Toyota Ελλάς: Παρήγγειλε το αυτοκίνητό σου διαδικτυακά (+video)

Η Toyota Ελλάς παρουσίασε τη νέα δυνατότητα ηλεκτρονικής παραγγελίας αυτοκινήτου, από το smartphone, το τάμπλετ ή τον υπολογιστή.

Βρείτε μας στο

Όπως είχαμε γράψει σε προηγούμενο άρθρο μας πριν από μερικές ημέρες, η Toyota ήταν η πρώτη μάρκα στην χώρα μας η οποία πούλησε αυτοκίνητα διαδικτυακά. Το εγχείρημα αυτό στέφθηκε από επιτυχία και αποτέλεσε έναν “πιλότο” για την επόμενη μέρα των ηλεκτρονικών πωλήσεων αυτοκινήτων της.

Δείτε ακόμη: Το ασύλληπτο ρεκόρ της Toyota

Έτσι υλοποίησε πρόσφατα με επιτυχία την άμεση online παραγγελία του αυτοκινήτου που επιθυμεί να αγοράσει κάποιος στην χώρα μας. Η Toyota έκανε δυνατή την επιλογή της άμεσης και εύκολης παραγγελίας online αυτοκινήτου, χωρίς καμία φυσική επαφή με το κατάστημα και με απόλυτη ασφάλεια. Ο πελάτης πλέον, αφού μπει στην επίσημη ιστοσελίδα της Toyota, ακολουθώντας απλά βήματα, έχει την δυνατότητα να επιλέξει και να αγοράσει το αυτοκίνητο των ονείρων του.

Η Toyota Ελλάς μας παρουσίασε μάλιστα διαδικτυακά ένα πρωτοποριακό εργαλείο πωλήσεων. Η νέα εφαρμογή “online κράτησης” είναι ήδη διαθέσιμη στο επίσημο site της Toyota Ελλάς “www.toyota.gr”, είναι εύχρηστη και συμβατή με τον υπολογιστή, το tablet ή το smartphone, με απόλυτη ασφάλεια χωρίς περίπλοκες διαδικασίες.

Η διαδικασία είναι απλή και ολοκληρώνεται μέσα από τέσσερα (4) απλά βήματα:

1. Διαμόρφωση του αυτοκινήτου επιλογής με 100% παραμετροποίηση, με τη δυνατότητα επιλογής μοντέλου, έκδοσης, χρώματος και αξεσουάρ
2. Συμπλήρωση προσωπικών στοιχείων, το ποσό της προκαταβολής και της επιλογής του επίσημου αντιπρόσωπου από τον οποίο θα γίνει η παραλαβή του αυτοκινήτου
3. Επιβεβαίωση για την ορθότητα των προσωπικών στοιχείων
4. Πληρωμή προκαταβολής με χρήση πιστωτικής κάρτας και δυνατότητα εκτύπωσης παραγγελίας.

Με την ολοκλήρωση της παραγγελίας, ο Εξουσιοδοτημένος Έμπορος του Δικτύου της Toyota Ελλάς, αναλαμβάνει τη διευθέτηση της παραγγελίας και της ενημέρωσης του πελάτη για την άφιξη του μοντέλου της επιλογής του, όταν αυτό θα είναι έτοιμο προς παράδοση από το κατάστημα.

Μέσα από τη νέα διαδικτυακή πλατφόρμα, ο χρήστης έχει τη δυνατότητα να χρησιμοποιήσει οποιοδήποτε προωθητικό πρόγραμμα είναι σε ισχύ κατά την περίοδο της κράτησης. Επιπλέον, υπάρχει δυνατότητα ακύρωσης και επιστροφής όλου του ποσού προκαταβολής.

Η εφαρμογή ‘‘Online Reservation” είναι διαθέσιμη 24 ώρες το 24ωρο και υποστηρίζεται καθημερινά από το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών της εταιρείας μέσω email και τηλεφώνου, από τις 9:00 π.μ. έως τις 17:00 μ.μ.

Για το νέο διαδικτυακό εργαλείο πωλήσεων, η κα Αγγελική Τσενέ, Marketing Director, δήλωσε σχετικά: «H Toyota Ελλάς για μια ακόμα φορά “αλλάζει τους κανόνες”, πρωτοπορώντας και προσφέροντας στον Έλληνα καταναλωτή υπηρεσίες τέτοιες που διευκολύνουν τη ζωή και τους ρυθμούς της καθημερινότητάς του, ενώ ταυτόχρονα, φροντίζει συνεχώς να παρέχει στους πελάτες της την μέγιστη ικανοποίηση μέσα από ευχάριστα αξέχαστες εμπειρίες εξυπηρέτησης».

Δείτε πιο κάτω στο video πως γίνεται η διαδικασία ηλεκτρονικής παραγγελίας αυτοκινήτου Toyota στην χώρα μας.

mm
Ο Μιχάλης έχει σπουδάσει Δημοσιογραφία και Διεύθυνση Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων. Η επαγγελματική του ενασχόληση με τον ειδικό τύπο του αυτοκινήτου ξεκίνησε με την αυγή της νέας χιλιετίας και έκτοτε δεν σταμάτησε, καθώς έχει εργαστεί στα μεγαλύτερα περιοδικά και sites του χώρου. Λατρεύει τα αυτοκίνητα σε κάθε... κλίμακα και όταν δεν ασχολείται με αυτά, δημιουργεί videos.

E-mail: mdiveris@traction.gr