Το plug-in υβριδικό Seat Tarraco e-Hybrid των 245 ίππων στην παραγωγή

Το plug-in υβριδικό Seat Tarraco e-Hybrid είναι το τρίτο εξηλεκτρισμένο μοντέλο των Ισπανών που μπαίνει στην παραγωγή και διευρύνει τη γκάμα τους.
plug-in υβριδικό Seat Tarraco e-Hybrid

To Seat Tarraco e-Hybrid έρχεται να προσφέρει αυξημένη πρακτικότητα χάρη στους ιδιαίτερα μεγάλους χώρους που προσφέρει και να το συνδυάσει αυτό με καλές επιδόσεις αλλά και αμιγώς ηλεκτρική λειτουργία. Είναι παράλληλα το ισχυρότερο Tarraco που έχουμε δει μέχρι σήμερα και έρχεται να πάρει τη θέση του στην κορυφή της γκάμας της Seat.

Το σύστημα κίνησης του plug-in υβριδικού της ισπανικής εταιρίας αποτελείται από τον γνωστό κινητήρα εσωτερικής καύσης TSI των 1,4 λίτρων, έναν ηλεκτρικό κινητήρα απόδοσης 115 ίππων κα μια μπαταρία ιόντων-λιθίου 13 kWh. Η συνδυαστική απόδοση του συστήματος ανέρχεται στους 245 ίππους και τα 400 Nm ροπής. Οι Ισπανοί ανακοινώνουν τελική 206 χλμ./ώρα αλλά δεν δίνουν περισσότερα στοιχεία για τις επιδόσεις του μοντέλου τους σε αυτό το σημείο.

Το σύστημα μπορεί να προσφέρει αμιγώς ηλεκτρική κίνηση για έως και 49 χλμ. σύμφωνα με το πρότυπο WLTP και κατανάλωση 1,6-2,0 λίτρα/100 χλμ. τη στιγμή που οι εκπομπές CO2 περιορίζονται στα 37-46,4 γρ./χλμ.

Διαβάστε επίσης: Στην Ελλάδα το πρώτο υβριδικό Seat που μπαίνει στην πρίζα

Οι Ισπανοί αναφέρουν παράλληλα και ένα ακόμη πολύ ενδιαφέρον στοιχείο για το νέο plug-in μοντέλο τους, την αυτονομία του που μπορεί να φτάσει έως και τα 730 χλμ. με μία φόρτιση και ένα γέμισμα του ρεζερβουάρ του. Η συστοιχία των μπαταριών μπορεί να φορτίσει πλήρως από άδεια σε πέντε περίπου ώρες με φορτιστή 2,3kW ή σε τρεις ώρες με Wallbox των 3,6 kW.

Το Tarraco e-Hybrid ξεκινά πάντα τη λειτουργία του ως αμιγώς ηλεκτρικό -εφόσον η μπαταρία είναι φορτισμένη επαρκώς- και παραμένει έτσι μέχρι να εξαντληθεί η μπαταρία του, σε ταχύτητες έως και 140 χλμ./ώρα. Έπειτα το σύστημα γυρνά σε υβριδική λειτουργία και τον οδηγό να έχει στη διάθεση του τρία προγράμματα λειτουργίας, τα e-Mode, Automatic Hybrid και Manual Hybrid αλλά και την επιλογή να φορτίσει την μπαταρία και να διατηρήσει τη φόρτιση της κατά το δοκούν.

Διαβάστε επίσης: Δοκιμή Seat Tarraco 2.0 TDI 150 PS (+official Traction videos)

Εκτός από το e-Mode που δίνει έμφαση στην οικονομία ο οδηγός έχει επίσης και το πρόγραμμα s-Boost στη διάθεση του, το οποίο βελτιώνει τις επιδόσεις αλλά και την απόκριση στο πάτημα του δεξιού πεντάλ.

Το Tarraco e-Hybrid θα είναι διαθέσιμο και σε πενταθέσια διαμόρφωση στις εκδόσεις Xcellence και FR.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Η Volkswagen ανακοίνωσε Smart Deals και για plug-in hybrid (eHybrid) μοντέλα της, προσφέροντας και για αυτά ειδικές τιμές με σημαντικό όφελος....
Το νέο B-SUV πέτυχε ένα παραγωγικό ορόσημο για την τσέχικη εταιρεία καθώς η παραγωγή του έφτασε τις 100.000 μονάδες μέσα σε λιγότερο από έναν χρόνο....
Το σκληροτράχηλο pick up αναβαθμίζεται στην plug-in hybrid έκδοσή του με το σύστημα BlueCruise που επιτρέπει οδήγηση χωρίς χέρια στον αυτοκινητόδρομο....
To νέο Suzuki e Vitara βάζει την ιαπωνική εταιρεία στην εποχή της ηλεκτροκίνησης και θα είναι διαθέσιμο στην ελληνική αγορά σε τρείς εκδόσεις με έως...
Το Toyota C-HR+ βρίσκεται στην Ελλάδα, πριν κυκλοφορήσει επίσημα και το κοινό μπορεί να το δει από κοντά χωρίς να χρειάζεται να επισκεφτεί κάποια έκθεση....
Διαθέσιμη στην Ελλάδα είναι η νέα Mercedes GLC με το αμιγώς ηλεκτρικό σύστημα κίνησης αρχικά σε τρεις εκδόσεις με κορυφαίο εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας....

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Download contains Social Image crop 4742x2500. With Talent.
Cars outlined below:
P1: GLC X253 (Hero)
P2: A-Class Hatchback W177
P3: GLA H247
P4: GLB X247
P5: E-Class Estate S213
P6: E-Class Saloon W213
P7: C-Class Estate S205
P8: C-Class Saloon W205

Ετοιμοπαράδοτες Mercedes-Benz με ένα κλικ και με όφελος τιμής

υβριδικά αυτοκίνητα

“Σάρωσαν” τα υβριδικά αυτοκίνητα στο 11μηνο του 2025 – Τα επιλέγει ένας στους δύο

test_dongfeng_box11

Δοκιμάζουμε το πρώτο μοντέλο της Dongfeng στην Ελληνική αγορά