Το πρωτότυπο Ford Ranger δημιουργήθηκε από την βρετανική εταιρία με σκοπό να μπει και στην παραγωγή εφόσον εκδηλωθεί και το ανάλογο ενδιαφέρον και φέρει στοιχεία που το προσαρμόζουν κατάλληλα στο νέο του καθήκον.
Το ευρωπαϊκό best seller στην κατηγορία των pick-ups σε αυτή την εκδοχή του είναι ένα ελαφρύ όχημα γενικής χρήσης με χαμηλό κόστος παραγωγής που μπορεί να εξυπηρετήσει ποικιλοτρόπως τις ανάγκες του στρατού αλλά και των άλλων σωμάτων ασφαλείας -αστυνομία και πυροσβεστική. Στην τελευταία περίπτωση χρησιμοποιούμενο ως διασωστικό όχημα.
Το concept Ranger της Ricardo κινείται από τον γνωστό δίλιτρο EcoBlue πετρελαίου με τα δύο τούρμπο που αποδίδει 231 ίππους και 500 Nm ροπής και συνεργάζεται με αυτόματο 10τάχυτο κιβώτιο.
Στα highlights των μετατροπών περιλαμβάνεται το μεγάλο roll cage, η βάση στήριξης για πολυβόλο, τα αλεξίσφαιρα παράθυρα αλλά και οι πλάκες προστασίας που καλύπτουν το κάτω μέρος του Raptor. Οι προφυλακτήρες εμπρός και πίσω έχουν σύμφωνα με την εταιρία χαμηλό βάρος αλλά είναι βαρέως τύπου, ενώ προστατευτικές πλάκες έχουν τοποθετηθεί στο ψυγείο, το σύστημα μετάδοσης αλλά και το ρεζερβουάρ.
Στην καμπίνα η Ricardo έχει τοποθετήσει ζώνες τεσσάρων σημείων, ενώ σε αλλαγές έχει προχωρήσει και στο ηλεκτρικό σύστημα, για ακόμη πιο υψηλά επίπεδα αντοχής αλλά και για να καλύψει τις όποιες αυξημένες απαιτήσεις σε ρεύμα.
Οι αλλαγές βέβαια δεν σταματούν εκεί και οι Βρετανοί προτείνουν στους ενδιαφερόμενους και αναβαθμίσεις σε ελατήρια και αμορτισέρ, που αυξάνουν την απόσταση από το έδαφος, ανθεκτικότερους τροχούς και φρένα και περισσότερες επιλογές για ρυμούλκηση.
Για την σωστή εφαρμογή των συστημάτων C4i του πρωτότυπου Ford Ranger οι Βρετανοί συνεργάστηκαν και με το αντίστοιχο τμήμα της Polaris, που έχει και αυτή την δική της μεγάλη εμπειρία στο συγκεκριμένο κομμάτι.
Αν το όνομα της Ricardo σας λέει κάτι είναι γιατί η βρετανική εταιρία, μεταξύ άλλων, σχεδιάζει και παράγει οχήματα για στρατιωτική χρήση από τον 1ο Π.Π., ενώ έχει εμπλακεί τόσο στην παραγωγή του κιβωτίου της Bugatti Veyron όσο και στην εξέλιξη του δίτουρμπου V8 κινητήρα των 3,8 λίτρων της McLaren.