Η Bridgestone παρουσίασε το νέο Turanza All Season 6 Enliten, έτοιμο για ηλεκτρικά οχήματα, με την τεχνολογία DriveGuard Run-Flat (RFT). Η τελευταία προσθήκη στο χαρτοφυλάκιο της Bridgestone είναι μια λύση ελαστικών χωρίς άγχος, επιτρέποντας στους οδηγούς να διατηρούν τον έλεγχο των οχημάτων τους και να οδηγούν με ασφάλεια για έως 80 χλμ. με ταχύτητα έως 80 χλμ./ώρα μετά από διάτρηση.
Ορόσημο παραγωγής για τα συστήματα Nissan e-Power – Πόσα έχουν κατασκευαστεί
“Προσφέρουμε στους οδηγούς ένα σετ ελαστικών που όχι μόνο αποδίδει σε όλες τις εποχές, αλλά τους επιτρέπει να συνεχίζουν να οδηγούν με ασφάλεια μετά από μία διάτρηση. Ως ελαστικό έτοιμο για ηλεκτρικά οχήματα, είναι σε θέση να μεταφέρει αυτές τις μοναδικές δυνατότητες στους οδηγούς κάθε επιβατικού αυτοκινήτου.”, δήλωσε σχετικά ο Stefano Sanchini, αντιπρόεδρος Επιβατικών Ελαστικών Αντικατάστασης της Bridgestone Ευρώπης, Μέσης Ανατολής και Αφρικής.
Σύμφωνα με τον TÜV SÜD, έναν από τους πιο αξιόπιστους ανεξάρτητους οργανισμούς δοκιμών αυτοκινήτων στην Ευρώπη, το νέο ελαστικό της Bridgestone προσφέρει κορυφαίες επιδόσεις φρεναρίσματος σε βρεγμένο οδόστρωμα και εξαιρετικές επιδόσεις φρεναρίσματος σε στεγνές και χιονισμένες συνθήκες. Οι επιδόσεις στο χιόνι, με ισχυρές δυνατότητες πρόσφυσης, φρεναρίσματος, στροφής και χειρισμού στο χιόνι, επιβεβαιώθηκαν επίσης από τον TÜV SÜD. Επιπλέον, το ελαστικό προσφέρει 20% μεγαλύτερη αντοχή σε σχέση με τον προκάτοχό του, για μεγαλύτερη οικονομία και μειωμένο περιβαλλοντικό αποτύπωμα.
Περιοδικό TIME: Αυτή είναι μια από τις καλύτερες εφευρέσεις για το αυτοκίνητο
Η ενσωμάτωση της τεχνολογίας Enliten της Bridgestone εξασφαλίζει μέγιστη ασφάλεια και εξαιρετική απόδοση στους οδηγούς, βελτιώνοντας ταυτόχρονα τα χαρακτηριστικά βιωσιμότητας του ελαστικού και καθιστώντας το πλήρως έτοιμο για ηλεκτρικά οχήματα. Το νέο Bridgestone Turanza All Season 6 Enliten με DriveGuard RFT ικανοποιεί τόσο τις γενικές απαιτήσεις απόδοσης κάθε οχήματος όσο και τις ειδικές ανάγκες των ηλεκτρικών οχημάτων.
Το ελαστικό, που αναπτύχθηκε και κατασκευάζεται στην Ευρώπη, θα είναι διαθέσιμο σταδιακά έως τον ερχόμενο Ιανουάριο του 2025, σε 20 διαφορετικές διαστάσεις, από 16 έως 19 ίντσες καλύπτοντας έτσι ένα ευρύτατο φάσμα αυτοκινήτων και αναγκών.