To προσιτό 7θέσιο Dacia Lodgy ήρθε Ελλάδα. Δείτε τιμές

Με χώρους μεσαίου και τιμή μικρομεσαίου το Dacia Lodgy ήρθε Ελλάδα ως μια ιδιαίτερα προσιτή πρόταση με τις τιμές από 15.980 ευρώ.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
Dacia Lodgy 2020 τιμές

Γι αυτούς που βάζουν ως προτεραιότητα τους την πρακτικότητα και τους χώρους και θέλουν να τα συνδυάσουν με μια προσιτή τιμή απόκτησης το Dacia Lodgy παρουσιάζεται ως μια ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα πρόταση που μπορεί να καλύψει πολλές ανάγκες.

Είναι ένα σύγχρονο, πολυχρηστικό, 7θέσιο μοντέλο, με compact εξωτερικές διαστάσεις, πλούσιους εσωτερικούς χώρους, που εξασφαλίζουν άνετες μετακινήσεις για έως και 7 επιβάτες, αλλά και δυνατότητα μεταφοράς έως 1.861 λίτρων αποσκευών.

Το Lodgy ασπάζεται όλες τις αξίες της Dacia, προσφέροντας, τελικά, όλες τις ανέσεις ενός μοντέλου μεγαλύτερης κατηγορίας (C segment), αλλά σε τιμή που αντιστοιχεί σε μοντέλο μικρότερης (B segment). Η πρακτικότητα του τονίζεται από τις μεγάλες γυάλινες επιφάνειες που προσφέρουν υψηλά επίπεδα ορατότητας προς όλες τις κατευθύνσεις και τη μεγάλη 5η πόρτα πίσω που εξασφαλίζει άνετη πρόσβαση στο χώρο αποσκευών.


Η σχεδιαστική προσωπικότητα του Dacia LODGY τονίζεται ακόμα περισσότερο στην έκδοση Stepway, με στοιχεία που δίνουν έναν crossover αέρα στο πολυχρηστικό μοντέλο. Ανάμεσά τους, οι μπάρες οροφής, τα προστατευτικά φρύδια των θόλων, αλλά και τα πλευρικά προστατευτικά μαρσπιέ, οι ενθέσεις χρωμίου στη μάσκα και πέριξ των προβολέων ομίχλης, αλλά και οι προστατευτικές ποδιές στο εμπρός και πίσω μέρος του αυτοκινήτου, που του δίνουν έξτρα ‘αυτοπεποίθηση’ κατά την κίνηση σε ήπια εκτός δρόμου εδάφη, ή στις αιχμηρές αστικές ‘παγίδες’.

Προσεκτικά σχεδιασμένο και ελκυστικό εσωτερικό
Το εσωτερικό του Lodgy αξιοποιεί όλα τα στοιχεία που οι αγοραστές αναμένουν από ένα Dacia. Τα ταμπλό είναι εργονομικό και κατασκευασμένο από ανθεκτικά υλικά, που καθαρίζονται εύκολα. Ο πίνακας οργάνων είναι πλήρης και ευανάγνωστος, ενώ οι αεραγωγοί του κλιματισμού αποδεικνύονται εξαιρετικά εύχρηστοι και ρυθμίσιμοι προς κάθε κατεύθυνση. Στο κέντρο του ταμπλό δεσπόζει η ευκρινής οθόνη αφής επτά ιντσών του συστήματος πολυμέσων Media Nav Evo. Η θέση οδήγησης προσφέρει εξαιρετική περιφερειακή ορατότητα, ενώ το ταξίδι μέσα στο LODGY γίνεται μια ξεχωριστή εμπειρία για όλους τους επιβάτες, καθώς όλες οι θέσεις είναι υπερυψωμένες. Οι δερμάτινες επενδύσεις σε τιμόνι και επιλογέα ταχυτήτων, αναβαθμίζουν την εμπειρία συμβίωσης με το LODGY, ενώ, ανάλογα με την έκδοση, η διακόσμηση περιλαμβάνει λακαριστές επιφάνειες, δίχρωμες ταπετσαρίες και χρωμιωμένα στοιχεία.

Πιστό στο πνεύμα της χρηστικότητας που διακρίνει το μοντέλο, το σύστημα κλιματισμού είναι έτσι σχεδιασμένο ώστε να έχει άμεση απόκριση, παρέχοντας το ίδιο επίπεδο θερμοκρασίας τόσο για τους εμπρός, όσο και για τους πίσω επιβάτες, περιλαμβανομένων και αυτών της 3ης σειράς καθισμάτων. Παράλληλα, στο άνω μέρος του ταμπλό υπάρχει ένας ευρύχωρος αποθηκευτικός χώρος για μικροαντικείμενα, ο οποίος, ανάλογα με την έκδοση, φέρει και κάλυμμα.

