Τιμές νέων Yamaha Tracer 9 και Tracer 9 GT στην Ελλάδα

Οι νέα γενιά της Yamaha Tracer 9 είναι πλέον διαθέσιμη και στο ελληνικό κοινό με την αντιπροσωπεία να ανακοινώνει τις τιμές των εκδόσεων της.

Βρείτε μας στο
2021 νέα Yamaha Tracer 9 GT

Η επί της ουσίας νέα γενιά της 3κύλινδρης Yamaha Tracer είναι πλέον διαθέσιμη και στη χώρα μας με την sport touring μοτοσυκλέτα της ιαπωνικής εταιρίας να παρουσιάζεται αναβαθμισμένη σε όλα τα επίπεδα. Η τιμή για την στάνταρ Yamaha Tracer 9 στην Ελλάδα είναι 11.690 ευρώ, ενώ εκείνη της πλουσιότερα εξοπλισμένης και με ποιοτικότερες αναρτήσεις Tracer 9 GT είναι 13.990 ευρώ.

Δεκάδες ήταν οι αλλαγές που πραγματοποίησε η Yamaha στην δημοφιλή 3κύλινδρη σειρά μοτοσυκλετών της με στόχο να τις κάνει καλύτερες παντού ώστε να συνεχίζουν την επιτυχημένη εμπορική τους πορεία στην Ευρώπη αλλά και τον υπόλοιπο κόσμο.

Το φέρινγκ της Tracer 9 έχει ανασχεδιαστεί πλήρως και φέρει πλέον μικρότερα σε μέγεθος LED φωτιστικά σώματα , ενώ ανασχεδιασμένο είναι και το ρεζερβουάρ.

Ο αέρας ανανέωσης πέρασε και από τη θέση οδήγησης και τον πίνακα πληροφοριών του οδηγού που αποτελείται τώρα από διπλή TFT οθόνη με διαγώνιο στις 3,5 ίντσες διαχωρίζοντας τις βασικές από τις δευτερεύουσες πληροφορίες. Η σέλα βρίσκεται 15 χλστ. πιο κοντά στο έδαφος σε σχέση με πριν και εξακολουθεί να ρυθμίζεται σε δύο θέσεις ως προς το ύψος της, ενώ ρυθμίσεις ως προς το ύψος δέχονται και τα μαρσπιέ με το τιμόνι να μπορεί να μετακινηθεί κατά 9 χλστ. προς τα εμπρός και κατά 4 χλστ. προς τα πάνω. Η ζελατίνα έχει μεγαλώσει σε μέγεθος, ενώ ρυθμίζεται σε ύψος κατά 50 χλστ. σε 10 διαφορετικές θέσεις.

Tracer 9 GT

Ο νέος 3κύλινδρος εν σειρά κινητήρας με τον crossplane στρόφαλο μεγάλωσε σε κυβισμό, ελάφρυνε ενώ συμμορφώνεται αναμενόμενα και με τις αυστηρότερες προδιαγραφές ρύπων Euro 5. Η χωρητικότητα του ανέβηκε από τα 847 στα 890 κ.εκ. και αυτό οδήγησε σε φούσκωμα στις καμπύλες απόδοσης του χάρη και στην ανασχεδιασμένη εισαγωγή και εξαγωγή. Τα μεγαλύτερα σε διάμετρο πιστόνια κατά 3 χλστ. επέφεραν αύξηση της ισχύος κατά τέσσερις ίππους στους 119 στις 10.000 σ.α.λ. ενώ αυξημένη παρουσιάζεται και η ροπή από τα 87 στα 93 Nm. Το σημαντικότερο με τη ροπή είναι πως όλη η καμπύλη της μετατοπίστηκε παράλληλα σε πιο χαμηλές στροφές με τη μέγιστη τιμή να κάνει την εμφάνιση της 1.500 στροφές χαμηλότερα, στις 7.000 σ.α.λ.

Παράλληλα, το νέο σύστημα ψεκασμού φροντίζει και για τη μείωση της κατανάλωσης βελτιώνοντας κατά 9% την οικονομία καυσίμου. Αναβαθμισμένο είναι επίσης και το κιβώτιο με ελαφρώς μακρύτερη κλιμάκωση για την πρώτη και δεύτερη σχέση, ενώ αναθεωρημένος είναι και ο μονόδρομος συμπλέκτης που φέρει και σύστημα υποβοήθησης στη μανέτα.

Διαβάστε περισσότερα για τις νέες Yamaha Tracer 9 και Tracer 9 GT εδώ.

mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: txidis@traction.gr