Πάμε karting

Πώς θα σας φαινόταν αν κάποιος υποστήριζε πως μπορείτε, έστω και για λίγο, να κάνετε ακριβώς ότι έκαναν στα νιάτα τους οδηγοί όπως οι Nico Rosberg, Lewis Hamilton ή Sebastian Vettel;

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο

Φωτογραφίες: Έφη Τορνάρη, Αθλητικό Σωματείο ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.

Μπορεί με μια πρώτη σκέψη αυτό να φαντάζει τρελό, όμως δεν είναι. Όλοι ανεξαιρέτως οι οδηγοί που συμμετέχουν στη Formula 1, καθώς και οι περισσότεροι από τους πρωταγωνιστές σε όλες τις εκφάνσεις του μηχανοκίνητου αθλητισμού, είχαν την πρώτη τους επαφή με το χώρο, μέσω του Karting.  Πρόκειται για ένα μεγάλο σχολείο, από το οποίο δεν προκύπτουν μόνο οι Παγκόσμιοι Πρωταθλητές του μέλλοντος, αλλά και οδηγοί οι οποίοι, όταν σε ηλικία 18 ετών πάρουν το δίπλωμα οδήγησης, μπορούν να είναι σαφώς πιο ασφαλείς στο δρόμο, καθώς γνωρίζουν πολύ καλύτερα το αντικείμενο αφού έχουν ήδη ασχοληθεί με την οδήγηση για αρκετά χρόνια.

Η εμπειρία
Μετά από περίπου 15 χρόνια ξανά μέσα σε ένα καρτ. Αν μου το έλεγαν πριν μερικούς μήνες ενδεχομένως να χαμογελούσα, όμως τελικά το μικρόβιο δεν φεύγει από μέσα μου… Λίγες εβδομάδες πριν από τον αγώνα πάρθηκε η απόφαση για την συμμετοχή μου στο Karting Super Cup 2016, που διοργανώθηκε από το Σωματείο “ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.” την Κυριακή 4 Δεκεμβρίου στο Kartodromo των Αφιδνών. Οι υποχρεώσεις για το τηλεοπτικό Traction αρκετές και έτσι καταφέρνω να βρεθώ στην πίστα για 1η φορά, μόλις μια βδομάδα πριν τον αγώνα. Έχει προηγηθεί επίσκεψη μου στην ομάδα PRT Motorport, για να βρούμε τη σωστή θέση μέσα στο καρτ και το κάθισμα που θα με καλύπτει. Από το 2002, εκτός από αρκετά χρόνια, έχουν προστεθεί και περίπου 15 κιλά πάνω μου, επομένως η πρώτη «συνάντηση» δεν ήταν και ιδιαίτερα εύκολη…


Η 1η επαφή με την πίστα το Σάββατο 26 Νοεμβρίου συνδυάζεται με ένα μικρό άγχος κυρίως για την φυσική μου κατάσταση. Σκοπός μου είναι να κάνω λίγους γύρους, όσο το δυνατόν περισσότερες φορές για να εξοικειωθώ με το καρτ. Σύμμαχος μου το ιδιαίτερα φιλικό και ευκολοδήγητο σασί της Tony και ο δυνατός, δίχρονος κινητήρας 125κ.εκ. της Vortex. Οι πρώτοι γύροι κυλούν και φέρνουν στο μυαλό μου μνήμες από την περασμένη δεκαετία. Για πρώτη φορά αντιλαμβάνομαι πως πλέον δεν είμαι ούτε 20, ούτε 25 ετών, καθώς το καρτ δεν είναι αυτοκίνητο. Το σώμα γίνεται άμεσα δέκτης των αποσβέσεων και των πλευρικών επιταχύνσεων που καταπονούν απίστευτα τον οδηγό όταν δεν είναι κατάλληλα προετοιμασμένος. Ευτυχώς για εμένα στο χώρο των pits υπήρχε ο Γιώργος Πολυχρονίδης, έτοιμος να κάνει τις απαραίτητες ρυθμίσεις ώστε η ζωή μου να γίνει ευκολότερη.

Για την ιστορία η ομάδα της PRT Motorsport έχει πλέον ξεφύγει από τα ελληνικά δεδομένα, προσφέροντας υποδομές αλλά κυρίως νοοτροπία που δεν έχει σε τίποτα να ζηλέψει από τις αντίστοιχες Ευρωπαϊκές ομάδες.

