Αποστολή Ισπανία – Ο Μάνος Στεφανής οδηγεί το νέο Citroen C4

Μόλις την περασμένη εβδομάδα η Citroen ανακοίνωσε τις τιμές των ολοκαίνουργιων Citroen C4 και C4 X στην χώρα μας και ο Μάνος Στεφανής μας μεταφέρει την πρώτη, οδηγική "γεύση" από το γαλλικό μοντέλο.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο

Στο προάστειο Sitges δυτικά της Βαρκελώνης βρέθηκε ο Μάνος Στεφανής, προκειμένου να δει από κοντά το νέο Citroen C4 (αλλά και το νέο C4 X) και να έχει μια πρώτη οδηγική επαφή μαζί τους. Τα νέα γαλλικά μοντέλα, τα οποία παρουσιάστηκαν με την ευκαιρία της έκθεσης του Παρισιού, έχουν ανακοινωθεί ήδη στην χώρα μας, όπως μπορείτε να δείτε εδώ και έχουν να επιδείξουν μία σειρά από αλλαγές και νεοτερισμούς, που σκοπό έχουν να τα καταστήσουν best seller στην γκάμα της μάρκας.

Με τον τρόπο αυτό η Citroen θέλησε να ανανεώσει έτσι εντελώς τη γκάμα των σαλούν μοντέλων της στο segment C, συνεχίζοντας έτσι την εξαιρετικά δυναμική της πορεία. Είναι ενδεικτικό πως μέσα σε ένα χρόνο, η Citroën ανανέωσε τη γκάμα των επαγγελματικών οχημάτων της, αναβάθμισε το Berlingo και το SpaceTourer, άλλαξε τα δεδομένα στο segment B, με το νέο C3 και το νέο C3 Aircross και ετοιμάζεται να λανσάρει εκ νέου δύο σημαντικά μοντέλα της, στο segment C.

Το C4, που κυκλοφόρησε στα τέλη του 2020, κατέλαβε το πρώτο εξάμηνο του 2024, τη 2η θέση στην Ευρώπη στη σημαντική κατηγορία των compact σεντάν του segment C, για όλους τους τύπους κινητήρων. Προσιτό, πρακτικό και ευέλικτο, δίνοντας τη δυνατότητα στους πελάτες να βρουν την καλύτερη προσφορά για τις ανάγκες τους, κατέλαβε την 3η θέση στην αγορά των μοντέλων με κινητήρα εσωτερικής καύσης. Σήμερα, τα C4 και C4 X παρουσιάζονται με σημαντικές αλλαγές, αποκτώντας ωριμότητα και χαρακτήρα, και αξιοποιώντας τα διαχρονικά τους πλεονεκτήματα, όπως η άνεση και η ευρυχωρία στο εσωτερικό. Διατήρησαν τη δική τους ταυτότητα στα αντίστοιχα segments, βασιζόμενα σε ένα concept που συνδυάζει διαφορετικούς αυτοκινητιστικούς κόσμους, ενώ ταυτόχρονα αλλάζουν την εικόνα τους, διαθέτοντας περισσότερη ρευστότητα, ισορροπία και ομοιογένεια.


Και στα δύο μοντέλα, το μπροστινό μέρος έχει αλλάξει, ενσωματώνοντας το νέο λογότυπο και τη νέα ταυτότητα της μάρκας. Στο C4, το πίσω μέρος έχει επίσης εξελιχθεί με στόχο τη μεγαλύτερη σχεδιαστική καθαρότητα και περισσότερη ουσία, ενώ το C4 X διατηρεί το ήδη εξαιρετικά ελκυστικό fastback στυλ του αμαξώματός του. Αυτή η αλλαγή στη σχεδίαση συνοδεύεται από νέο ψηφιακό πίνακα οργάνων με οθόνη 7″ που συμπληρώνει την οθόνη αφής των 10″. Αυτά τα χαρακτηριστικά συμπληρώνονται από την ανάρτηση Citroën Advanced Comfort, την μοναδική ευρυχωρία σε όλες τις θέσεις, και τα 20 συστήματα υποβοήθησης οδήγησης, που είναι πραγματικά χρήσιμες στην καθημερινή οδήγηση.

Στην πράξη, οδηγώντας το Citroen C4 σε μεικτές συνθήκες δεν έχω παρά να υπογραμμίσω την εξαιρετική μέση κατανάλωσή του, ειδικά σε αστικό περιβάλλον, ενώ η άνεσή του είναι κορυφαία χάρη στα καθίσματα και στην ανάρτηση Advanced Comfort. Η ευρυχωρία και η πρακτικότητα παραμένουν σε εξαιρετικά επίπεδα, με το πορτμπαγκάζ να είναι στα 380 λίτρα και με την αναδίπλωση του καθίσματος να φτάνει στα 1.250 λίτρα.

Η πιο ουσιαστική αλλαγή όμως, αφορά στη νέα σειρά κινητήρων που έχει ως βάση την ηλεκτροκίνηση, δίνοντας τη δυνατότητα στους καταναλωτές να περιορίσουν τις εκπομπές CO2 και να εξοικονομήσουν κάποια χρήματα από τον οικογενειακό προϋπολογισμό τους. Παράλληλα με τις δοκιμασμένες ηλεκτρικές εκδόσεις 100 και 115 kW (το λανσάρισμα των οποίων θα ακολουθήσει), στη γκάμα υπάρχουν οι νέες εκδόσεις Hybrid 100 και 136 που συνεργάζονται αποκλειστικά με το νέο αυτόματο κιβώτιο, έξι σχέσεων, διπλού συμπλέκτη της Citroen. Επιπλέον, θα είναι διαθέσιμη μια έκδοση με τον κινητήρα turbo 130 EAT8 των 1,2 λίτρων.

Διαβάστε εδώ για το λανσάρισμα των νέων μοντέλων της Citroen στην χώρα μας και δείτε τις τιμές τους.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.