Toyota vs Volkswagen: Τελικά ποιος επικράτησε το 2019;

H "κόντρα" των Toyota και Volkswagen καλά κρατεί σε επίπεδο ομίλων. Το 2019 ωστόσο ένας από τους δύο κυριάρχησε ως μάρκα σε όλο τον κόσμο.

Βρείτε μας στο
Toyota vs Volkswagen 2019 πωλήσεις

Μετά από μια δύσκολη χρονιά για την παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία οι όμιλοι των Toyota και Volkswagen ήταν και εκείνοι που κυριάρχησαν έναντι των υπόλοιπων κατασκευαστών σε επίπεδο πωλήσεων.

Ειδικότερα, οι παγκόσμιες πωλήσεις της Volkswagen το 2019, σε επίπεδο ομίλου, ανήλθαν στα 10.974.600 οχήματα και παρουσίασαν αύξηση της τάξης του 1,3% έναντι του προηγούμενου έτους (10.834.000 μονάδες). Οι συνδυασμένες πωλήσεις των Volkswagen (επιβατικά και επαγγελματικά), Audi, Skoda, SEAT, Porsche, MAN, Scania, έφεραν τους Γερμανούς στην 1η θέση των κατασκευαστών ως group και άφησαν στη δεύτερη θέση την Toyota.

Οι Ιάπωνες, σε επίπεδο ομίλου, παρουσίασαν επίσης αύξηση στις πωλήσεις τους που ανήλθε στο 1,3% έναντι του 2018, με τον συνολικό αριθμό που διέθεσαν να ανέρχεται στα 10.742.122 οχήματα. Στον όμιλο της Toyota περιλαμβάνονται, εκτός της ιαπωνικής εταιρίας και οι Daihatsu και Hino.

Σε επίπεδο εταιρίας ωστόσο, η εικόνα είναι εντελώς διαφορετική με την Toyota να παίρνει το πάνω χέρι και να αναδεικνύεται ως πρώτη δύναμη στον κόσμο και μάλιστα με διαφορά.

Συγκεκριμένα οι πωλήσεις της Toyota για το 2019 έφτασαν σε όλο τον κόσμο στα 9.714.253 οχήματα με την αύξηση έναντι του 2018 να ανέρχεται στο 1,8%. Αυτή η επίδοση των Ιαπώνων τους έφερε παράλληλα και στην πρώτη θέση μεταξύ των κατασκευαστών ως μάρκα.

Στη δεύτερη θέση, σε επίπεδο εταιρίας, βρέθηκε η Volkswagen. Οι Γερμανοί είδαν τις πωλήσεις των επιβατικών τους να αυξάνονται κατά 0,5% τη χρονιά που μας πέρασε, σε σχέση με το 2018 και να ανέρχονται συνολικά στις 6.278.300 μονάδες. Αν συμπεριληφθούν και οι πωλήσεις του τμήματος των επαγγελματικών τότε το συνολικό νούμερο για την Volkswagen ανέρχεται στα 6.769.900 οχήματα.

mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: txidis@traction.gr