Το νέο Mazda CX-30 με turbo και 250 ίππους, όχι για εδώ…

Την πιο "καυτή" μέχρι στιγμής έκδοση του CX-30 παρουσίασε η Mazda στις Η.Π.Α. με το 4κίνητο crossover να αποκτά tubro μοτέρ 250 ίππων.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
2021 Mazda CX-30 2.5 Turbo

Το CX-30 2.5 Turbo, όπως είναι το πλήρες όνομα του, προορίζεται για την ώρα, μόνο για τις αγορές της Β. Αμερικής και το μεγάλο μοτέρ των δυόμιση λίτρων δίνει το crossover των Ιαπώνων σημαντικά πιο δυναμικές επιδόσεις έναντι των ευρωπαϊκών του εκδόσεων. Η ελπίδα πεθαίνει πάντα τελευταία αλλά με τις αυστηρές προδισαγραφές ρύπων που ισχύουν στην Ε.Ε. πολύ δύσκολα θα δούμε το CX-30 2.5 Turbo να κυλά τους τροχούς τους και από αυτή την πλευρά του Ατλαντικού.

Το “παρών” κάτω από το καπό δίνει ο Skyactiv-G υπερτροφοδοτούμενος 4κύλινδρος κινητήρας της Mazda των 2,5 λίτρων, ο οποίος, ανάλογα με την ποιότητα της βενζίνης, αποδίδει ως μέγιστη ισχύ 227-250 ίππους και 420-434 Nm ροπής. Η κίνηση φτάνει και στους τέσσερις τροχούς μέσω της i-Activ 4κίνησης της Mazda και ενός αυτόματου κιβωτίου έξι σχέσεων.

Στιλιστικά και έναντι των υπόλοιπων εκδόσεων το τουρμπάτο CX-30 ξεχωρίζει από τις ζάντες των 18 ιντσών που είναι βαμμένες σε μαύρο χρώμα, όπως και οι εξωτερικοί καθρέπτες. Ελαφρώς μεγαλύτερες σε διάμετρο είναι και οι στρογγυλές απολήξεις της εξάτμισης, ενώ στο πίσω μέρος βλέπουμε στο όνομα του SUV της Mazda να έχει προστεθεί και το συνθετικό “TURBO”. Ο εξοπλισμός του μοντέλου που θα αποτελεί λογικά και την κορυφαία έκδοση του CX-30 στις Η.Π.Α. παρουσιάζεται ιδιαίτερα πλούσιος και περιλαμβάνει μεταξύ άλλων και ηχοσύστημα της Bose με 12 συνολικά ηχεία.


Οι πωλήσεις του Mazda CX-30 2.5 Turbo stiw Η.Π.Α. αναμένεται να ξεκινήσουν στο τέλος του 2020, με την τιμή του να μην έχει ανακοινωθεί ακόμη.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: [email protected]