Το αυτοκίνητο που έκανε 277.000 χλμ. με τα εργοστασιακά φρένα!

Είναι δυνατόν να κάνει ένα αυτοκίνητο 277.000 χιλιόμετρα με τα ίδια τακάκια; Και όμως είναι αν είναι ηλεκτρικό και είσαι προνοητικός οδηγός, γίνεται!

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο

Πολλά έχουν ειπωθεί για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, άλλα καλά και άλλα κακά. Το σίγουρο όμως είναι πως σε σχέση με τα συμβατικά αυτοκίνητα, τα ηλεκτρικά είναι πιο… εύκολα στην συντήρηση και πιο οικονομικά.

Δεν χρειάζονται αλλαγές λαδιών ή φίλτρου λαδιού για παράδειγμα, δεν έχουν μπουζί, φίλτρο καυσίμου και πολλά ακόμη. Πλέον όμως φαίνεται πως ουσιαστικά δεν χρειάζονται και αλλαγή σε τακάκια και δίσκους φρένων.

Διαβάστε εδώ: Όταν εμείς (οι Έλληνες) φτιάχναμε ηλεκτρικό αυτοκίνητο εσείς…


Τουλάχιστον αυτό αποδεικνύει η χρήση ενός BMW i3 από Γερμανό ιδιοκτήτη και συγκεκριμένα τον κύριο Helmut Neumann, ο οποίος όπως διατείνεται έκανε με τα εργοστασιακά φρένα (τακάκια και δισκόπλακες) 277.000 χιλιόμετρα.

Δες το μοναδικό video, στο οποίο ο Κώστας διασχίζει τη γέφυρα του Ρίο-Αντίρριο με Enzo Ferrari

Μπορεί αυτό το νούμερο να φαίνεται εξωπραγματικό, αλλά για ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο το οποίο χρησιμοποιεί σύστημα ανάκτησης ενέργειας κατά την επιβράδυνση κατά κόρον και κάνει την οδήγηση με ένα πεντάλ εφικτή είναι πραγματικό. Αυτό γίνεται γιατί όταν ο οδηγός αφήνει το πεντάλ του γκαζιού, τότε το αυτοκίνητο μειώνει ταχύτητα (σαν να φρενάρεις σε κανονικό αυτοκίνητο), χωρίς να χρειαστεί να πατηθεί το φρένο.

Έτσι, αν είσαι συντηρητικός/προνοητικός οδηγός και έχεις κατά νου πως να μην φθείρεις τα φρένα σου, τότε σίγουρα μπορείς να καταφέρεις μια τέτοια επίδοση.

Δείτε επίσης: Τα ασφαλέστερα αυτοκίνητα για εμάς και τα παιδιά μας

Αξίζει να σημειώσουμε πως ο οδηγός της BMW έχει το αυτοκίνητο στην κατοχή του από το 2014 και όπως λέει η μείωση του κόστους χρήσης του αυτοκινήτου είναι δραματική σε σχέση με ότι είχε συνηθίσει με συμβατικό αυτοκίνητο.

Κάτι που πιστοποιεί και η έρευνα του γερμανικού οργανισμού ADAC, ο οποίος κάνει λόγο για 20% μειωμένο κόστος χρήσης ενός ηλεκτρικού μοντέλου σε σχέση με ένα συμβατικό ίδιας κατηγορίας αμαξώματος.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Μιχάλης έχει σπουδάσει Δημοσιογραφία και Διεύθυνση Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων. Η επαγγελματική του ενασχόληση με τον ειδικό τύπο του αυτοκινήτου ξεκίνησε με την αυγή της νέας χιλιετίας και έκτοτε δεν σταμάτησε, καθώς έχει εργαστεί στα μεγαλύτερα περιοδικά και sites του χώρου, ενώ έχει οδηγήσει περισσότερα από 2.000 αυτοκίνητα στα 20+ χρόνια της επαγγελματικής του καριέρας! Λατρεύει τα αυτοκίνητα σε κάθε... κλίμακα και όταν δεν ασχολείται με αυτά, δημιουργεί videos και παίζει κιθάρα.

E-mail: [email protected]