Ευρύχωρο για έως και 7 επιβάτες
Το Dacia LODGY διατίθεται αποκλειστικά ως 7θέσιο, με διάταξη καθισμάτων 2/3/2. Στο εσωτερικό του, η μεσαία σειρά μπορεί να φιλοξενήσει τρεις επιβάτες, ενώ η 3η σειρά καθισμάτων μπορεί να φιλοξενήσει ακόμα δύο, παρέχοντάς τους άνετη μετακίνηση (χώρος για γόνατα 144 χλστ.). Ωστόσο, το μεγάλο πλεονέκτημα του LODGY είναι η μεγάλη δυνατότητα διαμόρφωσης, ανάλογα με τις ανάγκες. Έτσι, στην 7θέσια διάταξη ο χώρος αποσκευών διαμορφώνεται στα 207 λίτρα. Με την αφαίρεση των δύο πίσω καθισμάτων, που μπορεί να γίνει και τμηματικά, ο χώρος αποσκευών εκτοξεύεται στα 634 λίτρα, ενώ, με την πλήρη αναδίπλωση της 2ης σειράς καθισμάτων, η συνολική χωρητικότητα του LODGY αγγίζει τα 1861 λίτρα! Ακόμα 12 αποθηκευτικοί χώροι είναι διαθέσιμοι για τους επιβάτες μέσα στην καμπίνα, συνολικής χωρητικότητας μέχρι 30 λίτρων.

Γκάμα σύγχρονων κινητήρων βενζίνης και diesel
Το Lodgy είναι διαθέσιμο με μία πλήρη γκάμα σύγχρονων, αποδοτικών και οικονομικών κινητήρων βενζίνης και diesel. Στη βενζίνη, ο βασικός κινητήρας είναι ο 4κύλινδρος, turbo, άμεσου ψεκασμού 1.3 TCe με 100 ίππους και 200 Nm ροπής, διαθέσιμα μόλις από τις 1.500 σ.α.λ.
O κορυφαίος 1.3 TCe αποδίδει 130 ίππους και 240 Nm ροπής, χαρίζοντας κορυφαίες επιδόσεις στο LODGY Stepway, με 193 χλμ./ώρα τελικής ταχύτητας και μόλις 9,3 δλ. για το 0-100. Στους diesel, ο 1.5 Blue dCi κάνει χρήση της τεχνολογίας AdBlue, για ασυναγώνιστη οικονομία καύσιμου και χαμηλή περιβαλλοντική επιβάρυνση. Κυκλοφορεί σε δύο εκδόσεις ιπποδύναμης, με 95 και 115 ίππους (220 και 260 Nm ροπής αντίστοιχα), χαρίζοντας εξαιρετικές επιδόσεις και μέση κατανάλωση από 4,1 λτ./100 χλμ., ενώ οι ρύποι CO2 δεν ξεπερνούν τα 115 γρ./χλμ. (κύκλος NEDC). Όλοι οι κινητήρες συνδυάζονται με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων και σύστημα Stop & Start.

Άνετο και σταθερό στο δρόμο
Δομημένο πάνω σε μία στιβαρή πλατφόρμα με αποδεδειγμένη αξιοπιστία, το πολυμορφικό της ρουμάνικης εταιρίας είναι άνετο και παράλληλα φιλικό. Η ανάρτησή του αποτελείται από γόνατα Μακ Φέρσον εμπρός και ημι-άκαμπτο πίσω άξονα. Ας μην ξεχνάμε ότι το LODGY, όπως και κάθε Dacia, επωφελείται από την τεχνογνωσία της Renault, όσον αφορά στην ασφάλεια και τη συμπεριφορά του.

Το Dacia LODGY είναι διαθέσιμο στις κάτωθι εκδόσεις κινητήρων και εξοπλισμού και προσφέρεται με 5 χρόνια εργοστασιακής εγγύησης αλλά και 3 χρόνια δωρεάν οδικής βοήθειας.

Οι τιμές του Dacia Lodgy στη χώρα μας έχουν ως εξής:

BENZINH
1.3 TCe 100hp Style 7S: 15.980 ευρώ
1.3 TCe 130hp Stepway 7S: 17.680 ευρώ
ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ
1.5 Blue dCi 95hp Life 7S: 16.680 ευρώ
1.5 Blue dCi 95hp Style 7S: 17.880 ευρώ
1.5 Blue dCi 115hp Style 7S: 18.180 ευρώ
1.5 Blue dCi 115hp Stepway 7S: 18.880 ευρώ

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: [email protected]