VW: Οι τιμές των plug-in υβριδικών Golf GTE και Golf eHybrid

Τα δύο plug-in υβριδικά VW Golf, τα GTE και eHybrid είναι πλέον διαθέσιμα στην Ελλάδα με την αντιπροσωπεία να ανακοινώνει τις τιμές τους.

Βρείτε μας στο
VW Volkswagen Golf GTE

Τα plug-in GTE 1.4 eHybrid DSG και 1.4 eHybrid DSG, εξηλεκτρίζουν τη γκάμα του Volkswagen Golf προσφέροντας στο κοινό δυναμικές επιδόσεις αλλά και τη δυνατότητα αμιγώς ηλεκτρικής κίνησης που συνεπάγεται μηδενικούς ρύπους.

Και οι δύο εκδόσεις συνδυάζουν τον τετρακύλινδρο TSI κινητήρα βενζίνης 1.395 κ.εκ. με ισχύ 150 ίππων και ροπή 250 Nm (1.550-3.500 σ.α.λ.) με ηλεκτρικό κινητήρα. Στο eHybrid των 204 ίππων, ο ηλεκτροκινητήρας αποδίδει 54 ίππους ενώ στην έκδοση GTE είναι ακόμη πιο ισχυρός, με τη δύναμη που παράγει να ανέρχεται στους 95 ίππους για μέγιστη ιπποδύναμη που φτάνει στους 245 ίππους, αντίστοιχη του Golf GTI.

Διαβάστε επίσης: Lamborghini-Ducati: Ποιο είναι το μέλλον τους στον όμιλο VW

Το VW eHybrid 204 PS χρειάζεται 7,4 δευτερόλεπτα για να επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα και η τελική του ταχύτητα φτάνει στα 220 χλμ./ώρα.

Το GTE προσφέρει όπως είναι φυσικό ακόμη πιο δυναμικές επιδόσεις με τα 0-100 χλμ./ώρα να έρχονται σε 6,7 δευτερόλεπτα και τα 225 χλμ./ώρα να αποτελούν την τελική ταχύτητα.

Και οι δύο plug-in υβριδικές εκδόσεις συνδυάζονται με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη DSG, έξι σχέσεων.

Σύμφωνα με τη VW η αυτονομία με τη χρήση μόνο του ηλεκτρικού κινητήρα φτάνει τα 71 χιλιόμετρα στο eHybrid 204 PS και τα 64 χιλιόμετρα στο GTE κατά το πρότυπο WLTP. Και οι δύο plug-in υβριδικές εκδόσεις του Golf επιτυγχάνουν εντυπωσιακά χαμηλή συνδυασμένη κατανάλωση καυσίμου.

Διαβάστε επίσης – VW GroupQ Με… μαγειρικό “λάδι” θα κινούνται τα φορτηγά πλοία του!

Συγκεκριμένα για το eHybrid 204 PS, η VW ανακοινώνει 0,9 λίτρα/100 χλμ. και 1,1 λίτρα/100 χλμ. για το Golf GTE. Οι εκπομπές ρύπων διαμορφώνονται αντίστοιχα στα 21 και 26 γρμ./χλμ.

Βάσει των παραπάνω τιμών και οι δύο εκδόσεις πληρούν τις προϋποθέσεις – εκπομπές ρύπων κάτω από 50 γρμ./χλμ. και προτεινόμενη λιανική τιμή προ φόρων κάτω από 40.000 ευρώ – για 75% μειωμένο τέλος ταξινόμησης και μηδενικά τέλη κυκλοφορίας. Επιπρόσθετα, οι δύο εκδόσεις έχουν μηδενική φορολογική επιβάρυνση για τον εταιρικό χρήστη.

Οι προτεινόμενες τιμές λιανικής για τα Golf GTE και Golf eHybrid είναι 43.450 και 41.000 ευρώ, αντίστοιχα.

mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: txidis@traction.gr