Το crossover που άλλαξε τα δεδομένα στην κατηγορία του

Υπάρχει ένα crossover που παρουσιάστηκε και έφερε νέα δεδομένα στην κατηγορία του, επαναφέροντας ταυτόχρονα στο προσκήνιο ένα όνομα από τα παλιά...

Μοναδική και σίγουρα εντυπωσιακή εξωτερική σχεδίαση που μαγνητίζει το βλέμμα, κορυφαίοι χώροι και πρακτικότητα στο εσωτερικό, σπορ χαρακτήρας και συμπεριφορά στο δρόμο, αλλά και προηγμένοι κινητήρες που έχουν ως σημείο αναφοράς την ήπια υβριδική τεχνολογία mHybrid. Αυτά είναι μερικά μόνο από τα «όπλα» στη φαρέτρα του νέου Puma – ενός καινοτόμου crossover αυτοκινήτου που ήρθε και άλλαξε τα δεδομένα της κατηγορίας του.

Αξιοποιώντας στο έπακρο το δάπεδο του επιτυχημένου Fiesta, το νέο Puma αποτελεί μια πρόταση με οδηγοκεντρικό χαρακτήρα, πιστό στο οδηγικό DNA της Fora, αλλά συνάμα ένα «αθλητικό» σχεδιαστικά αυτοκίνητο στην κατηγορία των crossover. Τα πέντε διαφορετικά προφίλ οδήγησης του νέου Ford Puma, πέρα από τα ήδη γνωστά προγράμματα Normal, Sport και Eco, περιλαμβάνουν επιπλέον το πρόγραμμα Slippery, που ρυθμίζει το ESC και το Traction Control ώστε να λειτουργούν πιο αποτελεσματικά σε επιφάνειες μειωμένης τριβής (λάσπη, χιόνι, πάγος) και το πρόγραμμα Trail, που συμβάλει στη διατήρηση της “φόρας” του αυτοκινήτου σε σαθρές επιφάνειες (πχ. άμμος) ρυθμίζοντας την απόκριση του γκαζιού, τα χαρακτηριστικά απόδοσης του ABS και το Traction Control.

Χάρη στις συμπαγείς διαστάσεις του αμαξώματος και την κορυφαία διαρρύθμιση του εσωτερικού, το νέο Ford Puma εξασφαλίζει αφθονία χώρο στο πίσω κάθισμα, αλλά και τον μεγαλύτερο στην κατηγορία του χώρο φόρτωσης (456 λίτρα). Σημείο αναφοράς εδώ είναι το καινοτόμο MegaBox (διαβάστε εδώ περισσότερα για το MegaBox), ένας βαθύς και ευέλικτος αποθηκευτικός χώρος 80 λίτρων κάτω από το ρυθμιζόμενο δάπεδο του χώρου αποσκευών, το οποίο με τη σειρά του μπορεί να τοποθετηθεί σε τρεις διαφορετικές θέσεις ανάλογα με τις εκάστοτε μεταφορικές ανάγκες σας. Το παζλ των καινοτομιών στο χώρο αποσκευών συμπληρώνει η έξυπνη εταζέρα που προσαρμόζεται αυτόματα στον όγκο των αποσκευών που μεταφέρετε. Το ελαστικό υλικό από το οποίο είναι κατασκευασμένη, το εύκαμπτο πλαίσιό της και ο ιδιαίτερος τρόπος στερέωσής της στην πίσω πόρτα της επιτρέπουν να παραμένει μόνιμα στη θέση της χωρίς να εμποδίζει το κλείσιμο της πίσω πόρτας.

Φυσικά στα highlights του crossover της Ford θα πρέπει να προσθέσουμε και την ήπια υβριδική τεχνολογία EcoBoost Hybrid. Αυτή η τεχνολογία της Ford χρησιμοποιεί μία ενσωματωμένη μίζα/γεννήτρια (BISG) που παίρνει κίνηση μέσω ιμάντα για την ανάκτηση της ενέργειας που συνήθως χάνεται κατά το φρενάρισμα και το ρολάρισμα και τη φόρτιση μιας μπαταρίας ιόντων λιθίου 48 Volt. Το σύστημα BISG λειτουργεί και σαν μοτέρ μέσω διαρκούς συνεργασίας με τον κινητήρα για την παροχή πρόσθετης ροπής (υποβοήθηση ροπής) για μείωση της κατανάλωσης ή βελτίωση των επιδόσεων, ανάλογα με το οδηγικό σενάριο. Η υποβοήθηση ροπής αξιοποιεί το BISG για την αύξηση της συνολικής διαθέσιμης ροπής από το σύστημα κίνησης κατά 20 Nm, πετυχαίνοντας πιο άμεση απόκριση στην εν κινήσει επιτάχυνση.

Με τον τρόπο αυτό, η επιτάχυνση εν κινήσει για το Puma 1.0L EcoBoost Hybrid 125 PS με 7τάχυτο αυτόματο κιβώτιο βελτιώνεται μέχρι 4% συγκριτικά με την μη υβριδική έκδοση, ενώ η έκδοση με 155 ίππους φτάνει στα 100 χλμ./ώρα σε 8,7 δευτερόλεπτα. Το 7τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη επιτρέπει τη λειτουργία πρόσθετων τεχνολογιών σε συνδυασμό με την οικονομία του EcoBoost Hybrid για πρώτη φορά, όπως η δυνατότητα απομακρυσμένης εκκίνησης του κινητήρα (Remote Start), μέσω της εφαρμογής FordPass 3, αλλά και τη λειτουργία Stop&Go για το Adaptive Cruise control, 2 που μπορεί να σταματήσει τελείως το αυτοκίνητο σε συνθήκες κυκλοφορίας με σταμάτα-ξεκίνα στην πόλη και να το εκκινήσει αυτόματα εάν η στάση είναι μικρότερη των 3 δευτερολέπτων.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Όνομα και... πράγμα η νέα έκδοση του T-Roc, καθώς προσφέρεται πλέον με εμπλουτισμένο εξοπλισμό αλλά και όφελος 5.000 ευρώ!...
C-SUV, από Ευρωπαίο κατασκευαστή με τιμή εκκίνησης κάτω από 19.000 ευρώ; Κι όμως υπάρχει και εμείς το δοκιμάζουμε! Πάμε να δούμε ποιο είναι και πως...
Δοκιμάζουμε το γαλλικό best seller suv στην εξοπλιστική έκδοση GT, με 1200άρη κινητήρα βενζίνης και υβριδικό σύστημα, συνολικής απόδοσης 145 ίππων. Ας δούμε πως είναι...
Οι οδηγοί Ford μπορούν να βελτιώσουν το μοντέλο τους αισθητικά και χρηστικά μέσω της νέας ιστοσελίδας που παρουσίασε η ελληνική αντιπροσωπεία....
Το σκληροτράχηλο pick up με το plug-in υβριδικό σύστημα κίνησης κατάφερε να αποσπάσει μία ακόμη διεθνή διάκριση....
Υπάρχει ένα κινέζικο που κατασκευάζεται στην Αυστρία, στο εργοστάσιο της Magna Steyr και έχει 5 αστέρια στον Euro NCAP ήρθε Ελλάδα. Ας μάθουμε περισσότερα για...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Traction trailer 3

TractioN: Δείτε το επίσημο trailer του 3ου επεισοδίου της 27ης σεζόν

τετρακίνηση

Έτσι θα κατανοήσεις τετρακίνηση και “αργά”! (+video)

Ζέσταμα κινητήρα

Μύθοι και αλήθειες για το ζέσταμα του κινητήρα