών. Στον τομέα της ανάρτησης υπήρχαν γόνατα Μακφέρσον και αντιστρεπτική ράβδος εμπρός, ενώ στον πίσω άξονα υπήρχε υλοποίηση πολλαπλών συνδέσμων και αντιστρεπτική ράβδος.

Στο εσωτερικό ξεχώριζαν τα καθίσματα με την έντονη πλευρική στήριξη και το τριάκτινο, πολυλειτουργικό τιμόνι. Ασφαλώς, δεν γίνεται να μην αναφερθούμε στον νυχτερινό φωτισμό, με το πράσινο φως στον πίνακα οργάνων να έχει χαραχθεί για τα καλά στην μνήμη των ιδιοκτητών.

Το Saab 9-3 Aero συνοδευόταν από πλούσιο για την εποχή εξοπλισμό, μιας και είχε μεταξύ άλλων στάνταρ δερμάτινο σαλόνι, σύστημα κλιματισμού, ζάντες 17 ιντσών και το bodykit που βλέπουμε στις εικόνες. Με την τιμή του να ξεκινά από τα 43.800 ευρώ εν έτει 2003, αποτέλεσε την απάντηση στις έτερες ισχυρές εκδόσεις μοντέλων όπως η BMW Σειρά 3, η Mercedes C-Class και το Audi A4.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Κάποτε οι σχεδιαστές αυτοκινήτων έδιναν τον καλύτερό τους εαυτό ακόμη και στον πίνακα οργάνων! Και αυτός είναι ο λόγος που δημιουργήθηκαν μερικά αυτοκίνητα τόσο ξεχωριστά!...
Δύο δεκαετίες πριν, όταν η Porsche Cayenne "γνώριζε" εμπορική επιτυχία επί ελληνικού εδάφους. Πάμε να δούμε ποια ήταν η τιμή της στην χώρα μας!...
Το Fiat Punto GT είναι "σταθμός" στην ιστορία της ιταλικής φίρμας. Πάμε να θυμηθούμε γιατί αγαπήθηκε τόσο πολύ από το κοινό......
Πάμε να θυμηθούμε πως μπορούσες να αποκτήσεις το Opel Corsa πριν από ακριβώς 20 χρόνια, αλλά και την διαφήμιση με το χρηματοδοτικό των 49 ευρώ......
Σήμερα θα γνωρίσουμε ένα αυτοκίνητο μοναδικό και πρωτότυπο, κυριολεκτικά, καθώς κατασκευάστηκε αποκλειστικά στο χέρι από έναν ιδιώτη, τον Vincenzo Marciano...
Το "απόλυτο" του χαρακτήρα και η υψηλή αναλογία ίππων ανά κιλό αρκούσαν για να λατρευτεί. Αυτό ήταν το Peugeot 106 Rallye που μεσουράνησε στα '90s......

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Volkswagen T-ROC Dream

Volkswagen T-Roc Dream: Το SUV… όνειρο που γίνεται πραγματικότητα – Με όφελος 5.000 ευρώ

test_citroen_c3_cross_hy4

Δοκιμάζουμε το ευρωπαϊκό C-SUV με τιμή έναρξης κάτω από 19.000 ευρώ

Renault 5

“Made in France” θρίαμβος για το Car of the Year 2025 – 100.000 μονάδες σε 15 μήνες παραγωγής