Από τα μέσα Δεκεμβρίου, η αμιγώς ηλεκτρική Ford Mustang Mach-E θα είναι άμεσα διαθέσιμη μέσα από ένα διευρυμένο απόθεμα. Πατώντας εδώ, μπορείτε να επισκεφθείτε την επίσημη ιστοσελίδα της εταιρείας με σήμα το μπλε οβάλ και να περιηγηθείτε στην ψηφιακή της “έκθεση”. Εκεί θα δείτε τις εκδόσεις του διαθέσιμου αποθέματος καινούριων αυτοκινήτων, τους χρωματισμούς, τα πακέτα εξοπλισμού και ασφαλώς την εκάστοτε τιμή.
Υπενθυμίζουμε ότι η νέα Mustang Mach-E προσφέρεται σε πισωκίνητες (RWD) και τετρακίνητες εκδόσεις (AWD), με έναν και δύο ηλεκτροκινητήρες αντίστοιχα. H πρώτη από αυτές εφοδιάζεται με μπαταρία 75,7 kWh και η δεύτερη με αντίστοιχη 98,8 kWh. H έκδοση της Mustang Mach-E με κίνηση στους πίσω τροχούς και την standard range μπαταρία αποδίδει ισχύ 269 ίππων και μέγιστη ροπή 430 Nm, με την αντίστοιχη εκδοχή του μοντέλου με την extended range μπαταρία να αποδίδει 294 ίππους. Οι τετρακίνητες εκδόσεις της νέας Mustang Mach-E αποδίδουν 269 και 351 ίππους, με τη μέγιστη ροπή να διαμορφώνεται και στις δυο περιπτώσεις στα 580 Nm. Στην κορυφή των εκδόσεων βρίσκεται η τετρακίνητη έκδοση GT με 487 ίππους και 860 Nm ροπής. Εδώ τα νούμερα είναι “εκρηκτικά”, με την επιτάχυνση στα 0-100 χλμ./ώρα να έρχεται σε μόλις 3,8 δλ. και την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 200 χλμ./ώρα.
Οριστικό τέλος στο άγχος της αυτονομίας
Η νέα Ford Mustang Mach-E προσφέρεται με δύο εκδόσεις μπαταρίας. Η μικρότερη έχει χωρητικότητα 75,7 kWh και η μεγαλύτερη 98,7kWh, με αποτέλεσμα η αυτονομία σε μεικτές συνθήκες στις πισωκίνητες εκδόσεις να αγγίζει τα 440 και 600 χλμ. αντίστοιχα. Βέβαια, σε μετακινήσεις αποκλειστικά εντός πόλης, η αυτονομία μπορεί να φτάσει στα 533 και 760 χλμ. αντίστοιχα, μιας και το ηλεκτρικό μοντέλο αξιοποιεί την ανάκτηση ενέργειας. Στην περίπτωση της τετρακίνητης έκδοσης, η αυτονομία αγγίζει τα 400 χλμ. σε μεικτές συνθήκες (μπαταρία 75,7 kWh) και τα 550 χλμ. στην έκδοση Extender Range (μπαταρία 98,7 kWh). Αξιοσημείωτη είναι και η δυνατότητα ταχυφόρτισης, η οποία επιτρέπει έως και 119 χλμ. ανάκτηση της αυτονομίας με μόλις 10 λεπτά φόρτισης (μέγιστη ισχύς φόρτισης 150 kW).
Οne Pedal Drive – O σύμμαχος της αποδοτικότητας
Άλλη μία νέα τεχνολογία που προσφέρει επίσης η νέα Ford Mach-E είναι η δυνατότητα οδήγησης με ένα πεντάλ βοηθώντας έτσι στην ανάκτηση περισσότερης κινητικής ενέργειας προς την μπαταρία, για μεγαλύτερη αποδοτικότητα και οικονομία. Σε αυτή την περίπτωση, η επιτάχυνση και η επιβράδυνση ελέγχονται πιέζοντας ή αφήνοντας το πεντάλ του γκαζιού αντίστοιχα. Φυσικά, σε κάθε περίπτωση το πεντάλ του φρένου παραμένει ενεργό για περιπτώσεις όπου απαιτείται μεγαλύτερη ισχύ πέδησης. Το πλεονέκτημα της τεχνολογίας αυτής είναι ότι κάνει την οδήγηση περισσότερο ξεκούραστη καθώς ο οδηγός δεν χρειάζεται να χρησιμοποιεί συχνά το φρένο, ανατροφοδοτώντας κατά την οδήγηση συνεχώς την μπαταρία με ενέργεια.