Η DS Automobiles συνεχίζει την πορεία εξηλεκτρισμού της γκάμα της τοποθετώντας αυτή τη φορά υβριδικό σύστημα κίνησης στο DS 4, με την έκδοση να ονομάζεται DS 4 Hybrid.
Διαβάστε επίσης: Δοκιμάζουμε ένα από τα λίγα πετρελαιοκίνητα μικρομεσαία της αγοράς
Το υβριδικό DS 4 αξιοποιεί πλήρως το σύστημα κίνησης του και μειώνει έτσι κατανάλωση και ρύπους έναντι της συμβατικής έκδοσης, ειδικά όταν κινείται σε περιβάλλον πόλης, ενώ έχει τη δυνατότητα να κινείται για μικρά διαστήματα και αμιγώς ηλεκτρικά. Έτσι, μπορεί να καταναλώσει έως και 40% λιγότερη βενζίνη.
Το σύστημα κίνησης του DS 4 Hybrid αποτελείται από τη βελτιωμένη έκδοση του γνωστού PureTech κινητήρα που αποδίδει 136 ίππους και 230 Nm ροπής σε συνδυασμό με ένα νέο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη έξι σχέσεων που ενσωματώνει ηλεκτροκινητήρα 29 ίππων και 55 Nm. Μια μπαταρία 0,9 kWh ιόντων λιθίου τροφοδοτεί το αυτοφορτιζόμενο ηλεκτρικό σύστημα και φορτίζει τόσο από τον θερμικό κινητήρα όταν χρειάζεται ή κατά τη διαδικασία της επιβράδυνσης.
Διαβάστε επίσης: Citroen C6: Η εναλλακτική “κυρία” της γαλλικής σχολής (+video)
Το συμβατικό μοτέρ λειτουργεί στον κύκλο Miller, ο οποίος παρέχει υψηλότερη θερμοδυναμική απόδοση και, επομένως, σημαντική μείωση στην κατανάλωση καυσίμου και τις εκπομπές CO2. Ο κινητήρας φέρει πλέον καδένα χρονισμού -στη θέση του ιμάντα- και νέο υπερσυμπιεστή μεταβλητής γεωμετρίας για μεγιστοποίηση της αντοχής και της απόκρισης στις χαμηλές στροφές. Η πίεση στο σύστημα τροφοδοσίας έχει επίσης αυξηθεί στα 350 bar.
Ο ηλεκτροκινητήρας εκτός του ότι λειτουργεί ως γεννήτρια για την ανάκτηση κινητικής ενέργειας και την τροφοδοσία της μπαταρίας, παρέχει ταυτόχρονα ηλεκτρική ενέργεια για την εκκίνηση του βενζινοκινητήρα.
Σύμφωνα με τη γαλλική εταιρεία, σε σύγκριση με το συμβατικό DS 4 PureTech 130 EAT8, στον συνδυαστικό κύκλο WLTP, το κέρδος στη μείωση της κατανάλωσης φτάνει σχεδόν το 16% (-1,1 λίτρα καυσίμου για κάθε 100 χιλιόμετρα), ενώ κατά 21 γραμμάρια CO2 ανά χιλιόμετρο (ή -15%) μειώνονται οι εκπομπές CO2 που βρίσκονται πλέον στα 116 γρ./χλμ. Έτσι το DS 4 Hybrid δεν υπόκειται σε τέλη κυκλοφορίας. Στην πόλη, η μείωση της κατανάλωσης φθάνει έως και 39%.
Παράλληλα, το νέο σύστημα προσφέρει και βελτιωμένες επιδόσεις με τα 0-100 χλμ./ώρα να επιτυγχάνονται σε 10,4 δευτερόλεπτα (1,2 ταχύτερα από την έκδοση με τον κινητήρα PureTech 130 EAT8), ενώ για την κάλυψη του πρώτου χιλιομέτρου χρειάζονται 31,7 δευτερόλεπτα (-1,1 δλ.).