Ήταν πραγματικά θέμα χρόνου για τους μεγάλους οίκους βελτιώσεων να πιάσουν στα “χέρια” τους και τα υβριδικά μοντέλα με στόχο τη βελτίωση των επιδόσεων τους. Η γνωστή ABT κάνει την δική της αρχή με το Audi 55 TFSI e quattro βελτιώνοντας ωστόσο μόνο τον κινητήρα εσωτερικής καύσης του plug-in SUV.
Μετά και τις βελτιώσεις των Γερμανών και χάρη στις επεμβάσεις στο ισχυρό 4κύλινδρο TFSI κινητήρα του 55 TFSI e quattro, η συνδυασμένη απόδοση του ανέρχεται πλέον στους 310 ίππους και τα 420 Nm ροπής, έναντι 252 ίππων και 370 Nm της εργοστασιακής έκδοσης. Συνδυαστικά το υβριδικό σύστημα αποδίδει τώρα 425 ίππους και 500 Nm ροπής, νούμερα που σίγουρα βελτιώνουν κι άλλο τις επιδόσεις αν και οι Γερμανοί δεν αναφέρουν σχετικά νούμερα στην ανακοίνωση τους.
“Για εμάς το Q5 αντιπροσωπεύει μια πραγματική πρωτιά. Όπως και να έχει αυτό το SUV είναι το πρώτο μας υβριδικό όχημα”, δηλώνει σχετικά ο CEO της ABT, Hans-Jürgen Abt.
Η γερμανική εταιρία προσφέρει το ίδιο πακέτο αύξησης της ιπποδύναμης και για το 50 TFSI e, που φέρει ηλεκτρικό κινητήρα μικρότερης απόδοσης με την ισχύ να ανεβαίνει στους 357 ίππους από 300 και την ροπή στα 500 Nm από 450.
H ΑΒΤ προχωρά και στην αλλαγή των εργοστασιακών ζαντών με τις δικές της GR με τη διάμετρο να ανέρχεται στις 20 ίντσες, διαθέσιμες σε μαύρο γυαλιστερό ή ματ.
Μικρές αλλαγές υπάρχουν και σε κάποιες από τις λεπτομέρειες με τα φώτα “εισόδου” του Q5 να προβάλλουν πλέον το σήμα της εταιρίας, ενώ στο εσωτερικό οι Γερμανοί αναφέρουν ένα διαφορετικό κουμπί Start-Stop αλλά και διαφορετικό κάλυμμα για τον επιλογέα του κιβωτίου. Οι ενδιαφερόμενοι βέβαια μπορούν να ζητήσουν από τους ανθρώπους της βελτιωτικής εταιρίας να προσαρμόσουν το εσωτερικό σύμφωνα με τα πιο προσωπικά τους γούστα, με το ανάλογο βέβαια κόστος.