Πριν από λίγες ημέρες, σας είχαμε ενημερώσει για την επιλογή της Bugatti να εγκαταλείψει τον W16 κινητήρα. Στη θέση του έρχεται ένα V16 μοτέρ, διάταξη που εμφανίζεται στην αυτοκίνηση έπειτα από 33 ολόκληρα χρόνια. Ώρα να δούμε τις πρώτες εικόνες που δημοσίευσε ο Διευθύνων Σύμβουλος της Bugatti Rimac, Mate Rimac.
Δείτε επίσης: To μοντέλο που με χειροκίνητο κιβώτιο είναι 10.000 ευρώ ακριβότερο από το αυτόματο
Αρχικά, αξίζει να υπενθυμίσουμε πως η συγκεκριμένη διάταξη είχε εξαφανιστεί για περίπου τρεις δεκαετίες, μιας και το τελευταίο μοντέλο που εξοπλιζόταν με μοτέρ τέτοιας διάταξης ήταν το Cizeta V16T στο μακρινό 1991. Για την ώρα, δεν έχουν γνωστοποιηθεί τα τεχνικά χαρακτηριστικά του κινητήρα, αλλά ούτε και το μοντέλο στο οποίο θα τον δούμε.
Ωστόσο, αποκαλύφθηκε ένα ιδιαίτερα εντυπωσιακό χαρακτηριστικό. Ο λόγος για τον στρόφαλο του κινητήρα, ο οποίος αγγίζει σε μήκος το ένα μέτρο. Παρακάτω μπορείτε να δείτε την δημοσίευση από τον επίσημο λογαριασμό του Mate Rimac, η οποία περιλαμβάνει τρεις εικόνες. Μεταξύ άλλων ανέφερε τα εξής: “Μερικές φωτογραφίες από τον πρωτότυπο V16. Είναι από τον Νοέμβριο του 2022, όταν είχαμε το μοτέρ σε φάση δοκιμών στο δυναμόμετρο”.
Έπειτα από 33 χρόνια λοιπόν, έφτασε η στιγμή να ακούσουμε έστω και για λίγο έναν V16 κινητήρα. Το πρώτο υβριδικό αυτοκίνητο της Bugatti… σύντομα θα είναι πραγματικότητα!