Έπειτα από μια κοπιαστική μέρα και αρκετό πόνο στα χέρια και τα πλευρά επιστρέφω σπίτι με την ικανοποίηση πως τουλάχιστον κινούμουν αξιοπρεπώς μέσα στην πίστα. Μια βδομάδα μετά, το Σάββατο 3 Δεκεμβρίου και πάλι στην πίστα για την 2η και τελευταία προπόνηση πριν τον αγώνα. Ο καιρός δείχνει πως θα μας μπερδέψει μέχρι την τελευταία στιγμή καθώς ο πρωινός ήλιος έχει εξαφανιστεί και τα σύννεφα σκεπάζουν την πίστα. Ο πόνος στα χέρια έχει μειωθεί όμως ένα λάθος πέρασμα πάνω από τα kerbs της πίστας ταλαιπωρεί αρκετά τα πλευρά.

Τέλος προπόνησης για να προστατευτούμε ενόψει του αγώνα. Ο πόνος στα πλευρά γίνεται όλο και πιο έντονος. Οι συμβουλές και η κατάλληλη φαρμακευτική αγωγή του φίλου, φυσικοθεραπευτή Άκη Παναγιωταρά μου επιτρέπουν να κοιμηθώ χωρίς ιδιαίτερους πόνους ενώ το κατάλληλο γιλέκο για τα πλευρά, που ευγενικά μου παραχώρησε ο Θέμης Παπαευθυμίου, εξασφαλίζει πως δεν θα γίνει μεγαλύτερη ζημιά την επόμενη μέρα.

Το πρωί της Κυριακής 4 Δεκεμβρίου με βρίσκει από νωρίς το πρωί στην πίστα για τα ελεύθερα δοκιμαστικά και τα χρονομετρημένα όπου πλέον έχουν τοποθετηθεί βρόχινα λάστιχα καθώς η βραδινή νεροποντή κρατά βρεγμένη την πίστα.

Μεγάλο το διάστημα της αποχής και πιάνομαι κυριολεκτικά στον ύπνο καθώς η 6η θέση στα χρονομετρημένα ήταν το αναμενόμενο αποτέλεσμα μετά από μια άκρως συντηρητική οδήγηση. Λίγο οι προτροπές του Κώστα, λίγο η φλόγα της ανταγωνιστικότητας με ξυπνούν και η εκκίνηση στον Α τελικό είναι γεγονός. Απίστευτα τα συναισθήματα όταν στρίβεις στην 1η στροφή μαζί με άλλα καρτ και τις ρόδες σχεδόν να ακουμπούν, αίσθηση που την είχα ξεχάσει μετά από τόσα χρόνια αποχής. Σύντομα βρίσκομαι στην 2η θέση, όμως μια λάθος εκτίμηση με ρίχνει πάλι στην 6η θέση όπου και τερματίζω. Όμως το παιχνίδι όλο παίζεται στον Β τελικό όπου το αποτέλεσμα αυτού του αγώνα μετράει για το βάθρο. Πιο ήρεμη και συγκεντρωμένη οδήγηση, ώστε να εκμεταλλευτώ στο έπακρο τις δυνατότητες του σασί της Tony και το εντυπωσιακά δυνατό μοτέρ της Vortex. Ύστερα από μια όμορφη μάχη με τον Αντώνη Καραγεωργίου η γραμμή του τερματισμού με βρίσκει στην 3η θέση, πετυχαίνοντας μια αξιοπρεπέστατη εμφάνιση.

Γιώργο, Λία σας ευχαριστώ για όλα!

Κλείνοντας θα ήταν παράλειψη να μην αναφερθώ σε δύο ανθρώπους, στον Τάκη Καϊτατζή και τον Κώστα Λεώνη, που από τη θέση της Επιτροπής Karting έχουν δώσει τον καλύτερο τους εαυτό για την βελτίωση των αγώνων, αλλά κυρίως της εικόνας του σπορ προς τα έξω, τομέα τον οποίο έχει αναλάβει ο δικός μας Νώντας Δουζίνας. Οι αριθμοί άλλωστε μιλούν από μόνοι τους, καθώς το 2016 ο συνολικός αριθμός των συμμετεχόντων σε αγώνες καρτ ήταν υπερδιπλάσιος σε σχέση με το 2015.

