To ανανεωμένο Yamaha NMAX 125 στην Ελλάδα. Δείτε τιμή

Το ανανεωμένο Yamaha NMAX 125 πάτησε τους τροχούς του και επί ελληνικού εδάφους, με την αντιπροσωπεία να ανακοινώνει την τιμή του.

Βρείτε μας στο
Yamaha NMAX 125 2021

Το Yamaha NMAΧ 125 φρεσκαρίστηκε αισθητικά αλλά και τεχνολογικά για το 2021 και πλέον είναι διαθέσιμο και στην ελληνική αγορά στην τιμή των 3.290 ευρώ.

Το μικρό scooter της ιαπωνικής εταιρίας πληροί πλέον τις αυστηρότερες προδιαγραφές Euro 5 χωρίς αυτό να έχει κοστίσει στην απόδοση του κινητήρα του, με την ισχύ να φτάνει στους 12,2 ίππους και τη ροπή στα 10,8 Nm στις 8.000 και 6.000 σ.α.λ. αντίστοιχα.

Διαβάστε επίσης: Νέα γενιά για την τρικύλινδρη Yamaha Tracer

H Yamaha πρόσθεσε παράλληλα στον εξοπλισμό του μοντέλου της και σύστημα start-stop με τον μικρό ηλεκτρικό κινητήρα-γεννήτρια να σβήνει και να επανεκκινεί το θερμικό μοτέρ όταν το scooter σταματά π.χ. σε κάποιο φανάρι. Έτσι μειώνεται ακόμη περισσότερο η κατανάλωση για έναν μονοκύλινδρο υγρόψυκτο κινητήρα που φέρει και σύστημα μεταβλητού χρονισμού βαλβίδων και φημίζεται ήδη για την οικονομική του λειτουργία.
Επίσημα από τη Yamaha η κατανάλωση ανέρχεται μόλις στα 2,2 λίτρα/100 χλμ. Σε συνδυασμό με το νέο και ελαφρώς μεγαλύτερο ρεζερβουάρ των 7,1 λίτρων η αυτονομία ξεπερνά τα 300 χλμ. με ένα μόλις γέμισμα.

Στις αλλαγές που έκανε η Yamaha στο NMAX του 2021 περιλαμβάνεται και η αισθητική, η οποία αν και δεν διαφέρει σημαντικά από το απερχόμενο scooter παρουσιάζεται ελαφρώς εκσυγχρονισμένη με τα εμπρός φλας να έχουν μετατοπιστεί λίγο πιο χαμηλά και τα πλαστικά να παρουσιάζουν λιγότερες ακμές.

Διαβάστε επίσης: Η ανανεωμένη Yamaha MT-07 στην Ελλάδα. Δείτε την τιμή της

Στον στάνταρ εξοπλισμό περιλαμβάνεται επίσης και η εκκίνηση χωρίς κλειδί, το σύστημα ελέγχου πρόσφυσης του πίσω τροχού, παροχή ρεύματος για έξυπνες συσκευές αλλά και η δυνατότητα σύνδεσης με έξυπνο κινητό μέσω bluetooth και σχετικής εφαρμογής.

Από τον εξοπλισμό φυσικά δεν λείπει και το υποχρεωτικό ABS το οποίο συνεργάζεται με δισκόφρενο τόσο στον εμπρός όσο και στον πίσω τροχό.

mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: txidis@traction.gr