Το ξεχασμένο κλειδί: Όταν το 2009 από τύχη δεν θρηνήσαμε θύματα σε παρόμοιο περιστατικό

Πριν από 14 χρόνια, το κλειδί των γραμμών βρέθηκε και πάλι σε λάθος θέση! Εκείνη τη φορά, όμως, η τύχη ήταν με το μέρος των επιβατών. Ανατριχιαστικές ομοιότητες...

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
δυστύχημα Τέμπη

Λίγες ώρες από όταν συνέβη ένα από τα πιο τραγικά δυστυχήματα στην Ελλάδα και όλο το πανελλήνιο παρακολουθεί τις εξελίξεις με “κομμένη” την ανάσα. Σίγουρα αυτή δεν είναι η κατάλληλη στιγμή για να αναζητηθούν ευθύνες και σε καμία περίπτωση δεν είναι αυτή η πρόθεση του εν λόγω άρθρου. Αξίζει όμως να αναφερθούμε σε ένα παρόμοιο περιστατικό που συνέβη τον Φεβρουάριο του 2009, όταν το “περιβόητο” κλειδί είχε βρεθεί ξανά στη λάθος θέση, όπως ακριβώς συνέβη και στην πρόσφατη τραγωδία.

Διαβάστε επίσης: “Βασίλη φεύγω; Φεύγεις-φεύγεις”: Η μοιραία εντολή του σταθμάρχη (+video)

Ήταν ημέρα Παρασκευή με το ημερολόγιο να γράφει 13 Φεβρουαρίου 2009, λοιπόν, όταν ένα επιβατικό τρένο που μετέφερε 180 επιβάτες ξεκίνησε από την Αθήνα με κατεύθυνση την Θεσσαλονίκη. Ο οδηγός της αμαξοστοιχίας «50» πήρε τηλεφωνικά εντολή από τον σταθμάρχη του Δοξαρά για αλλαγή γραμμής στο ύψος του σταθμού, ώστε να κινηθεί έως τη Λάρισα μέσω της αντίθετης γραμμής (υπό κανονικές συνθήκες εξυπηρετεί τα τρένα που κατευθύνονται προς την Αθήνα), λόγω των έργων που ήταν σε εξέλιξη στο συγκεκριμένο σημείο.


Το ξεχασμένο κλειδί 
Λίγα λεπτά νωρίτερα, ο σταθμάρχης είχε “στείλει” ένα εμπορικό τρένο προς την παρακαμπτήρια γραμμή και ξέχασε να γυρίσει το κλειδί. Έτσι, όταν η επιβατική αμαξοστοιχία «50» έφτασε στο σημείο, αντί να συνεχίσει την πορεία της προς τη Λάρισα, μέσω της αντίθετης γραμμής, βρέθηκε τελείως αριστερά στην παρακαμπτήριο. Οι κραδασμοί ξαφνικά έγιναν έντονοι, ο θόρυβος από τους τροχούς εκκωφαντικός και οι επιβάτες τραντάζονταν (υπήρξε ένας ελαφρύς τραυματισμός). Πηγές του ΟΣΕ ανέφεραν τότε ότι για δύο λόγους δεν εκτροχιάστηκε το τρένο μόλις μπήκε λανθασμένα στην παρακαμπτήριο. Πρώτον, ο οδηγός είχε μειώσει προληπτικά την ταχύτητα από τα 160 στα 120 χλμ./ώρα. Δεύτερον, μόλις αντιλήφθηκε τι συνέβη, λόγω μεγάλης εμπειρίας, δεν πάτησε απότομα τα φρένα, αλλά έθεσε τους τροχούς σε ανάστροφη πορεία.

Η “σωτήρια” βλάβη που έσωσε 170 επιβάτες
Η τύχη ήταν με το μέρος των 170 επιβατών που βρίσκονταν στο πολύ πιο γρήγορο Ιντερσίτι «70». Το εν λόγω τρένο βρισκόταν μπροστά από την αμαξοστοιχία «50». Μία βλάβη όμως το ακινητοποίησε στον Άγιο Στέφανο και έτσι η αμαξοστοιχία «50» πέρασε μπροστά και έφτασε πρώτη στον σταθμό του Δοξαρά. “Εάν το Ιντερσίτι είχε βρεθεί στη θέση της αμαξοστοιχίας “50”, σήμερα θα θρηνούσαμε θύματα”, ανέφεραν τότε πηγές του ΟΣΕ.

Το μακρινό 2009, η εφημερίδα ΤΑ ΝΕΑ έγραφε: “Τα κενά στον τομέα της ασφάλειας εξακολουθούν να είναι σημαντικά, καθώς σε μεγάλα τμήματα του σιδηροδρομικού δικτύου δεν λειτουργούν- λόγω των έργων- τα φωτοσήματα και τα συστήματα τηλεδιοίκησης. Το αποτέλεσμα είναι ότι η ρύθμιση της κυκλοφορίας των τρένων επαφίεται στον ανθρώπινο παράγοντα”. Λόγω των ίδιων “κενών ασφαλείας” χάθηκαν άδικα τόσες αθώες ψυχές 14 χρόνια μετά…

Με πληροφορίες από την ιστοσελίδα “tanea.gr”

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.