VW: Ακόμη πιο “καθαρός” ο δίλιτρος TDI κινητήρας της

Ο γνωστός δίλιτρος TDI της Volkswagen αναβαθμίστηκε, έγινε ακόμη πιο "καθαρός" και μπορεί να κοιτάζει πλέον το μέλλον με μεγαλύτερη αισιοδοξία.
Volkswagen δίλιτρος κινητήρας TDI πετρέλαιο

Οι κινητήρες πετρελαίου, αν και υπερτερούν έναντι των βενζινοκινητήρων στις εκπομπές CO2, τα έχουν βρει σε γενικές γραμμές σκούρα με τις υπόλοιπες προδιαγραφές ρύπων που πρέπει να τηρούν. Η Volkswagen αναβάθμισε ένα από τα πιο διαδεδομένα μοτέρ της και ο δίλιτρος TDI εναρμονίζεται πλέον απόλυτα με τις τελευταίες και πιο αυστηρές προδιαγραφές Euro.

Διαβάστε επίσης: Με 320 ίππους το νέο Volkwagen Tiguan R, το ισχυρότερο όλων

“Ο δίλιτρος TDI παραμένει ένας από τους σημαντικούς κινητήρες μας. Μπορεί να βρεθεί στα περισσότερα μοντέλα μας αλλά και σε πολλά μοντέλα του ομίλου μας. Για τη νέα σεζόν κάναμε ό,τι ήταν δυνατό στην αναβάθμιση του επιτυχημένου μοτέρ μας. Στην έκδοση προδιαγραφών Euro 6d είναι έτοιμος για να ανταπεξέλθει και τα επόμενα χρόνια.”, σχολίασε σχετικά ο δρ. Frank Welsch, μέλος του δ.σ. της VW, υπεύθυνος για την τεχνική εξέλιξη της γερμανικής εταιρίας.

Με κωδικό EA 288 ο δίλιτρος κινητήρας πετρελαίου της VW έκανε για πρώτη φορά την εμφάνιση του το 2012. Η πρώτη σημαντική του αναβάθμιση έγινε το 2018 και γι’ αυτό το λόγο απέκτησε και το συνθετικό “evo” στο όνομα του.

Το καλοκαίρι του 2019 ήρθε το δεύτερο σημαντικό κύμα αναβάθμισης για τον δίλιτρο TDI για να αξιοποιηθεί και στη νέα γενιά του Golf. Έγινε ακόμη πιο “καθαρός” σε σχέση πριν ενώ ταυτόχρονα βελτιώθηκε και η ποιότητα λειτουργίας του, με τη Volkswagen να εφαρμόζει τεχνολογία διπλής δόσης AdBlue στους καταλύτες SCR του που μετατρέπει το μεγαλύτερο μέρος των εκπομπών οξειδίου του αζώτου σε συστατικά που δεν επηρεάζουν το περιβάλλον. Ανάμεσα στις αλλαγές που πραγματοποιήθηκαν ήταν και η βελτίωση του συστήματος ψύξης με μεγαλύτερο ψυγείο κατά 25%, κάτι που μειώνει τη δημιουργία οξειδίου του αζώτου όταν ο οδηγός βυθίζει το δεξί πεντάλ στο πάτωμα. Βελτιώθηκε επίσης και η “ακουστική” με περισσότερο ηχομονωτικό υλικό στο κάλυμμα του μοτέρ.

Διαβάστε επίσης: Vokswagen Transporter, μια ιστορία 70 ετών

Με τις παραπάνω αλλαγές οι εκπομπές ρύπων του diesel κινητήρα βρίσκονται κάτω από το όριο που θέτει το τελευταίο μέχρι στιγμής πρότυπο Euro 6d ISC-FCM AP που επιτρέπει μόλις 80 μιλιγκράμ NOx/χλμ. Σε σχέση με τις προηγούμενες προδιαγραφές Euro 6d-temp το όριο βρίσκεται 50% χαμηλότερα.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Smart Deals και στα αμιγώς ηλεκτρικά ID.! Δείτε το όφελος για κάθε ένα από τα ηλεκτρικά της VW μέχρι το τέλος της χρονιάς......
Οι Γερμανοί αναβάθμισαν τον τρίλιτρο V6 κινητήρα τους με ηλεκτρικό υπερσυμπιεστή και προσφέρει τώρα πιο χορταστικές επιδόσεις και καλύτερη οικονομία καυσίμου....
Μέχρι το τέλος της χρονιάς, το VW ID.3 έρχεται με όφελος που αγγίζει σχεδόν τις 10.000 ευρώ. Δείτε το πρόγραμμα "Volkswagen e-Smart Deals"......

Ίσως ο πιο εμβληματικός κινητήρα της Audi είναι ο πεντακύλινδρος που παρουσίασε για πρώτη φορά το 1976, στο Audi 100 δεύτερης γενιάς, ο οποίος συνδύαζε...

Η θερμοκρασία μειώνεται! Έχετε προετοιμαστεί σωστά για τον χειμώνα; Η Volkswagen μας δίνει πέντε χρήσιμες συμβουλές συντήρηση αλλά και οδήγησης!...
Με σημαντικό όφελος προσφέρει η γερμανική εταιρεία τα Plug-In υβριδικά της μοντέλα! Δείτε ποιο είναι το πιο προσιτό της......

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Citroen Racing Formula E 2025 Brazilia

Formula E: Ντεμπούτο με βάθρο για αυτόν τον κατασκευαστή

Smart Deals

Το μεγαλύτερο έως σήμερα όφελος από την VW – Σε ποιο μοντέλο φτάνει τα 17.500 ευρώ

Skoda Elroq ορόσημο παραγωγής 2025

0-100.000 B-SUVs σε κάτω από έναν χρόνο – Το best seller που το πέτυχε