Το Ford Puma είναι ένα μοντέλο που έχει καταφέρει να κερδίσει το κοινό στην ευρωπαική αγορά και τα στοιχεία του οργανισμού Jato Dynamics το επιβεβαιώνουν. Αυτή τη φορά, θα δούμε πως μπορείτε να το αποκτήσετε στην Ελλάδα με προκαταβολή που ξεκινά από το 20% της αξίας του αυτοκινήτου. Αυτό σημαίνει ότι απαιτούνται λιγότερα από 5.000 ευρώ.
Δείτε επίσης: Νέα έκδοση για τον “εξερευνητή” της Ford – Πιο προσιτό το SUV των 170 ίππων
Πιο αναλυτικά, τα στοιχεία της ευρωπαϊκής αγοράς δείχνουν πως το δημοφιλές B-SUV είναι το best seller της Ford στο 10μηνο (Ιανουάριος – Οκτώβριο) έχοντας πετύχει συνολικά 129.058 ταξινομήσεις. Πρόκειται για την καλύτερη επίδοση στη γκάμα της Ford, μιας και το δεύτερο μοντέλο είναι το Ford Kuga που ακολουθεί με 90.343 ταξινομήσεις.
Αποκτήστε το με προκαταβολή 20%
Το Ford Puma προσφέρεται αυτή τη στιγμή με χρηματοδοτικό πρόγραμμα που εξασφαλίζει χαμηλή προκαταβολή. Ας δούμε τι ισχύει ακριβώς παίρνοντας σαν παράδειγμα την βασική έκδοση του μοντέλου. Πρόκειται για την έκδοση Titanium με τον ήπια υβριδικό κινητήρα των 125 ίππων και το χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων, η οποία αυτή τη στιγμή κοστίζει 23.647 ευρώ.
Σε αυτή την περίπτωση, η προκαταβολή 20% της αξίας του αυτοκινήτου μεταφράζεται σε 4.730 ευρώ. Η εξόφληση του υπολοίπου μπορεί να γίνει με σταθερό ετήσιο ονομαστικό επιτόκιο 3,99%, ενώ η περίοδος αποπληρωμής κυμαίνεται μεταξύ 12 και 60 μηνών. Σε περίπτωση του επιλεχθούν 60 μήνες, η δόση διαμορφώνεται στα 353,44 ευρώ. Πιο αναλυτικά μπορείτε να δείτε τη ισχύει στο αναλυτικό παράδειγμα της Ford πατώντας εδώ.
Έμφαση στην χαμηλή κατανάλωση
Το νέο Ford Puma προσφέρει μια επιλογή ισχυρών και εξαιρετικά αποδοτικών κινητήρων με
κατανάλωση καυσίμου από μόλις 5,4 λτ./100 χλμ., οι οποίοι διαθέτουν ήπια υβριδική τεχνολογία 48V που υποστηρίζει ιδανικά την γνώριμη σπορ εμπειρία οδήγησης του συμπαγούς crossover. Όλοι οι κινητήρες βενζίνης EcoBoost Hybrid διαθέτουν μια ενσωματωμένη μίζα/γεννήτρια με κίνηση μέσω ιμάντα (BISG) στη θέση του στάνταρ εναλλάκτη, η οποία επιτρέπει την ανάκτηση και αποθήκευση της ενέργειας που συνήθως χάνεται κατά την πέδηση και την οδήγηση για τη φόρτιση μιας αερόψυκτης μπαταρίας ιόντων λιθίου 48 Volt.
Στοιχεία ταξινομήσεων Jato Dynamics