Traction.gr: 2 χρόνια στον διαδικτυακό αέρα!

To traction.gr κλείνει δύο χρόνια ζωής και ο Κώστας Στεφανής γράφει για αυτό το ταξίδι στον διαδικτυακό αέρα! Ας δούμε τι έχει να μας πει!

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
Φωτογραφία: ©Γιώργος Καραγιωργάκης

Γιορτάζουμε 2 χρόνια από εκείνο το πρωινό του 2019 που από τον εξώστη της έκθεσης της Γενεύης μαζί με το Μάνο, σε ζωντανή σύνδεση στο Facebook, ενημερώσαμε τους φίλους μας ότι το “traction.gr” βρίσκεται στον «αέρα».

Με πολύ δουλειά και πρωτεύοντα στόχο την έγκαιρη, έγκυρη και έντιμη ενημέρωση των ανθρώπων που χρόνια τώρα μας βλέπουν μέσα από το τηλεοπτικό “TractioN” και μας διαβάζουν στο “Traction Magazine” ξεκινήσαμε και αυτό το διαδικτυακό, νέο ταξίδι.

Με επικεφαλής τον ακούραστο Μιχάλη Ντιβέρη και άλλους αξιόλογους παλαιότερους και νέους συνεργάτες το site άρχισε με εντυπωσιακούς ρυθμούς να ανεβαίνει την κλίμακα της επισκεψιμότητας και σύντομα μεταλλάχθηκε σε ένα portal με τεράστια πρωτογενή ύλη αλλά και βίντεο από την μεγάλη ιστορία του τηλεοπτικού “Traction”, των test drives και οδοιπορικών.


Έχουμε ξεπεράσει ούτε λίγο ούτε πολύ περίπου τα 6.000 θέματα, δίνοντας καθημερινή μάχη για την σωστή ενημέρωση των ανθρώπων που μας εμπιστεύονται.

Μάλιστα σε κανένα από αυτά δεν μπήκε η αλήθεια της είδησης σε φίλτρο διύλισης λόγω σκοπιμότητας ή με πρόθεση να πιέσουμε πρόσωπα και καταστάσεις.

Όπως άλλωστε δεν έχουμε κάνει ποτέ ούτε με το τηλεοπτικό TractioN ούτε με το TractioN Magazine των 50.000 τευχών.

Από την πρώτη στιγμή συνδέσαμε τα Google Αnalytics μας με την Similar web για τους πολύ γνώστες, για την εμφάνιση ρεαλιστικών αριθμών επισκεψιμότητας, όπως δεν χρησιμοποιήσαμε και το σύστημα αλλαγής του URL με το «σκρολάρισμα» για να αυξήσουμε τα νούμερα. Γιατί θέλουμε τα νούμερα που παρουσιάζουμε να είναι πραγματικά.

Θα συνεχίσουμε με εκείνους που λειτουργούν με γνώμονα την δυναμική του κάθε μέσου και όχι με τις ιδιαίτερες σχέσεις που μπορεί να αναπτυχθούν λόγω συγκυριών ή άλλου είδους συμμαχίες-συνέργιες!

Και βέβαια ποτέ μα ποτέ δεν θα χρησιμοποιήσουμε όποιο μέσον φέρει το όνομα TractioN για να πιέσουμε ή απαιτήσουμε πέρα από το δρόμο που ορίζει η σωστή δημοσιογραφική δεοντολογία, καταχωρήσεις ή καθοδηγούμενα κείμενα.

Γιατί πάνω από όλα σεβόμαστε αυτό που κάνουμε και αυτούς που μας εμπιστεύονται, αναγνώστες και όχι μόνο.

Κι έτσι θα συνεχίσουμε να πορευόμαστε με γνώμονα την παλιά διδαχή της σχολής δημοσιογραφίας ότι: Δημοσιογραφία είναι η είδηση, αλλά δημοσιογραφία με ποιότητα και ήθος είναι η διασταυρωμένη είδηση!

Ένα μεγάλο ευχαριστώ για όσους μας επισκέπτονται καθημερινά στο traction.gr, αλλά και σε αυτούς που θα μας επισκεφθούν και εμείς θα προσπαθούμε ακούραστα να ενημερώνουμε με εγκυρότητα, αληθινές και ενδιαφέρουσες ειδήσεις!

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Η καριέρα του στα ράλι ξεκίνησε το 1970. Μέχρι σήμερα έχει καθίσει στο δεξί μπάκετ ως συνοδηγός σε πάνω από 30. Mεταξύ αυτών ο Jigger, ο Ιαβέρης, ο Λεωνίδας Κύρκος,, ο Άρης Βωβός, ο Ιαβέρης Junior, ο Dim και πολλοί άλλοι. Έχει συμμετάσχει σε 28 ράλι Ακρόπολις, έχει κερδίσει 16 πρωταθλήματα και κύπελλα στην Ελλάδα και έχει συμμετάσχει σε αρκετούς αγώνες του πανευρωπαϊκού και του παγκόσμιου πρωταθλήματος ράλι, Αφού τελείωσε τις σπουδές του στη δημοσιογραφία και παράλληλα με τους αγώνες εργάστηκε από τις αρχές του '70 στις εφημερίδες "Βραδινή", "Απογευματινή" καθώς επίσης και στα περιοδικά "Auto Tourism", "Πίστες και Δρόμοι". Στις αρχές της δεκαετίας του '90 συμμετείχε στην τηλεοπτική εκπομπή "Τροχοί και Δρόμοι" και από το 1999 έως και σήμερα είναι ο παρουσιαστής της τηλεοπτικής εκπομπής "Traction", από την οποία έχουν περάσει ως καλεσμένοι σπουδαίες προσωπικότητες. Από το 2010 έως και σήμερα είναι διευθυντής έκδοσης του "Traction Magazine”. Όλα αυτά τα χρόνια της καριέρας του έχει οδηγήσει μερικά από τα σπουδαιότερα αυτοκίνητα όπως η Enzo Ferrari, η Ferrari F 50, η Porsche Carrera GT, η F1 Jordan, το Subaru Impreza WRC, το Peugeot 206 WRC, το Citroen Xsara WRC, το Skoda Fabia WRC και πολλά άλλα.

E-mail: [email protected]