Τι περιλαμβάνει η τεχνολογία e-power της Nissan;

Η ιαπωνική μάρκα έδωσε στη δημοσιότητα αναλυτικές πληροφορίες για το ηλεκτρικό σύστημα e-power

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο

Η Nissan δίνει μεγάλη σημασία στην ανάπτυξη της ηλεκτροκίνησης και αυτό είναι φανερό από τις κινήσεις της εδώ και αρκετά χρόνια. Με αφορμή την παρουσία της στην 89η Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου Γενεύης, η Nissan παρουσίασε λεπτομέρειες σχετικά με τη λειτουργία του συστήματος e-power. Πρόκειται για την ανάπτυξη νέας τεχνολογίας ηλεκτροκίνησης, η οποία έχει ήδη καταξιωθεί στις συνειδήσεις των Ιαπώνων και σύντομα, αναμένεται να έρθει στην Ευρώπη.

Το Nissan e-power είναι ηλεκτρικό σύστημα που σύντομα θα ενταχθεί σε πολλά μοντέλα της μάρκας. Περιλαμβάνει έναν ηλεκτροκινητήρα και έναν βενζινοκινητήρα. Ο πρώτος είναι υπεύθυνος για την κίνηση του οχήματος, το οποίο συμπεριφέρεται ως ηλεκτρικό, ενώ ο δεύτερος αναλαμβάνει τη φόρτιση της μπαταρίας. Η συγκεκριμένη τεχνολογία χρησιμοποιείται ήδη στην Ιαπωνία, όπου η έκδοση του Note με e-Power, βρέθηκε σύμφωνα με τη Nissan στην κορυφή των ταξινομημένων πωλήσεων για το 2018. Επιπλέον, εκδόσεις e-Power στη χώρα του Ανατέλλοντος Ηλίου, διατίθενται και στο Nissan Serena.


Όπως ανακοινώθηκε επίσημα στη Γενεύη, οχήματα της Nissan που θα εξοπλίζονται με e-Power, αναμένονται στην Ευρώπη από το 2022. Μέχρι τότε, οι άνθρωποι της ιαπωνικής μάρκας εκτιμούν πως οι πωλήσεις ηλεκτροκίνητων της Nissan θα πενταπλασιαστούν.

Μία πλήρως ηλεκτρισμένη Ευρώπη βρίσκεται μπροστά μας“, δήλωσε ο αντιπρόεδρος της Nissan, Roel de Vries. “Ήδη η Nissan είναι η παγκόσμια ηγέτιδα στις τεχνολογίες EV μαζικής παραγωγής. Με το e-power να φθάνει στους ευρωπαϊκούς δρόμους μέσα στα επόμενα χρόνια, θα συνεχίσουμε να δείχνουμε το δρόμο προς έναν κόσμο με μηδενικές εκπομπές και μηδενικούς θανάτους στο οδικό δίκτυο”.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Γεννήθηκε το 1985 στην Αθήνα. Σπούδασε Φιλοσοφία και Ιστορία Επιστημών στο Εθνικό Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, έκανε μεταπτυχιακό στην "Ιστορία και Φιλοσοφία Επιστημών και Τεχνολογίας" (Πανεπιστήμιο Αθηνών και Εθνικό Μετσόβειο Πολυτεχνείο) και ολοκλήρωσε τις σπουδές του με MA στις Ευρωπαϊκές Σπουδές Κοινωνίας, Επιστήμης και Τεχνολογίας (ESST). Από το 2004, έχει συνεργαστεί με περιοδικά και ιστοσελίδες αυτοκινήτου ως συντάκτης, ενώ ήταν μέλος του Γραφείου Τύπου του Ράλι Ακρόπολις από το 2004 έως το 2017. Εντάχθηκε στη δημοσιογραφική ομάδα της εκπομπής και του TractioN Magazine το 2013.

E-mail: [email protected]