Το εργοστάσιο του BMW Group στο Steyr ξεκίνησε τη μαζική παραγωγή του ηλεκτροκινητήρα (e-engine) για την Neue Klasse. Ο ηλεκτροκινητήρας της έκτης γενιάς του συστήματος BMW eDrive (Gen6) είναι το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό σύστημα κίνησης που παράγεται στο εργοστάσιο του Steyr στην Αυστρία. Από εκεί θα αποστέλλεται σε ολόκληρο το δίκτυο παραγωγής, αποτελώντας το σύστημα κίνησης της Neue Klasse.
Δείτε επίσης: Το B-SUV με μηνιαία δόση από 250 ευρώ – Συνολικά 617 λίτρα αποθηκευτικών χώρων
“Πριν από τρία χρόνια, ανακοινώσαμε ότι θα κατασκευάζουμε αυτόν τον ηλεκτροκινητήρα στο Steyr. Σήμερα, είμαστε περήφανοι που το φέραμε εις πέρας”, δήλωσε ο Klaus von Moltke, Ανώτερος Αντιπρόεδρος Παραγωγής Κινητήρων της BMW AG και Διευθυντής του Εργοστασίου στο Steyr. Από την έναρξη του έργου το 2022 έως το 2030, το BMW Group επενδύει πάνω από ένα δισεκατομμύριο ευρώ για την ενίσχυση της τεχνογνωσίας ανάπτυξης και παραγωγής ηλεκτροκινητήρων στις εγκαταστάσεις του Steyr. Η επέκταση αυτής της παραγωγικής ικανότητας θα διασφαλίσει ότι το εργοστάσιο θα παραμείνει η κορυφαία μονάδα του BMW Group όσον αφορά τα συστήματα μετάδοσης κίνησης.
Εδώ και περισσότερα από 40 χρόνια, το εργοστάσιο αναπτύσσει και κατασκευάζει κινητήρες εσωτερικής καύσης για τις μάρκες BMW και MINI. Η μακρόχρονη αυτή εμπειρία και η συσσωρευμένη τεχνογνωσία στον τομέα των συστημάτων κίνησης καθιστούν το εργοστάσιο την ιδανική εγκατάσταση για την παραγωγή των ηλεκτροκινητήρων Gen6.

Το εργοστάσιο θα συνεχίσει να κατασκευάζει κινητήρες diesel και βενζίνης
Περίπου 1.000 εργαζόμενοι θα απασχοληθούν στη νέα μονάδα συναρμολόγησης ηλεκτρικών κινητήρων. Ανάλογα με την παγκόσμια ζήτηση, το ήμισυ του συνολικού εργατικού δυναμικού του εργοστασίου του Steyr θα μπορούσε να απασχοληθεί στον τομέα της ηλεκτρικής κινητικότητας έως το 2030. Ο ρότορας, ο στάτορας, το κιβώτιο ταχυτήτων και ο μετατροπέας, τα οποία αποτελούν βασικά εξαρτήματα του καινοτόμου, εξαιρετικά ενσωματωμένου ηλεκτρικού συστήματος κίνησης, θα κατασκευάζονται στο εργοστάσιο του Steyr. Η χύτευση του περιβλήματος του ηλεκτροκινητήρα θα πραγματοποιείται στο χυτήριο αλουμινίου του Landshut και στη συνέχεια η επεξεργασία του θα ολοκληρώνεται στο Steyr. Ο μετατροπέας θα παράγεται σε ένα νέο περιβάλλον καθαρού χώρου (clean-room) του εργοστασίου του Steyr, σηματοδοτώντας την είσοδο του αυστριακού κατασκευαστή κινητήρων στον τομέα της ηλεκτρολογικής μηχανικής. Τα εξαρτήματα E-drive από το Steyr θα συναρμολογούνται σε δύο νέες γραμμές παραγωγής.
Οι απώλειες ενέργειας μειώνονται κατά 40%
Συνολικά, η έξυπνη χρήση των νέων τεχνολογιών στο ηλεκτρικό σύστημα κίνησης και η συστηματική περαιτέρω ανάπτυξη των υφιστάμενων συστημάτων αποφέρουν αξιοσημείωτα αποτελέσματα. Η σύγκριση της μελλοντικής BMW iX3 50 xDrive με ένα μοντέλο που χρησιμοποιεί το σύστημα κίνησης Gen5 xDrive καταδεικνύει τις ακόλουθες βελτιώσεις στο ηλεκτροκινητήρα: “Οι απώλειες ενέργειας μειώνονται κατά 40%, το κόστος κατά 20% και το βάρος κατά 10%. Όλα αυτά συμβάλλουν σημαντικά στην αύξηση της συνολικής αποδοτικότητας του οχήματος κατά περίπου 20%”, εξηγεί ο Martin Kaufmann, Ανώτερος Αντιπρόεδρος Παγκόσμιας Ανάπτυξης Συστήματων Κίνησης της BMW AG. Ο αποδοτικός σχεδιασμός του συστήματος κίνησης σε συνδυασμό με το υψηλό ενεργειακό περιεχόμενο της μπαταρίας υψηλής τάσης εξασφαλίζουν αυτονομία έως και 800 km (WLTP) στην BMW iX3 50 xDrive, η οποία αποτελεί το πρώτο μοντέλο της Neue Klasse.