Η Λαπωνία είναι ένας σημαντικός προορισμός για όλους τους κατασκευαστές που πραγματοποιούν δοκιμές εξέλιξης σε ακραίες συνθήκες και η Cupra δεν αποτελεί εξαίρεση.
Διαβάστε επίσης: Κερδοφορία ρεκόρ το 2023 για τη Seat
Και τα νέα μοντέλα της Cupra δοκιμάζονται στις αφιλόξενες συνθήκες της Λαπωνίας πριν λανσαριστούν στην αγορά, προκειμένου να επιδοθούν σε ακραία τεστ και να διασφαλίσουν τη μέγιστη δυνατή απόδοση.
Το τελευταίο μοντέλο που βρέθηκε στους παγωμένους δρόμους της Β. Ευρώπης ήταν το νέο Tavascan, με οδηγό πίσω από το τιμόνι τον Βραζιλιάνο Lucas di Grassi,
οδηγό αγώνων της ABT Cupra Formula E και πρεσβευτή της μάρκας. Ο di Grassi ένιωσε από πρώτο χέρι πως είναι να οδηγεί κανείς το αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο σε παγωμένες επιφάνειες και χιονισμένες διαδρομές.
Διαβάστε επίσης: Cupra και FC Barcelona θα συνεχίσουν να “παίζουν μπάλα” μαζί
“Έχω οδηγήσει σε όλο τον κόσμο, αλλά αυτή ήταν η πρώτη φορά που οδήγησα σε ακραίες, παγωμένες συνθήκες.”, δήλωσε σχετικά ο Βραζιλιάνος και αυτή ήταν μια πρόκληση που δεν δίστασε να αποδεχτεί, ενώ ήταν η πρώτη του φορά πίσω από το τιμόνι του ηλεκτρικού Tavascan.
Το CUPRA Tavascan εκτέθηκε σε σκληρές καιρικές συνθήκες σε μια περιοχή όπου η θερμοκρασία μπορεί να πέσει κάτω από μείον 35 βαθμούς Κελσίου. Οι ακραίες συνθήκες βοήθησαν τους μηχανικούς της ισπανικής εταιρείας να δουν μέχρι που μπορεί να φτάσει το 100% ηλεκτρικό SUV.
Ο di Grassi βοήθησε επίσης του μηχανικούς να ολοκληρώσουν αρκετά τεστ, ξεκινώντας με τη δοκιμή φρένων, συνδυάζοντας μια ασφάλτινη και παγωμένη επιφάνεια, όπου αξιολόγησαν το κράτημα και τον έλεγχο του αυτοκινήτου.
Περισσότεροι από 100 μηχανικοί του τμήματος Έρευνας και Εξέλιξης ανταπεξέρχονται σε αυτή τη δύσκολη δοκιμασία να συμπληρώσουν πάνω από 1,000 ώρες δοκιμών, από τον Νοέμβριο μέχρι τον Μάρτιο. Ανάμεσα σε αυτούς ήταν και ο αντιπρόεδρος R&D, Dr. Werner Tietz, όπου επέβλεπε ο ίδιος την εξέλιξη του Tavascan.
To αυτοκίνητο υποβλήθηκε σε εκατοντάδες απαιτητικά τεστ, όπως αυτό της αντοχής, όπου πρέπει να καλύψει 30.000 χλμ., μέρα νύχτα, για να φανεί η συμπεριφορά του σε διαφορετικές επιφάνειες και να αξιοποιηθεί η απόδοσή του.