To Honda Civic ανανεώνεται ενόψει της νέας χρονιάς

Η Honda προχώρησε σε φρεσκάρισμα του Civic το οποίο μας παρουσιάζεται με μικρές αισθητικές αλλαγές, εκτός αλλά και εντός, και ανανεωμένο εξοπλισμό.

Βρείτε μας στο
honda civic facelift

Η Honda προχώρησε σε αλλαγές στο Civic με στόχο να βελτιώσει την εξωτερική του σχεδίαση, να αναβαθμίσει τον εξοπλισμό του και να προσδώσει μια πιο premium εικόνα στην καμπίνα, βελτιώνοντας παράλληλα την χρηστικότητα.

Στα εμπρός μέρος παρατηρείται η αναθεώρηση στη σχεδίαση του προφυλακτήρα ώστε να αποκτήσει το Civic ένα πιο δυναμικό και παράλληλα πιο κομψό παρουσιαστικό. Τα φωτιστικά σώματα είναι full LED πλέον για όλες τις εκδόσεις ενώ ανασχεδιασμένα παρουσιάζονται τα φώτα ημέρας.

Από τη βασική κιόλας έκδοση το Civic θα είναι διαθέσιμο με νέας σχεδίασης ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών, ενώ για τις κορυφαίες εκδόσεις, διαθέσιμες θα είναι και οι ζάντες “Shark Grey” με διάσταση στις 17 ίντσες. Στην παλέτα των χρωμάτων προστίθεται παράλληλα και ένα νέο μπλε, το οποίο η Honda ονομάζει Obsidian Blue.

Στο εσωτερικό οι επιφάνειες έχουν αποκτήσει πιο έντονη υφή που προσθέτει πόντους τόσο οπτικά όσο και στην απτή ποιότητα κατασκευής του Civic. Στο κομμάτι της εργονομίας, οι κορυφαίες εκδόσεις θα φέρουν ηλεκτρικά ρυθμιζόμενο κάθισμα για το οδηγό. Πιο σημαντική αλλαγή είναι η τοποθέτηση φυσικών κουμπιών στην κεντρική κονσόλα από τα οποία ελέγχεται τόσο το σύστημα πολυμέσων όσο και ο κλιματισμός, με το πρώτο να φέρει Apple CarPlay και Android Auto.

Στην τοποθέτηση των φυσικών κουμπιών η Honda προχώρησε έπειτα και από απαίτηση του κοινού, όπως αναφέρει χαρακτηριστικά στην σχετική της ανακοίνωση.

Στον τομέα των κινητήρων δεν υπάρχουν αλλαγές. Ο 1.000άρης VTEC turbo αποδίδει 126 ίππους και 200 Nm ροπής και συνδυάζεται με εξατάχυτο μηχανικό ή CVT κιβώτιο. Ακολουθεί το μοτέρ των 1,5 λίτρων επίσης VTEC και turbo με την απόδοση να ανέρχεται στους 182 ίππους και τα 240 Nm ροπής και την κίνηση να φτάνει στους τροχούς μέσω μηχανικού κιβωτίου έξι σχέσεων.

Επιλογή υπάρχει και στα μοτέρ πετρελαίου με τον i-DTEC των 1,6 λίτρων που αποδίδει 120 ίππους και 300 Nm ροπής.

Η Honda δεν προχώρησε σε αλλαγές στην ανάρτηση του Civic, ενώ στο κομμάτι της ενεργητικής ασφάλειας το μοντέλο των Ιαπώνων φέρει το πακέτο Sensing που περιλαμβάνει μεταξύ άλλων σύστημα αποφυγής σύγκρουσης Collision Mitigation Braking, ενεργό Cruise Control, σύστημα προειδοποίησης αλλαγής λωρίδας και παραμονής στη λωρίδα και σύστημα αναγνώρισης πινακίδων.

mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: txidis@traction.gr