Triumph Tiger 1200 σε νέες ειδικές εκδόσεις

Η Tiger 1200, η κορυφαία adventure στη γκάμα της Triumph απέκτησε νέες ειδικές εκδόσεις Desert και Apline με πιο πλούσιο εξοπλισμό.

Βρείτε μας στο
Triumph Tiger 1200 Desert and Alpine Editions

Οι νέες ειδικές εκδόσεις της Triumph για την Tiger 1200 ονομάζονται αντίστοιχα Desert και Apline και ξεχωρίζουν για τα αποκλειστικά χρώματα τους αλλά και για τα υψηλότερα επίπεδα εξοπλισμού.

Η έκδοση Desert που αντλεί την έμπνευση για τη δημιουργία της από τις δίτροχες περιπέτειες στις ερήμους όλου του κόσμου ξεχωρίζει από τον “Sandstorm” χρωματισμό με τα ανάλογα γραφικά και βασίζεται στην πλούσια εξοπλισμένη έκδοση XCx της μεγάλης adventure με τους ακτινωτούς τροχούς. Επιπλέον του στάνταρ εξοπλισμού φέρει τελικό τιτανίου της Arrow αλλά και το Triumph Shift Assist που επιτρέπει αλλαγές ταχυτήτων χωρίς τη χρήση του συμπλέκτη. Η εικόνα ολοκληρώνεται από τα σήματα “SE” (Special Ediition).

Τα ίδια αξεσουάρ φέρει και η έκδοση Alpine, εμπνευσμένη από τα χιονισμένα βουνά. Ξεχωρίζει από το λευκό της χρώμα “Snowdonia White” και τα επίσης ασορτί γραφικά, ενώ βασίζεται στην έκδοση XRx που φέρει χυτούς αλουμινένιους τροχούς.

Αλλαγές στην απόδοση του 3κύλινδρου κινητήρα των 1.215 κ.εκ. δεν υπάρχουν και στις δύο περιπτώσεις με την ισχύ να παραμένει στους 141 ίππους και τη ροπή στα 122 Nm στις 9.350 και 7.600 σ.α.λ. αντίστοιχα. Να σημειωθεί ότι η τελική μετάδοση γίνεται με άξονα.

Στον πλούσιο στάνταρ εξοπλισμό και των δύο εκδόσεων περιλαμβάνεται ρυθμιζόμενη έγχρωμη TFT οθόνη, σύστημα εκκίνησης χωρίς κλειδί, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενη σε ύψος ζελατίνα, ρυθμιζόμενη σε ύψος σέλα, θερμαινόμενα γκριπ, μια θύρα USB και δύο παροχές ρεύματος, cruise control, cornering ABS και Traction Control που προσαρμόζουν τη λειτουργία τους και υπό κλίση.

Φέρουν επίσης πέντε διαφορετικά προγράμματα οδήγησης (Rain, Road, Off-Road, Off-Road PRO και Sport -χωρίς το Off-Road για την Alpine). Τα προγράμματα αυτά προσαρμόζουν στις εκάστοτε προτιμήσεις του αναβάτη την απόκριση του γκαζιού, τη λειτουργία του ABS και του Traction Control.

Στον στάνταρ εξοπλισμό ανήκει παράλληλα και η ήμι-ενεργητική ανάρτηση Triumph Semi-Active Suspension (TSAS) που ρυθμίζεται σε δύο επίπεδα Auto και Off-Road.

mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: txidis@traction.gr