Αναδρομή: Πόσο είχε το Saab 9-3 Aero στην Ελλάδα πριν από δύο δεκαετίες;

Η εναλλακτική επιλογή που θέλησε να μπει "σφήνα" στη premium γερμανική τριάδα! 20 χρόνια πίσω για να θυμηθούμε το σουηδικό Saab 9-3 Aero των 210 ίππων...
Saab 9-3 Aero

Η απουσία της Saab από τον χώρο της αυτοκίνησης είναι αισθητή, αφού υπήρξαν μοντέλα της που αγαπήθηκαν ιδιαίτερα. Το Saab 9-3 Aero ήταν η ευχάριστη έκπληξη της εταιρείας και αγαπήθηκε ιδιαίτερα στην χώρα μας, μιας και οι επιδόσεις του μόνο αμελητέες δεν μπορούσαν να χαρακτηριστούν για ένα οικογενειακό sedan πριν από δύο δεκαετίες. Πάμε να το θυμηθούμε, να δούμε τον εξοπλισμό του, αλλά και ασφαλώς πόσο κόστιζε το 2003 στην ελληνική αγορά.

Throwback: Πόσο είχε η Skoda Octavia στην Ελλάδα πριν από 20 χρόνια;

Ασφαλώς, σε ένα τέτοιο μοντέλο δεν θα μπορούσαμε να μην ξεκινήσουμε από τον κινητήρα του. Το Saab 9-3 Aero συνοδευόταν από ένα 2λιτρο, turbo κινητήρα, ο οποίος απέδιδε 210 ίππους στις 5.500 σ.α.λ. Η ροπή άγγιζε τα 300 Nm και ερχόταν από τις 3.000 σ.α.λ., ενώ η ροπή περνούσε στον εμπρός άξονα μέσω χειροκίνητου σασμάν έξι σχέσεων. Κάπως έτσι, η επιτάχυνση στα 0-100 χλμ./ώρα ερχόταν μέσα σε μόλις 7,5 δλ., ενώ η τελική ταχύτητα άγγιζε τα 235 χλμ./ώρα.

Εξωτερικά, υπήρχαν αρκετές “πινελιές” που μαρτυρούσαν τον sportive χαρακτήρα, όπως για παράδειγμα οι ζάντες 17 ιντσών, το bodykit στο κάτω μέρος του αμαξώματος, αλλά και η διακριτική αεροτομή πίσω, η οποία ήταν ενσωματωμένη στην πόρτα του χώρου αποσκευών. Στον τομέα της ανάρτησης υπήρχαν γόνατα Μακφέρσον και αντιστρεπτική ράβδος εμπρός, ενώ στον πίσω άξονα υπήρχε υλοποίηση πολλαπλών συνδέσμων και αντιστρεπτική ράβδος.

Στο εσωτερικό ξεχώριζαν τα καθίσματα με την έντονη πλευρική στήριξη και το τριάκτινο, πολυλειτουργικό τιμόνι. Ασφαλώς, δεν γίνεται να μην αναφερθούμε στον νυχτερινό φωτισμό, με το πράσινο φως στον πίνακα οργάνων να έχει χαραχθεί για τα καλά στην μνήμη των ιδιοκτητών.

Το Saab 9-3 Aero συνοδευόταν από πλούσιο για την εποχή εξοπλισμό, μιας και είχε μεταξύ άλλων στάνταρ δερμάτινο σαλόνι, σύστημα κλιματισμού, ζάντες 17 ιντσών και το bodykit που βλέπουμε στις εικόνες. Με την τιμή του να ξεκινά από τα 43.800 ευρώ εν έτει 2003, αποτέλεσε την απάντηση στις έτερες ισχυρές εκδόσεις μοντέλων όπως η BMW Σειρά 3, η Mercedes C-Class και το Audi A4.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Ήταν το αυτοκίνητο που έκανε ευρέως γνωστή την τεχνολογία VTEC. Ας θυμηθούμε το Honda CR-X που παραμένει μέχρι σήμερα ποθητό......
Τα pop-up φωτιστικά σώματα ήταν μια μόδα που "άνθισε" στη δεκαετία του '90 και κέρδισε φανατικό κοινό. Για ποιον λόγο, όμως, σταδιακά εξαφανίστηκαν;...
Κάποτε οι σχεδιαστές αυτοκινήτων έδιναν τον καλύτερό τους εαυτό ακόμη και στον πίνακα οργάνων! Και αυτός είναι ο λόγος που δημιουργήθηκαν μερικά αυτοκίνητα τόσο ξεχωριστά!...
Δύο δεκαετίες πριν, όταν η Porsche Cayenne "γνώριζε" εμπορική επιτυχία επί ελληνικού εδάφους. Πάμε να δούμε ποια ήταν η τιμή της στην χώρα μας!...
Το Fiat Punto GT είναι "σταθμός" στην ιστορία της ιταλικής φίρμας. Πάμε να θυμηθούμε γιατί αγαπήθηκε τόσο πολύ από το κοινό......
Πάμε να θυμηθούμε πως μπορούσες να αποκτήσεις το Opel Corsa πριν από ακριβώς 20 χρόνια, αλλά και την διαφήμιση με το χρηματοδοτικό των 49 ευρώ......

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Smart Deals

Το μεγαλύτερο έως σήμερα όφελος από την VW – Σε ποιο μοντέλο φτάνει τα 17.500 ευρώ

Skoda Elroq ορόσημο παραγωγής 2025

0-100.000 B-SUVs σε κάτω από έναν χρόνο – Το best seller που το πέτυχε

Audi ειδικές προσφορές 2025

Audi: Ειδικές τιμές για ετοιμοπαράδοτα μοντέλα – Ποια είναι, μέχρι πότε ισχύει