Karting στην Ελλάδα
Μπορεί το Karting να μην είναι τόσο διαδεδομένο στην Ελλάδα όσο το ποδόσφαιρο, όμως σίγουρα δεν αποτελεί μια άγνωστη οντότητα. Το αγωνιστικό karting αποτελεί ένα εξεζητημένο άθλημα που λίγοι καταφέρνουν να ακολουθήσουν, όμως οι περισσότεροι από εμάς έχουμε νοικιάσει έστω για μία φορά, ένα μικρό καρτ και έχουμε διασκεδάσει σε μία από τις, ευτυχώς, αρκετές πίστες καρτ που υπάρχουν ανά την Ελλάδα. Σε αυτό έχουν βοηθήσει το γεγονός ότι για τη δημιουργία μιας πίστας καρτ δεν απαιτείται ιδιαίτερα μεγάλη έκταση, ενώ ταυτόχρονα τα καρτ είναι φτηνά οχήματα που δεν έχουν μεγάλο όγκο και κατά συνέπεια είναι εύκολο να μετακινηθούν, επισκευαστούν και συντηρηθούν. Σε αυτό το πλαίσιο λοιπόν, αρκετές πίστες ανά την Ελλάδα διαθέτουν ενοικιαζόμενα καρτ, κυρίως με τετράχρονους και σπανιότερα με δίχρονους κινητήρες, παρέχοντας τη δυνατότητα σε όποιον επιθυμεί να νοικιάσει ένα καρτ για συγκεκριμένο χρονικό διάστημα διάρκειας, συνήθως, 10 ή 15 λεπτών και αυτή είναι η πιο απλή μορφή εμπλοκής στο Karting. Όσο ανεβαίνει το επίπεδο αυξάνονται, όπως είναι λογικό, οι απαιτήσεις. Αν κάποιος επιθυμεί πιο μόνιμη εμπλοκή, τότε η λύση έγκειται αρχικά σε Ακαδημίες Καρτ από τις οποίες μπορεί να μάθει τα βασικά και στην αγορά ενός αγωνιστικού, καρτ με δίχρονο κινητήρα. To Karting είναι, όπως όλα τα αθλήματα, ιδιαίτερα απαιτητικό και χρειάζεται πολύ καλή γνώση του αντικειμένου αλλά και φυσική κατάσταση. Τα αγωνιστικά καρτ που υπάρχουν στη χώρα μας είναι πολυάριθμα, ενώ η ηλικία από την οποία επιτρέπεται να συμμετέχουν οι αθλητές σε αγώνες, είναι αυτή των 8 ετών. Όπως είναι λογικό, τα καρτ διατίθενται σε διαφορετικά μεγέθη, ενώ διαθέτουν διαφορετικές προδιαγραφές σε επίπεδο κινητήρων, σασί, ακόμη και κιβωτίου ταχυτήτων καθώς στις μεγαλύτερες Κατηγορίες, όπου συμμετέχουν οδηγοί ηλικίας 15 ετών και άνω, υπάρχουν όχι μόνο αυτόματα, αλλά και καρτ με κιβώτιο ταχυτήτων.

