Toyota Hilux: Νέα σκληροτράχηλη έκδοση ΑΤ32 από την Arctic Trucks

Οι σπεσιαλίστες Arctic Trucks πιάνουν στα χέρια τους το ανανεωμένο Toyota Hilux και μας χαρίζουν μια απόλυτη έκδοση για τα "δύσκολα".

Βρείτε μας στο
Toyota Hilux AT35 Arctic Trucks 2021

Η Arctic Trucks που φημίζεται για τις μετατροπές της αλλά και τα οχήματα “ειδικών αποστολών” που ετοιμάζει για κάθε ενδιαφερόμενο, δεν θα μπορούσε να μείνει μακριά από το νέο Toyota Hilux. Όπως και με την προηγούμενη γενιά του pick up έτσι και με το ανανεωμένο μοντέλο, η εταιρία βελτιώσεων ετοίμασε μια νέα έκδοση AT35 που βελτιώνει περαιτέρω και σε σημαντικό βαθμό τις δυνατότητες του.

Διαβάστε επίσης: Οι λεπτομέρειες του ανανεωμένου Toyota Hilux

Οι ουσιαστικές βελτιώσεις στις ικανότητες του Toyota Hilux της Arctic Trucks έχουν τον πρώτο λόγο και γι’ αυτό άλλωστε η έκδοση AT35 στέκεται ψηλότερα από το στάνταρ pick up της Toyota κατά 65 χλστ. συνολικά. Αυτό έγινε δυνατό χάρη στην τοποθέτηση κιτ ανύψωσης στην ανάρτηση του Hilux σε συνδυασμό με τα παντός εδάφους ελαστικά της BFGoodrich με διάμετρο στις 35 ίντσες.

Οι αλλαγές προχωρούν και στα διαφορικά εμπρός και πίσω τα οποία “γραναζώθηκαν” εκ νέου για να συμβαδίζει το βήμα με τους νέους και μεγαλύτερους τροχούς, που “σκεπάζονται” από νέες και μεγαλύτερες προεκτάσεις στα φτερά.

Παράλληλα τα στάνταρ ελατήρια και αμορτισέρ έδωσαν τη θέση τους σε ένα σετ της Bilstein που εξελίχθηκε σε συνεργασία με την Arctic Trucks, τα οποία “συνοδεύονται” και από νέες και ρυθμιζόμενες αντιστρεπτικές.

Συνολικά η πρόταση της Arctic Trucks είναι μεγαλύτερη σε διαστάσεις από το βασικό Hilux αφού οι μεγαλύτεροι και φαρδύτεροι τροχοί έχουν προσθέσει 90 χλστ. στο πλάτος, η μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος έδωσε άλλα 90 χλστ. στο ύψος, ενώ οι τροχοί, μαζί με τις προστατευτικές ποδιές και τα υπόλοιπα μηχανικά και μη μέρη που έχουν προστεθεί αύξησαν το βάρος κατά 115 κιλά επιπλέον. Παρά την αύξηση του βάρος, αυξημένο παρουσιάζεται κατά 43 κιλά και το ωφέλιμο φορτίο, το οποίο φτάνει τώρα στα 1.053 κιλά συνολικά.

Επίσης, λόγω της υπερυψωμένης ανάρτησης και των νέων τροχών οι γωνίες προσέγγισης και διαφυγής βελτιώθηκαν κατά εννέα μοίρες και στις δύο περιπτώσεις. Πλέον βρίσκονται στις 38 και 35 μοίρες αντίστοιχα.

Αλλαγές στον κινητήρα πετρελαίου των 2,8 λίτρων δεν ανακοινώνονται με τις νέες διαστάσεις των τροχών αλλά και το επιπλέον βάρος να έχουν αναμενόμενα έναν μικρό αντίκτυπο στις επιδόσεις.

Διαβάστε επίσης: Τιμές του νέου Toyota Hilux στην Ελλάδα

Το κιτ της Arctic Trucks που ανεβάζει τις δυνατότητες του Hilux σε νέα επίπεδα φέρει την επίσημη έγκριση της Toyota. Αυτό σημαίνει ότι τουλάχιστον στη Μ. Βρετανία οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να το παραγγείλουν απευθείας από τον εκάστοτε επίσημο dealer των Ιαπώνων με το κόστος να ανέρχεται στα 21.366 ευρώ επιπλέον της έκδοσης Invincible, πάνω στην οποία βασίζεται η μετατροπή.

mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: txidis@traction.gr