Το pick up που πάει εκεί που άλλα απλά δεν μπορούν

Τα extreme pick ups που πάνε εκεί που τα άλλα δεν μπορούν έχουν το δικό τους μεγάλο ενδιαφέρον, όπως και αυτό το "ετοιμοπόλεμο" Isuzu D-Max.

Βρείτε μας στο
Isuzu D-Max GO2 extreme pick up

Το Isuzu D-Max που βλέπετε στις οθόνες σας αποτελεί project της επίσημης αντιπροσωπείας των Ιαπώνων στη Βρετανία και ονομάζεται “GO2” γιατί μπορεί να πάει (go to) εκεί που άλλα pick ups δεν μπορούν. Η Isuzu ετοίμασε το extreme pick up της με προσθήκες τόσο από τα επίσημα αξεσουάρ του μοντέλου της όσο και με αξεσουάρ από άλλους βελτιωτές.

Οι πιο ακραίες προσθήκες αφορούν το εμπρός μέρος με την τοποθέτηση έξτρα μεταλλικής μπάρας-προφυλακτήρα του καλύπτει σχεδόν ολόκληρο τον εργοστασιακό και προσφέρει… απαράμιλλη ηρεμία μυαλού όταν το D-Max χαράζει τον δικό του δρόμο εκεί που δεν υπάρχει.

Ο προφυλακτήρας συνοδεύεται από εργάτη βαρέως τύπου τεσσάρων τόνων αλλά και από όλες τις απαραίτητες μεταλλικές προστασίες για τα μηχανικά μέρη του pick up της Isuzu. Όπως μπορείτε να δείτε και στις φωτογραφίες οι προστασίες προέρχονται από τον επίσημο κατάλογο με αξεσουάρ της εταιρίας και αφορούν, τον κινητήρα, την ανάρτηση αλλά και τον πίσω άξονα.

Η εικόνα ολοκληρώνεται στο πίσω μέρος με την τοποθέτηση ανάλογης προστατευτικής μπάρας, ενώ για την αναπνοή του κινητήρα φροντίζει ένα snorkel, σε περίπτωση που θέλετε να ρίξετε το D-Max στα βαθιά…

Φυσικά στις εκτεταμένες αλλαγές περιλαμβάνονται και εκείνες που έγιναν στην ανάρτηση, στα φρένα αλλά και στους τροχούς. Οι στάνταρ αλουμινένιοι τροχοί των 18 ιντσών αντικαταστάθηκαν από μικρότερους 16ρηδες, οι οποίοι φέρουν πλέον τα κατάλληλα ελαστικά, ενώ το σύστημα πέδησης προέρχεται από την Pedders με μεγαλύτερους αεριζόμενους δίσκους εμπρός και τακάκια με κεραμική πάστα. Πίσω τα ταμπούρα έχουν αντικατασταθεί από έναν συνδυασμό ταμπούρου και δίσκου που προέρχεται επίσης από την Pedders.

Από την ίδια εταιρία προέρχονται και τα ελατήρια, τα ρυθμιζόμενα αμορτισέρ αλλά και τα φύλλα σούστας του πίσω άξονα, ενώ αλλαγές βλέπουμε και στην αντικατάσταση των ψαλιδιών εμπρός με διαφορετικά και στην τοποθέτηση αντιστρεπτικής πίσω. Μεγαλύτερη έναντι της στάνταρ έκδοσης είναι και η απόσταση από το έδαφος και στη βελτίωση περιλαμβάνεται και η τοποθέτηση διαφορικού στον πίσω άξονα που κλειδώνει.

Στο εσωτερικό και για να προστατευτούν τα καθίσματα του D-Max από τις περιπετειώδεις ορέξεις του ιδιοκτήτη του έχουν τοποθετηθεί προστατευτικά καλύμματα βαρέως τύπου, εμπρός και πίσω, αλλά και πλαστικά πατάκια. Ο εξοπλισμός ασφάλειας και άνεσης παραμένει ως είχε και το μόνο που χρειάστηκε να απενεργοποιηθεί ήταν οι πίσω αισθητήρες παρκαρίσματος, όχι όμως και η κάμερα οπισθοπορείας που βρίσκεται ψηλά στην πόρτα. Ένα D-Max για να πάρεις τα βουνά και να μην γυρίσεις ποτέ πίσω!

mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: txidis@traction.gr