Το πιο “θυμωμένο” Fiat 500 που έχεις δει, με 220 ίππους

Για τους λάτρεις του Fiat 500 η Pogea Racing δημιούργησε μια ολοκληρωμένη βελτίωση που κλέβει πραγματικά την παράσταση όπου και αν βρεθεί.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
Pogea Racing Fiat Abarth 595 Fiat 500

Η γερμανική Pogea Racing τρέφει μια ιδιαίτερη προτίμηση και στις βελτιώσεις μοντέλων από τη γείτονα χώρα και μια από τις τελευταίες δημιουργίες της είναι το “Ηράκλειο” Fiat 500 που βλέπετε στις οθόνες σας.

Διαβάστε επίσης: Έρχονται τρία νέα SUVs στην Ευρώπη από FCA Automobiles

Οι άνθρωποι της Pogea Racing ονομάζουν την τελευταία βελτίωση τους, που βασίζεται στο Fiat Abarth 595, “Herlcules” και είναι μια από τις πιο εντυπωσιακές και ολοκληρωμένες “προτάσεις” που έχουμε δει μέχρι στιγμής για το “καυτό” αυτοκίνητο πόλης της ιταλικής εταιρίας.

Οι διαφορές έναντι της “στάνταρ” έκδοσης του Fiat Abarth 595 είναι κάτι παραπάνω από εμφανείς από την πρώτη κιόλας ματιά. Τόσο τα εμπρός όσο και τα πίσω φτερά έχουν “φουσκώσει”, οι νέες ποδιές το κάνουν να δείχνει ακόμη πιο πλατύ ενώ νέα είναι τα αεροδυναμικά βοηθήματα τόσο στον εμπρός όσο και στον πίσω προφυλακτήρα. Το βλέμμα φυσικά δεν μπορεί να ξεκολλήσει από το καπό του αυτοκινήτου με το κερασάκι στην τούρτα να μπαίνει από την μεγάλη αεροτομή στην οροφή.

Διαβάστε επίσης: Alfa Romeo 4C, πιο ποθητή από ποτέ, με 410 ίππους

Όλα τα “κομμάτια” του νέου body kit είναι κατασκευασμένα από ανθρακονήματα και οι ενδιαφερόμενοι έχουν τη δυνατότητα να παραγγείλουν το δικό τους είτε βαμμένο στο χρώμα της αρεσκείας τους είτε απλά περασμένο με βερνίκι ώστε να φαίνονται τα ανθρακονήματα και αυτή μάλλον είναι και η πρόταση που θα τραβήξει και το μεγαλύτερο ενδιαφέρον.

Οι βελτίωση του “ηράκλειου” 500 προχωρά και κάτω από την επιφάνεια. Ο κινητήρας του έχει δεχτεί τις απαραίτητες τροποποιήσεις με αποτέλεσμα η απόδοση του υπετροφοδοτούμενου μοτέρ των 1,4 λίτρων και 180 ίππων να έχει σκαρφαλώσει στους 220 ίππους. Ανάλογη αύξηση έχουμε και για τη ροπή που έφτασε τα 350 Nm στις 3.600 σ.α.λ. έναντι 250 Nm στις 3.000 σ.α.λ. Με αυτά τα νούμερα για την απόδοση του 500 της Pogea Racing, τα 0-100 χλμ./ώρα “πέφτουν” από τα 6,7 στα 6,2 δευτερόλεπτα.

Οι αλλαγές συνεχίζονται και στην ανάρτηση με τα αμορτισέρ να έχουν αντικατασταθεί από πλήρως ρυθμιζόμενα, ενώ τα νέα ελατήρια χαμηλώνουν το αμάξωμα έως και 45 χλστ. Οι ενδιαφερόμενοι έχει επίσης στη διάθεση τους έξι διαφορετικά σχέδια για τις σφυρήλατες ζάντες των 18 ιντσών που φέρουν ελαστικά διαστάσεων 215/35.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: txidis@traction.gr