To Audi RS Q8 ως φονέας supercars με 900 ίππους!

Manhart RQ 900 ονομάζεται η τελευταία δημιουργία της γερμανικής εταιρίας που μετέτρεψε το Audi RS Q8 σε φονέα supercars με ανάλογη τιμή.

Βρείτε μας στο
Audi RS Q8 Manhart RQ 900


Αν για οποιοδήποτε λόγο οι καταιγιστικές επιδόσεις του νέου Audi RS Q8 μοιάζουν στα δικά σας τα μάτια ελαφρώς χλιαρές τότε δεν έχετε παρά να επισκεφτείτε τη γερμανική Manhart για τη νέα της δημιουργία που ακούει στο όνομα RQ 900.

Χρησιμοποιώντας ως βάση το εντυπωσιακό και κορυφαίο στη γκάμα της Audi SUV, η Manhart πήγε τα πράγματα αρκετά σκαλιά πιο πάνω ειδικά στον τομέα του πανίσχυρου υπετροφοδοτούμενου V8 μοτέρ των τεσσάρων λίτρων. Χάρη στις επεμβάσεις των Γερμανών το εν λόγω μοτέρ αυξάνει την απόδοση του ούτε λίγο ούτε πολύ κατά 50% και την φτάνει από τους 600 στους 900 ίππους. Αύξηση έχουμε φυσικά και στην ροπή που εκτοξεύεται από τα 800 Nm στα 1.080!

Η αύξηση της ισχύος οφείλεται στα νέα και μεγαλύτερα turbo που παίρνουν τη θέση των εργοστασιακών και συνοδεύονται από νέα χαρτογράφηση για την ECU αλλά και νέο τελικό εξάτμισης. Για τους ενδιαφερόμενους εκτός Γερμανίας, υπάρχει διαθέσιμοι και διαφορετικοί λαιμοί αλλά και μεσαίο καζανάκι για ανάλογη βελτίωση και στην ηχητική υπόκρουση.

Η Manhart δεν ανακοινώνει προς το παρόν επιδόσεις, ωστόσο οι 300 επιπλέον ίπποι κάτι… καλύτερο θα προσφέρουν στα 3,8 δεύτερα που χρειάζεται το “βασικό” RS Q8 για τα 0-100 χλμ./ώρα αλλά και στις υπόλοιπες επιδόσεις από στάση και εν κινήσει.

Οι αλλαγές προχωρούν και στην ανάρτηση με τα ελατήρια και τα αμορτισέρ να φέρουν την υπογραφή της Manhart, όπως και οι αλουμινένιες μαύρες ματ ζάντες με τη διάμετρο να φτάνει στις 23 ίντσες. Η απόσταση από το έδαφος έχει μειωθεί παράλληλα κατά 30 χλστ.

Εκεί που οι Γερμανοί έκριναν ότι δεν υπάρχει άμεσος λόγος επέμβασης ήταν στο σύστημα πέδησης του RS Q8, αν και δίνουν την επιλογή για τροποποιήσεις και σε αυτό το σημείο, σύμφωνα με τα γούστα του ενδιαφερόμενου.

Απαρατήρητες φυσικά δεν περνούν ούτε οι εκτενείς επεμβάσεις της Manhart στο αμάξωμα του SUV της Audi, το οποίο φέρει το φαρδύ bodykit της εταιρίας και το συνδυάζει με νέας σχεδίασης καπό από ανθρακονήματα, ανθρακονημάτινο διαχύτη για τον προφυλακτήρα και αεροδυναμικής σχεδίασης ποδιές από το ίδιο υλικό.

Ο παραδοσιακός χρωματικός συνδυασμός της Manhart που βλέπουμε εξωτερικά κάνει την εμφάνιση και στην καμπίνα του RS Q8 με τα “φιλέτα” χρυσού να δίνουν το “παρών” στην κεντρική κονσόλα, το τιμόνι και τον επιλογέα του κιβωτίου αλλά και στις νέες δερμάτινες επενδύσεις των καθισμάτων, ακόμη και στις ζώνες.

Για τους ενδιαφερόμενους να πούμε ότι η Manhart ανακοινώνει ως τιμή για το βελτιωμένο RS Q8 τα 280.000 ευρώ στη Γερμανία, χωρίς να διευκρινίζει αν σε αυτή περιλαμβάνονται φόροι. Αυτό τη στιγμή που η τιμή για το “στάνταρ” RS Q8 επί γερμανικού εδάφους ξεκινά από τα 127.000 ευρώ. Να σημειωθεί πως η παραγωγή του RQ 900 θα περιοριστεί στα μόλις δέκα κομμάτια.

mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: txidis@traction.gr