Το νέο Mazda BT-50 αποκαλύπτεται (+video)

Η Mazda παρουσίασε στον κόσμο το νέο BT-50 που έρχεται να διεκδικήσει το δικό του μερίδιο στην ιδιαίτερα ανταγωνιστική κατηγορία των pick ups.

Βρείτε μας στο
2020 Mazda BT-50 pick up

Το νέο BT-50 παρουσιάστηκε από τη Mazda στην Αυστραλία όπου τα pick ups είναι ιδιαίτερα δημοφιλή τόσο σαν “εργαλεία” όσο και σαν Ι.Χ.

Με την πρώτη κιόλας ματιά είναι εμφανής η προσπάθεια της Mazda στο σχεδιαστικό κομμάτι με το νέο της Pick up, το οποίο βασίζεται στο Isuzu D-Max, να “ενσωματώνεται” αρμονικά στο οικογενειακό look της σύγχρονης γκάμας των υπόλοιπων μοντέλων της που υιοθετούν τη σχεδιαστική φιλοσοφία “Kodo”. Κυρίαρχο στοιχείο στο εμπρός μέρος είναι η τεράστια μάσκα που τονίζει την παρουσία του BT-50 και του δίνει τη δική του ξεχωριστή ταυτότητα.

Εμφανής είναι και η προσοχή που έχει δοθεί στο εσωτερικό του νέου pick up των Ιαπώνων που θυμίζει περισσότερο από ποτέ επιβατικό μοντέλο, με την εικόνα να χαρακτηρίζεται μοντέρνα και σοβαρή. Όπως και τα υπόλοιπα Mazda έτσι και το BT-50 φέρει μια μεγάη οθόνη αφής στο κέντρο του ταμπλό για το σύστημα πολυμέσων του, το οποίο φαίνεται να είναι συμβατό με Apple CarPlay και Android Auto, παρέχοντας έτσι αυξημένες λύσεις συνδεσιμότητας.

Οι Ιάπωνες δεν προχώρησαν στην αποκάλυψη όλων των λεπτομερειών αναφορικά τα ηλεκτρονικά συστήματα ασφάλειας και υποβοήθησης του οδηγού, έδωσαν ωστόσο στη δημοσιότητα τα βασικά τεχνικά του χαρακτηριστικά που είναι εξίσου σημαντικά.

Το μήκος του νέου διπλοκάμπινου BT-50 ανέρχεται στα 5.280 χλστ. με το πλάτος και το ύψος να φτάνει στα 1.870 και 1.790 χλστ. αντίστοιχα, ενώ το μεταξόνιο ανέρχεται στα 3.125 χλστ. Ο ελάχιστος κύκλος στροφής του είναι μόλις 6,1 μέτρα, το οποίο μας κάνει μεγάλη εντύπωση δεδομένων των προδιαγραφών του μοντέλου.

Πολύ σημαντική είναι και η προσπάθεια της Mazda αναφορικά με το ωφέλιμο φορτίο του pick up το οποίο, τουλάχιστον στα στοιχεία που αφορούν την έκδοση του για την αγορά της Αυστραλίας, ξεπερνά τον ένα τόνο και ανέρχεται στα 1.065 κιλά. Η δυνατότητα ρυμούλκησης φτάνει στους 3,5 τόνους με το diesel μοτέρ να παίζει εδώ τον δικό του ρόλο. Η χωρητικότητα του ανέρχεται στα τρία λίτρα και η απόδοση του φτάνει στους 190 ίππους και τα 450 Nm ροπής στις 3.600 και στις 1.600-2.600 σ.α.λ. αντίστοιχα.

Προς το παρόν δεν έχει γίνει γνωστό αν το νέο BT-50 θα κάνει την εμφάνιση του και επί ευρωπαϊκού εδάφους αλλά και τι άλλες επιλογές θα υπάρχουν αναφορικά με τα κινητήρια σύνολα.

Δείτε στο video που ακολουθεί τη διαδικτυακή αποκάλυψη του νέου Mazda BT-50 από τους ανθρώπους της ιαπωνικής εταιρίας στην Αυστραλία.

mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: txidis@traction.gr