Ο ανεξάρτητος ευρωπαϊκός οργανισμός EuroNCAP ανακοίνωσε τα αποτελέσματα των δοκιμών ασφάλειας του νέου Volkswagen Tayron, το οποίο αξιολογήθηκε με τη μέγιστη βαθμολογία σε αστέρια βάσει των αποτελεσμάτων από τις δοκιμές πρόσκρουσης αλλά και εκείνες που πραγματοποιούνται για τα συστήματα υποβοήθησης ασφάλειας που φέρει.
Διαβάστε επίσης: Νέα έκδοση για το δημοφιλές οικογενειακό – Αυτόματο κιβώτιο και 26.480 ευρώ
Συγκεκριμένα το SUV της Volkswagen απέσπασε 87% για την προστασία που προσφέρει στους ενήλικες επιβάτες του, 85% στα τεστ της προστασίας ανήλικων, 83% στην προστασία των ευάλωτων χρηστών του δρόμου και 80% για τα συστήματα ασφάλειας και υποβοήθησης, στην έκδοση με τον στάνταρ εξοπλισμό.
Το νέο Tayron εξοπλίζεται με τα ακόλουθα συστήματα υποβοήθησης οδηγού που διατίθενται ήδη από την εισαγωγική έκδοση:
-Σύστημα επιτήρησης περιβάλλoντος χώρου ” Front Assist”
-Front Assist με “Emergency Braking” & λειτουργία αναγνώρισης πεζών-ποδηλατών
-Ενεργό σύστημα διατήρησης λωρίδας κυκλοφορίας “Lane Assist”
-Σύστημα αναγνώρισης σημάτων κυκλοφορίας
-Περιοριστής ταχύτητας “Predictive speed limeter”
-Adaptive Cruise Control με stop & go – Ενεργό σύστημα ελέγχου ταχύτητας και απόστασης από προπορευόμενα οχήματα
-Σύστημα υποβοήθησης αλλαγής λωρίδας “Side Assist” με υποβοήθηση εξόδου από θέση στάθμευσης & προειδοποίηση αποβίβασης
-Προηγμένο σύστημα αναγνώρισης κόπωσης οδηγού
-Αυτόματο σύστημα πέδησης μετά τη σύγκρουση
-Υποβοήθηση εμπρός διασταυρούμενης κυκλοφορίας (Front Cross Traffic Assist)
-Emergency Call Service (Κλήση έκτακτης ανάγκης), με ισχύ 10 ετών από την αρχική παράδοση του οχήματος1
-Πλευρικοί αερόσακοι πίσω, αερόσακοι τύπου κουρτίνας, πλευρικοί εμπρός & κεντρικός αερόσακος
-Προσκέφαλα βελτιστοποιημένα για την ασφάλεια μπροστά και πίσω
-Αυτόματη ζώνη ασφαλείας τριών σημείων με προεντατήρα για τα εξωτερικά πίσω καθίσματα
-Ακουστική προειδοποίηση και προειδοποιητική λυχνία για επιβάτες χωρίς ζώνη ασφαλείας, εμπρός και πίσω
-Δακτύλιοι συγκράτησης ISOFIX για παιδικά καθίσματα στα εξωτερικά πίσω καθίσματα και στο κάθισμα του συνοδηγού
-Ηλεκτρονικό Σύστημα Ελέγχου Ευστάθειας (ESC)
-Ηλεκτρικό χειρόφρενο με λειτουργία Auto Hold
-Υποβοήθηση εκκίνησης σε ανηφόρα (Hill Start Assist)