VW: Ακόμη πιο “καθαρός” ο δίλιτρος TDI κινητήρας της

Ο γνωστός δίλιτρος TDI της Volkswagen αναβαθμίστηκε, έγινε ακόμη πιο "καθαρός" και μπορεί να κοιτάζει πλέον το μέλλον με μεγαλύτερη αισιοδοξία.
Volkswagen δίλιτρος κινητήρας TDI πετρέλαιο

Οι κινητήρες πετρελαίου, αν και υπερτερούν έναντι των βενζινοκινητήρων στις εκπομπές CO2, τα έχουν βρει σε γενικές γραμμές σκούρα με τις υπόλοιπες προδιαγραφές ρύπων που πρέπει να τηρούν. Η Volkswagen αναβάθμισε ένα από τα πιο διαδεδομένα μοτέρ της και ο δίλιτρος TDI εναρμονίζεται πλέον απόλυτα με τις τελευταίες και πιο αυστηρές προδιαγραφές Euro.

Διαβάστε επίσης: Με 320 ίππους το νέο Volkwagen Tiguan R, το ισχυρότερο όλων

“Ο δίλιτρος TDI παραμένει ένας από τους σημαντικούς κινητήρες μας. Μπορεί να βρεθεί στα περισσότερα μοντέλα μας αλλά και σε πολλά μοντέλα του ομίλου μας. Για τη νέα σεζόν κάναμε ό,τι ήταν δυνατό στην αναβάθμιση του επιτυχημένου μοτέρ μας. Στην έκδοση προδιαγραφών Euro 6d είναι έτοιμος για να ανταπεξέλθει και τα επόμενα χρόνια.”, σχολίασε σχετικά ο δρ. Frank Welsch, μέλος του δ.σ. της VW, υπεύθυνος για την τεχνική εξέλιξη της γερμανικής εταιρίας.

Με κωδικό EA 288 ο δίλιτρος κινητήρας πετρελαίου της VW έκανε για πρώτη φορά την εμφάνιση του το 2012. Η πρώτη σημαντική του αναβάθμιση έγινε το 2018 και γι’ αυτό το λόγο απέκτησε και το συνθετικό “evo” στο όνομα του.

Το καλοκαίρι του 2019 ήρθε το δεύτερο σημαντικό κύμα αναβάθμισης για τον δίλιτρο TDI για να αξιοποιηθεί και στη νέα γενιά του Golf. Έγινε ακόμη πιο “καθαρός” σε σχέση πριν ενώ ταυτόχρονα βελτιώθηκε και η ποιότητα λειτουργίας του, με τη Volkswagen να εφαρμόζει τεχνολογία διπλής δόσης AdBlue στους καταλύτες SCR του που μετατρέπει το μεγαλύτερο μέρος των εκπομπών οξειδίου του αζώτου σε συστατικά που δεν επηρεάζουν το περιβάλλον. Ανάμεσα στις αλλαγές που πραγματοποιήθηκαν ήταν και η βελτίωση του συστήματος ψύξης με μεγαλύτερο ψυγείο κατά 25%, κάτι που μειώνει τη δημιουργία οξειδίου του αζώτου όταν ο οδηγός βυθίζει το δεξί πεντάλ στο πάτωμα. Βελτιώθηκε επίσης και η “ακουστική” με περισσότερο ηχομονωτικό υλικό στο κάλυμμα του μοτέρ.

Διαβάστε επίσης: Vokswagen Transporter, μια ιστορία 70 ετών

Με τις παραπάνω αλλαγές οι εκπομπές ρύπων του diesel κινητήρα βρίσκονται κάτω από το όριο που θέτει το τελευταίο μέχρι στιγμής πρότυπο Euro 6d ISC-FCM AP που επιτρέπει μόλις 80 μιλιγκράμ NOx/χλμ. Σε σχέση με τις προηγούμενες προδιαγραφές Euro 6d-temp το όριο βρίσκεται 50% χαμηλότερα.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Τελικά χρειάζεται ζέσταμα ο κινητήρας του αυτοκινήτου; Αυτή η ερώτηση μας έχει βασανίσει χρόνια τώρα και επιτέλους παίρνουμε την απάντηση από έναν ειδικό....
Όνομα και... πράγμα η νέα έκδοση του T-Roc, καθώς προσφέρεται πλέον με εμπλουτισμένο εξοπλισμό αλλά και όφελος 5.000 ευρώ!...
Με φτερωτή συμπιεστή που φτάνει τις 90.000 σ.α.λ. σε μόλις 250 ms! Γνωρίστε τον νέο V6 TDI και δείτε ποια μοντέλα θα εξοπλίσει......
Είναι με διαφορά η δημοφιλέστερη μάρκα στην Ευρώπη! Δείτε την εταιρεία που πουλάει περισσότερο από την Toyota το 2025......
Ο μη κερδοσκοπικός εθελοντικός οργανισμός "Χαμόγελο του Παιδιού" θα κληρώσει ένα SUV στη Λαχειοφόρο Αγορά του με την υποστήριξη ελληνικής αντιπροσωπείας....
Η κοινοπραξία RV Tech της Volkswagen και της αμερικάνικης Rivian έκλεισε έναν χρόνο ζωής και σύντομα θα ξεκινήσουν οι πρώτες δοκιμές με μοντέλα των Γερμανών....

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Απόσυρση από την Citroen

Νέο πρόγραμμα με οφέλη από τη Citroen – Ισχύει για περιορισμένο αριθμό αυτοκινήτων

Toyota GR GT

Πρώτη “γεύση” από το supercar της Toyota που έρχεται – Υβριδικός V8 και τουλάχιστον 650 ίπποι

Ολυμπία Οδός

Νέες τιμές διοδίων στην Ολυμπία Οδό από το 2026: Πόσο θα κοστίζει το ταξίδι Αθήνα – Πάτρα