Τιμές VW Golf R-Line και mild hybrid με 130 ίππους

Μια νέα ήπια υβριδική έκδοση και μία ακόμη R-Line με σπορ αισθητικές "πινελιές" έρχονται να προστεθούν στην γκάμα του VW Golf.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο

Ειδικότερα και σύμφωνα με την ανακοίνωση της γερμανικής εταιρίας η γκάμα του VW Golf εμπλουτίζεται περαιτέρω με την προσθήκη της νέας ήπια υβριδικής έκδοσης eTSI για το υπετροφοδοτούμενο μοτέρ βενζίνης των 1,5 λίτρων, το οποίο στη συγκεκριμένη έκδοση αποδίδει 130 ίππους. Επιπρόσθετη είσοδο στη γκάμα του 8ης πλέον γενιάς μικρομεσαίου μοντέλου της γερμανικής εταιρίας κάνει και η έκδοση R-Line που δίνει έμφαση στην πιο σπορ αισθητική έναντι των υπόλοιπων εκδόσεων αλλά και την πιο δυναμική συμπεριφορά. Ας τις γνωρίσουμε λίγο καλύτερα.

Διαβάστε επίσης: Οι τιμές των plug-in υβριδικών VW Golf GTE και Golf eHybrid

Golf R-Line 130 PS
Η έκδοση R-Line στο νέο Golf είναι διαθέσιμη με τους κινητήρες βενζίνης 1.5 TSI ACT των 150 ίππων αλλά και ως ήπια υβριδική ως 1.5 eTSI MHEV επίσης με 150 ίππους και αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG.


Η έκδοση R-Line φέρει σπορ προφυλακτήρες, πλευρικά μαρσπιέ και διαχύτη σε μαύρο γυαλιστερό χρώμα, χρωμιωμένες απολήξεις εξάτμισης και λογότυπο R στη μάσκα και τα φτερά.

 

Στο εσωτερικό, ξεχωρίζουν το σπορ τιμόνι με χειριστήρια αφής και επένδυση από διάτρητο δέρμα, τα “top sport” καθίσματα εμπρός με ενσωματωμένα προσκέφαλα, η επένδυση με ύφασμα/ArtVelours microfleece και λογότυπο R, η επένδυση της οροφής σε μαύρο χρώμα και τα πεντάλ με επένδυση αλουμινίου. Επίσης ειδικά γραφικά “R” προβάλλονται στην οθόνη του ψηφιακού πίνακα οργάνων Digital Cockpit Pro.

Η R-Line φέρει υψηλό επίπεδο εξοπλισμού που δεν αναλώνεται μόνο στο κομμάτι της άνεσης και της εμφάνισης αλλά βελτιώνει και τη συμπεριφορά, χάρη στην Sport ανάρτηση που φέρνει πιο κοντά το Golf στο έδαφος κατά 15 χλστ. Οι αλουμινένιες ζάντες Valencia με διάμετρο στις 17 ίντες είναι βαμμένες σε γκρι μεταλλικό χρώμα, ενώ στα στοιχεία εξοπλισμού βλέπουμε επίσης το προοδευτικό σύστημα διεύθυνσης Progressive Steering, τους LED προβολείς, τα φιμέ κρύσταλλα, τον Digital Cockpit Pro ψηφιακό πίνακα οργάνων των 10 ιντσών που φέρει και επιλογές διαμόρφωσης και το mutlimedia σύστημα Infotainment Discover Media Streaming & Internet.

Στον εξοπλισμό ανήκουν επίσης η ασύρματη φόρτιση κινητού, οι We Connect και We Connect Plus Υπηρεσίες, ο αυτόματος κλιματισμός Air Care Climatronic, η δυνατότητα επικοινωνίας Car2X του Golf αλλά και τα συστήματα ασφάλειας και υποβοήθησης του οδηγού Front Assist, Adaptive Cruise Control, Lane Assist, Park Pilot.

Διαβάστε επίσης: VW ID.3 Cabrio. Πώς σας φαίνεται η ιδέα;

Golf 1.5 eTSI MHEV 130 PS DSG
Η έκδοση 1.5 eTSI MHEV 130 PS DSG του νέου Golf, συμπληρώνει την έτερη ήπια υβριδική των 150 ίππων και, όπως κι εκείνη, συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων DSG, διπλού συμπλέκτη, 7-σχέσεων. Προσφέρεται δε στο πιο πλούσιο επίπεδο εξοπλισμού, Style.

Η μέγιστη ροπή των 200 Nm είναι διαθέσιμη μεταξύ 1.400 και 4.000 σ.α.λ., με τη μέγιστη ισχύ να αποδίδεται στις 5.000-6.000 σ.α.λ.

Το ήπιο υβριδικό σύστημα αποτελείται από μία μπαταρία ιόντων λιθίου 48 V, η οποία προσφέρει την απαραίτητη ενέργεια σε μία γεννήτρια εκκίνησης – εναλλάκτη με ιμάντα, που λειτουργεί ως ένας μικρός, ελαφρύς ηλεκτρικός κινητήρας και ενισχύει άμεσα τη ροπή κατά την επιτάχυνση. Το ήπιο υβριδικό σύστημα 48 V επιτρέπει τον ελεύθερο τροχασμό (ρολάρισμα ή coasting) του αυτοκινήτου, με παράλληλη απενεργοποίηση του βενζινοκινητήρα για εξοικονόμηση καυσίμου (μέση κατανάλωση 5,6 λ./100 χλμ, εκπεμπόμενοι ρύποι 128 γρ./χλμ.).

Αναφορικά με τις τιμές το συμβατικό Golf 1.5 TSI ACT R-Line των 150 ίππων ξεκινά από τα 26.300 ευρώ, η ήπια υβριδική έκδοση του από τα 28.350 ευρώ, ενώ η τιμή για την νέα ήπια υβριδική έκδοση των 130 ίππων στο εξοπλιστικό επίπεδο “Style” ξεκινά από τα 26.520 ευρώ.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: [email protected]