Toyota-Ιαπωνία: Κλείνει εργοστάσια λόγω μειωμένης ζήτησης

Η Toyota αναπροσαρμόζει την παραγωγή της στην Ιαπωνία και προχωρά σε μείωση λόγω της μειωμένης ζήτησης που παρατηρείται σε όλο τον κόσμο ελέω COVID-19.

Βρείτε μας στο
Toyota εργοστάσια Ιαπωνία

Συγκεκριμένα ο ιαπωνικός κολοσσός ανακοίνωσε το κλείσιμο κάποιων από τις γραμμές παραγωγής σε πέντε εργοστάσια στη Χώρα του Ανατέλλοντος Ηλίου επικαλούμενος τη μειωμένη ζήτηση που παρουσιάζεται σε όλο τον κόσμο.

Η αναστολή της λειτουργίας σε επτά συνολικά γραμμές παραγωγής θα είναι περιοδική και έχει ως εξής:

-Γραμμή παραγωγής #1 στο εργοστάσιο Takaoma, για τρεις ημέρες
-Γραμμές #1 και #2 στο εγοστάσιο Tsutsumi, για τρεις ημέρες
-Γραμμές #1 και #3 στο εργοστάσιο Tahara, για έξι ημέρες και οχτώ ημέρες αντίστοιχα
-Γραμμή #1 στο εργοστάσιο Kyushu για εννέα ημέρες
-Γραμμή #1 στο εργοστάσιο Hamura (Hino) για δύο ημέρες.

Η περιοδική αναστολή θα ξεκινήσει στις 3 Απριλίου για όλα τα παραπάνω εργοστάσια, των οποίων οι υπόλοιπες γραμμές παραγωγής θα λειτουργούν κανονικά.

Η απόφαση της Toyota θα επηρεάσει μεταξύ άλλων την παραγωγή των Prius, RAV4, Corolla, Camry, Land Cruiser και πολλών μοντέλων της Lexus αλλά και της Hino, συνολικά κατά 36.000 μονάδες και σύμφωνα με με το ευρωπαϊκό Automotive News.

Η ανακοίνωση της Toyota έρχεται μετά και το σταδιακό κλείσιμο ολόκληρων των εργοστασίων της επί ευρωπαϊκού εδάφους λόγω του COVID-19 που ολοκληρώθηκε στις 21 Μαρτίου και αφορά στην αναστολή της λειτουργίας στα εξής εργοστάσια: στο Onnaing της Γαλλίας, σε Burnaston και Deeside στον Ηνωμένο Βασίλειο, στο Walbrzych της Πολωνίας, στο Kolin της Τσεχίας και στην Sakarya της Τουρκίας.

Για το παραπάνω, οι Ιάπωνες αναφέρουν παράλληλα ότι όπου είναι δυνατόν, η παραγωγή θα συνεχιστεί κανονικά, ενώ “ζωντανά” παραμένουν τμήματα της εταιρίας που ασχολούνται με σημαντικά projects, όπως είναι η εξέλιξη νέων οχημάτων.

mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: txidis@traction.gr