Η Volvo προσπαθεί να επαναπροσδιορίσει την έννοια του service, σε έναν τομέα όπου ο τρόπος δουλειάς έχει παραμείνει πρακτικά ο ίδιος σε σχέση με την δεκαετία του 1950.
Το νέο πρότυπο της Volvo, ονομάζεται Persona Service και βασίζεται στις μεθόδους εργασίας Lean, οι οποίες χρησιμοποιούνται στις μοντέρνες βιομηχανίες με στόχο την αύξηση της απόδοσης και τη μείωση των λαθών. Με το νέο τρόπο εργασίας το συνεργείο μπορεί να μειώσει στο μισό τον χρόνο αναμονής των πελατών, αυξάνοντας την ικανοποίησή τους. Ο κάθε πελάτης έχει τον “Προσωπικό Μηχανικό” του, ο οποίος κατά την διάρκεια του σέρβις ασχολείται αποκλειστικά με αυτόν και το αυτοκίνητό του.
Με αυτό τον τρόπο η Volvo μειώνει δραματικά τον χρόνο συντήρησης ενός αυτοκινήτου και οι πελάτες της μπορούν απλώς να περιμένουν στην ειδικά διαμορφωμένη αίθουσα αναμονής χωρίς να πρέπει να αφήσουν το αυτοκίνητό τους και να επιστρέψουν αρκετά αργότερα για να το παραλάβουν.
Αξίζει να σημειώσουμε πως αυτή τη στιγμή τέσσερα είναι τα συνεργεία που έχουν περάσει την σχετική πιστοποίηση της σουηδικής μάρκας στην χώρα μας, με το εξουσιοδοτημένο συνεργείο της Volvo, Παπαδόπουλος Α.Ε. (6ο χλμ Λαρίσης-Τρικάλων, Λάρισα) να είναι και το πρώτο εκτός Αθηνών, το οποίο προσφέρει την υπηρεσία Personal Service.