Γιατί Karting;
Το Karting ενδείκνυται για αρκετούς, διαφορετικούς μάλιστα μεταξύ τους, λόγους. Ο πρώτος είναι αθλητικός και αφορά την πρόοδο ενός οδηγού-αθλητή. Όλοι οι κορυφαίοι οδηγοί έχουν ξεκινήσει την καριέρα τους από το Karting, οπότε ο μακρύς δρόμος προς τα κορυφαία Πρωταθλήματα ανά τον κόσμο, με κορυφαίο αυτό της Formula 1 έχει ως εκκίνηση τον όμορφο κόσμο του Karting. Η Ελλάδα διέθετε ανέκαθεν ταλέντα, όμως είτε ο τεράστιος ανταγωνισμός, είτε τα οικονομικά δεδομένα που ποτέ δε μπορούσαν να είναι εφάμιλλα σε σύγκριση με οδηγούς από άλλες χώρες, δεν έχουν επιτρέψει σε Έλληνες οδηγούς να κάνουν το μεγάλο βήμα, αν και αρκετοί έχουν διακριθεί σε ιδιαίτερα ανταγωνιστικές διεθνείς μορφές αγώνων. Ένας άλλος λόγος για να ασχοληθεί κάποιος με το Karting σε αγωνιστικό επίπεδο αφορά στην ανάγκη για αδρεναλίνη, ανταγωνισμό και βέβαια για ταχύτητα. Πρόκειται δηλαδή για την αντιμετώπιση του Karting ως μορφή απαιτητικού χόμπι, υπό την έννοια πως τουλάχιστον στην Ελλάδα δεν υπάρχουν επαγγελματικές ομάδες όπως στο εξωτερικό, όμως παρόλα αυτά, αν κάποιος θέλει να συμμετάσχει σε αγώνες πρέπει να διαθέτει την απαραίτητη φυσική κατάσταση και οδηγική ικανότητα, ώστε να ανταποκριθεί στις αυξημένες απαιτήσεις και το συναγωνισμό, που είναι έντονος και στη χώρα μας. Επιπλέον, υπάρχουν πολλοί οδηγοί που διαθέτουν το δικό τους καρτ και ασκούνται καθαρά υπό τη μορφή χόμπι, οδηγώντας στις πίστες που τηρούν τις προδιαγραφές ασφαλείας να υποδεχθούν αγωνιστικά καρτ, αλλά και οι χομπίστες, που συνδέουν το Karting με μια βόλτα στην εξοχή και συνήθως, νοικιάζουν καρτ όπως αναφέραμε στην αρχή. Για το τέλος αφήσαμε την πιο σημαντική, κατά τη γνώμη μας, πτυχή του Karting, η οποία αφορά στο νευραλγικό τομέα της Οδικής Ασφάλειας. Από τη στιγμή που τα παιδιά μπορούν να ξεκινήσουν το Karting από πολύ μικρή ηλικία, ενώ μπορούν να λάβουν μέρος σε αγώνες από 8 ετών, γίνεται εύκολα αντιληπτό πως όταν βρεθούν με αυτοκίνητο στο δρόμο σε ηλικία 18 ετών, θα είναι σαφώς πιο καταρτισμένοι οδηγοί, θα έχουν αντιληφθεί πλήρως τους κινδύνους που κρύβονται στους δρόμους και θα είναι σε θέση να αντιμετωπίζουν, φροντίζοντας πάνω από όλα για την ασφάλειά τους.

Tony Kart
To μέγεθος των καρτ μεγαλώνει ανάλογα με την ηλικία των αθλητών που τα οδηγούν.

Tony Kart Baby
Πρόκειται για καρτ που χρησιμοποιείται από μικρούς αθλητές ηλικίας έως 7 ετών οι οποίοι δεν έχουν δικαίωμα συμμετοχής σε αγώνες, με μεταξόνιο 800 χιλιοστών.

Tony Kart Mini Neos
Καρτ για παιδιά ηλικίας 8-12 ετών, με μεταξόνιο 950 χιλιοστών που αποτείνεται στους αθλητές της Κατηγορίας Mini.

Τony Κart Racer 401 S
Το κορυφαίο από τα αυτόματα καρτ με μεταξόνιο 1045 χιλιοστών, που αποτείνεται σε αθλητές ηλικίας 12-14 ετών που συμμετέχουν στην Κατηγορία Junior και σε αθλητές ηλικίας 15 ετών και άνω που αγωνίζονται στην Κατηγορία Senior.

Tony Kart Racer 401 S KZ
Το κορυφαίο καρτ της Tony, με μεταξόνιο 1045 χιλιοστών και 6τάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων, είναι το καρτ της Κατηγορίας KZ2.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Γεννήθηκε λίγες ώρες πριν την εκκίνηση του 29ου Ράλι Ακρόπολις. Μεγάλωσε ανάμεσα σε αγωνιστικά αυτοκίνητα και σημειώσεις ειδικών διαδρομών. Σε ηλικία 11 ετών συμμετείχε στον 1ο του αγώνα καρτ ενώ το 2004 ανακηρύχτηκε κυπελλούχος στον θεσμό “Peugeot 206 Junior Cup”. Το 2007 συμμετείχε στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλι τερματίζοντας στην 3η θέση του Mitsubishi Cup. Κορυφαία στιγμή θεωρεί την συμμετοχή του στο Ράλι Ακρόπολις του 2006 με Ford Focus WRC και συνοδηγό τον πατέρα του, Κώστα. Αν και σπούδασε Marketing στο Αμερικάνικο Κολέγιο Deree, η αγάπη του για τα αυτοκίνητα τον κέρδισε. Από το 2006 συμμετέχει στην εκπομπή TractioN, ενώ από το 2014 έχει αναλάβει την αρχισυνταξία της εκπομπής. Παράλληλα είναι μέλος της συντακτικής ομάδας του TractioN Magazine ενώ στο παρελθόν έχει συνεργαστεί με περιοδικά και εφημερίδες.

E-mail: [email protected]