Το VW Polo Harlekin ξανά κοντά μας, αλλά…

Το VW Polo Harlekin επανέρχεται στη ζωή 26 χρόνια μετά το αυθεντικό μοντέλο, αποτελώντας μια πρωτοβουλία της Volkswagen Ολλανδίας. Αλλά...

Βρείτε μας στο
VW Polo Harlekin 2021

Το πρώτο VW Polo Harlekin δημιουργήθηκε το 1995, αρχικά για να προωθήσει τη νέα τότε τρίτη γενιά του μικρού της γερμανικής εταιρίας που είχε κάνει την εμφάνιση του μόλις την προηγούμενη χρονιά. Οι Γερμανοί δημιουργήσαν γι’ αυτό το σκοπό 20 διαφορετικά αυτοκίνητα με τον πολύχρωμο συνδυασμό του αμαξώματος τους να θυμίζει το ρούχο του γνωστού σκανδαλιάρη χαρακτήρα.

Διαβάστε επίσης: Με 320 ίππους το Volkswagen Tiguan R, το ισχυρότερο όλων

Η ιδέα της Volkswagen άρεσε ωστόσο σε τέτοιο βαθμό στο κοινό που οι πιέσεις δεν άργησαν να έρθουν προς τους Γερμανούς για μια έκδοση παραγωγής. Η VW τελικά “ενέδωσε” βάζοντας τον Αρλεκίνο της σε περιορισμένη παραγωγή -σε τέσσερις διαφορετικούς χρωματικούς συνδυασμούς. Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία της Volkswagen η παραγωγή που κράτησε από το 1995 έως και το 1997 έφτασε στις 3,806 μονάδες, αν και αρχικά είχαν προγραμματιστεί να παραχθούν μόλις 1.000 Polo Harlekin.

Η πρώτη χιλιάδα μάλιστα συνοδευόταν και από πιστοποιητικό γνησιότητας, ενώ όλα τα Polo Harlekin είχαν ανάλογες επενδύσεις στα καθίσματα και το τιμόνι, διαφορετικό λεβιέ ταχυτήτων και ασορτί κλειδί.

Διαβάστε επίσης – VW: Οι τιμές των Plu-in υβριδικών Golf GTE και Golf eHybrid

H Volkwagen Ολλανδίας, θέλοντας να βάλει εκ νέου λίγο περισσότερο χρώμα στην ζωή των φίλων της γερμανικής μάρκας, αναγεννά το Harlekin παρουσιάζοντας με βάση το Polo τελευταίας γενιάς, 26 χρόνια μετά το πρώτο. Ίσως γιατί η συγκεκριμένη έκδοση δεν εισήχθη ποτέ επίσημα στη χώρα.

Αυτή τη φορά ωστόσο το Polo Harlekin δεν θα διατεθεί προς πώληση στο κοινό, αφού, όπως καταλαβαίνουμε και από τη σχετική ανακοίνωση της W Ολλανδίας πρόκειται για μία και μοναδική δημιουργία. Εσάς πώς σας φαίνεται το νέο Polo ως Harlekin; Θα θέλατε να το δείτε έστω και σε περιορισμένη παραγωγή;

mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: txidis@traction.gr