Toyota Yaris Cross Adventure: Νέα “περιπετειώδης” έκδοση

Toyota Yaris Cross Adventure λέγεται η νέα έκδοση του Yaris Cross που έρχεται κοντά μας για να διευρύνει τη γκάμα του μικρού SUV των Ιαπώνων.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
Toyota Yaris Cross Adventure

Toyota Yaris Cross Adventure λέγεται η νέα έκδοση του επίσης νέου μικρού υβριδικού SUV της ιαπωνικής εταιρίας, μια έκδοση με προσθήκες που της δίνουν τη δυνατότητα να αντιμετωπίσει με μεγαλύτερη ευκολά τις εκτός δρόμους εξορμήσεις του οδηγού του Yaris Cross. Μαζί με αυτήν κάνει το ντεμπούτο της και η έκδοση Premiere, η οποία θα παραμείνει στην παραγωγή για δώδεκα μήνες και αποτελεί την κορυφαία εξοπλισμένη εκδοχή του Yaris Cross Adventure.

Δείτε επίσης – Video Toyota: Δείτε πώς λειτουργεί το υβριδικό σύστημα του Yaris

Σε σχέση με την έκδοση Elegance που είδαμε κατά το παγκόσμιο ντεμπούτο του Yaris Cross η νέα έκδοση Adventure διαφέρει στα προστατευτικά του εμπρός προφυλακτήρα αλλά και τον πίσω προφυλακτήρα. Στον στάνταρ εξοπλισμό βλέπουμε και ράγες οροφής με ασημί φινίρισμα αλλά και ζάντες αλουμινίου 18 ιντσών σε σκούρο γκρι χρώμα.

Στο εσωτερικό το Toyota Yaris Cross Adventure διαχωρίζει τη θέση του με τη μαύρη επένδυση της οροφής αλλά και τα μαύρα γυαλιστερά φιλέτα σε διάφορα σημεία της καμπίνας.

Η έκδοση Premiere πάει ένα βήμα παραπέρα και προσφέρει στάνταρ δερμάτινες επενδύσεις για τα καθίσματα και επίσης αποκλειστικές ζάντες 18 ιντσών, ηλεκτρική υποβοήθηση για το άνοιγμα της πέμπτης πόρτας που ανοίγει με αισθητήρα, head-up display και βαφή αμαξώματος δύο τόνων.

Διαβάστε επίσης: Νέα Toyota GR Supra Jarama Racetrack Edition

Να σημειωθεί ότι η απόδοση του υβριδικού συστήματος κίνησης τελευταίας γενιάς των Ιαπώνων που βασίζεται στο θερμικό μοτέρ των 1,5 λίτρων παραμένει αμετάβλητη στους 116 ίππους ενώ οι εκπομπές ρύπων που δεν έχουν ακόμη επισημοποιηθεί αναμένονται στα 100 περίπου γρ./χλμ. για την προσθιοκίνητη έκδοση και σε λιγότερα από 110 γρ./χλμ. για την 4κίνητη AWD-i.

H AWD-i τετρακίνηση του μικρού SUV της ιαπωνικής εταιρίας λειτουργεί αυτόματα σε συνθήκες περιορισμένης πρόσφυσης ενεργοποιώντας και τον ηλεκτρικό κινητήρα στον πίσω άξονα, ενώ στο “οπλοστάσιο” της έχει και δύο επιπλέον προγράμματα λειτουργίας που ενεργοποιούνται χειροκίνητα τα “Trail” και “Snow”.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: txidis@traction.gr