Με μήκος 4.420 χιλιοστά, πλάτος στα 1.825 χλστ., ύψος έως 1.570 χλστ. και με μεταξόνιο 2.720 χλστ. το νέο Kia Niro έρχεται να προστεθεί στα μοντέλα της μικρομεσαίας κατηγορίας και να προσφέρει διαθέτοντας τρία προηγμένα κινητήρια σύνολα αλλά και βελτιώσεις σε κάθε τομέα σε σχέση με το μοντέλο που αντικαθιστά.
Διαβάστε επίσης – Kia: Εξελίσσει νέα συστήματα προειδοποίησης στην Ευρώπη
Οι εκδόσεις PHEV και HEV επωφελούνται από τον βενζινοκινητήρα Smartstream 1.6 GDI της Kia με ρουλεμάν χαμηλής τριβής, που συνδυάζονται στάνταρ με το 2ης γενιάς αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη της μάρκας (6DCT με βελτιστοποιημένες σχέσεις για μέγιστη απόδοση μετάδοσης και αφαίρεση της όπισθεν που εξοικονομεί 2,3 κιλά). Κάτι που βελτιώνει τη συνολική κατανάλωση κατά 0,62%. Η οπισθοπορεία πραγματοποιείται από τον ηλεκτροκινητήρα, βελτιώνοντας περαιτέρω την απόδοση και την άνεση.
Στο full υβριδικό Niro, ο τετρακύλινδρος κινητήρας βενζίνης 1.6 GDI παράγει συνδυαστικά με το ηλεκτρικό μοτέρ 141 ίππους, ενώ στην plug-in υβριδική έκδοση η ισχύς ανεβαίνει στους 183 ίππους με την μπαταρία να προσφέρει παράλληλα ηλεκτρική αυτονομία έως και 65 χιλιόμετρα (συνδυασμός WLTP, με τροχούς 16 ιντσών).
Το αμιγώς ηλεκτρικό Niro συνδυάζει αυτονομία έως 460 χλμ. (WLTP) με 204 ίππους αι 255 Nm μέγιστης ροπής για σβέλτες επιδόσεις. Η τελική ταχύτητα φτάνει στα 167 χλμ./ώρα και τα 0-100 χλμ./ώρα επιτυγχάνονται σε 7,8 δευτερόλεπτα.
Διαβάστε επίσης – Kia EV6: Η αξιολόγησή του από τον EuroNCAP
Τα ολοκαίνουργια Niro HEV και PHEV επωφελούνται από τη μέγιστη ικανότητα ρυμούλκησης 1.300 κιλών, ενώ το Niro EV προσφέρει 750 κιλά δυνατότητα ρυμούλκησης.
Το ολοκαίνουργιο Niro έχει σημαντικές βελτιώσεις στην ανάρτηση και στο τιμόνι σε σχέση με τον προκάτοχό του για να προσφέρει μια πιο απολαυστική οδήγηση. Η ανάρτηση με μπροστά γόνατα MacPherson και η πίσω διάταξη τύπου πολλαπλών συνδέσμων έχουν ρυθμιστεί για μια άνετη, σταθερή και άνετη οδήγηση. Ένα νέου τύπου ρουλεμάν μειώνει την τριβή στα γόνατα της ανάρτησης και επιτρέπει μια πιο ομαλή κίνηση των αμορτισέρ. Μειώνει επίσης τις τριβές στο σύστημα διεύθυνσης που μαζί με τη ρύθμιση του λογισμικού παρέχει μια πολύ φυσική αίσθηση με εξαιρετική πληροφόρηση.
Ευρύχωρο και ευέλικτο εσωτερικό
Με βελτιωμένες αναλογίες χάρη στη νέα του πλατφόρμα, το ολοκαίνουργιο Niro διαθέτει, σε σύγκριση με το μοντέλο της πρώτης γενιάς, επιπλέον χώρο για τους επιβάτες και τις αποσκευές τους. Οι επιβάτες των εμπρός καθισμάτων απολαμβάνουν 1.028 χλστ. χώρου για τα κεφάλια τους και 1.053 χλστ. για τα πόδια τους, ενώ οι πίσω επιβάτες επωφελούνται από 1.005 χλστ. για τα κεφάλια τους στα Niro HEV και PHEV και 967 χλστ. στο Niro EV. Με 1.011 χλστ. χώρο για τα πόδια των πίσω καθισμάτων στα Niro HEV και PHEV και 938 χλστ. στο Niro EV και μπορούν να χαλαρώσουν με άνεση καθ’ όλη τη διάρκεια ενός ταξιδιού.
Η μεγάλη χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ φτάνει μέχρι και τα 1.445 λίτρα στο HEV, τα 1.342 λίτρα στο PHEV και τα 1.392 λίτρα στο EV με τα πίσω καθίσματα αναδιπλωμένα. Ένας εύχρηστος χώρος 20 λίτρων μπροστά (frunk) προσθέτει μια επιπλέον δυνατότητα αποθήκευσης για όσους έχουν επιλέξει το Niro EV.
Αναλυτικά οι τιμές του νέου Kia Niro έχουν ως εξής:
Dynamic
Niro HEV 1.6lt 141 PS: 33.490 ευρώ
Niro PHEV 1.6lt 183 PS: 41.290 ευρώ
Niro EV 204ps (64,8 kWh): 37.790 ευρώ
Titanium
Niro HEV 1.6lt 141 PS: 36.490 ευρώ
Niro PHEV 1.6lt 183 PS: 44.290 ευρώ
Niro EV 204 PS (64,8 kWh): 39.790 ευρώ
Special Edition
Niro HEV 1.6lt 141 PS: 39.490 ευρώ
Niro P-HEV 1.6lt 183 PS: 47.290 ευρώ
Niro EV 204 PS (64,8 kWh): 42,790 ευρώ
Να σημειωθεί ότι στις τιμές της αμιγώς ηλεκτρικής έκδοση περιλαμβάνεται και η κρατική επιδότηση, ενώ στις τιμές για την υβριδική και την plug-in υβριδική έκδοση στις τιμές περιλαμβάνονται πέντε (5) χρόνια δωρεάν service ή εναλλακτικά 1.000 ευρώ έκπτωση στον πελάτη.