Toyota Corolla GR Sport – Δοκιμάζουμε την σπορ έκδοση του πιο οικονομικού μικρομεσαίου

Ένας από τους λόγους που το Toyota Corolla είναι παγκόσμιο Best Seller είναι και ο πλουραλισμός των εκδόσεών του. Εδώ δοκιμάζουμε την σπορ έκδοσή του η οποία ωστόσο είναι άκρως οικονομική.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο

Το Toyota Corolla είναι ένα μοντέλο το οποίο δεν απαιτεί ιδιαίτερες συστάσεις καθώς το γνωρίζει όλος ο κόσμος (κυριολεκτικά). Πλέον μπορούμε να το απολαύσουμε και σε πιο… πικάντικες εκδόσεις όπως αυτή με την ονομασία GR Sport, η οποία διατίθεται και στην χώρα μας. Πάμε λοιπόν να δούμε τι έχει να μας προσφέρει και πως είναι στους ελληνικούς δρόμους.

Η Gazoo Racing (GR), δηλαδή το αγωνιστικό παρακλάδι της Toyota που τρέχει στους αγώνες, υπογράφει τις αισθητικές αλλαγές που συναντάμε στην συγκεκριμένη έκδοση. Αυτές είναι οι ζάντες με τις κόκκινες λεπτομέρειες, οι μαύροι καθρέφτες, η εμπρός γρίλια, η αεροτομή οροφής και ο αεροδυναμικός διαχύτης στον πίσω προφυλακτήρα. Εσωτερικά, όπως και στις άλλες εκδόσεις που έκαναν update, διαθέτει νέο, στάνταρ ψηφιακόςπίνακας οργάνων με οθόνη 12,3 ιντσών και τελευταίας γενιάς σύστημα multimedia Smart Connect, με οθόνη αφής 10,5 ιντσών. Οι πινελιές “GR” στο εσωτερικό περιορίζονται στις κόκκινες ραφές τα ανάλογα σήματα στα bucket καθίσματα, τα πατάκια μπροστά και πίσω, το έμβλημα GR πάνω στο κουμπί της μίζας και τα σχετικά “πατήματα” στα μασπιέ. Αλλαγές στους χώρους δεν υπάρχουν όπως είναι φυσικό. Έως και 5 επιβάτες με ανάστημα στο μέσο όρο, θα χωρέσουν, αν και θα θέλαμε μεγαλύτερο άνοιγμα στις πίσω πόρτες. Ο χώρος αποσκευών είναι 361 λίτρων.

Το Toyota Corolla GR Sport εφοδιάζεται με το υβριδικό σύνολο που απαρτίζεται από τον τετρακύλινδρο, 16βάλβιδο, 1.800άρη ατμοσφαιρικό κινητήρα άμεσου ψεκασμού που αποδίδει 95 άλογα. Η ισχύς του υβριδικού συνόλου είναι πλέον στους 140 ίππους, ενώ νέα είναι και η μπαταρία αλλά και το e-CVT κιβώτιο. Στην πράξη έχουμε ένα σβέλτο αυτοκίνητο το οποίο ωστόσο παραμένει οικονομικό, καθώς η μέση κατανάλωσή του μένει κοντά στα 4,0 λτ./100χλμ. Στον αυτοκινητόδρομο, η κατανάλωση αυξάνεται βέβαια στα 5,8 λτ./100 χλμ.

Οδηγικά δεν έχουμε κάποιες αλλαγές καθώς δεν έχει αλλάξει το στήσιμο του αυτοκινήτου λόγω “GR”. Έχουμε να κάνουμε με ένα άνετο και ευκολοδήγητο αυτοκίνητο, το οποίο έχει να προτάξει την καλή ηχομόνωση και την ποιότητα κύλησης στα οδικά χαρακτηριστικά του.


tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.