VW: Ακόμη πιο “καθαρός” ο δίλιτρος TDI κινητήρας της

Ο γνωστός δίλιτρος TDI της Volkswagen αναβαθμίστηκε, έγινε ακόμη πιο "καθαρός" και μπορεί να κοιτάζει πλέον το μέλλον με μεγαλύτερη αισιοδοξία.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
Volkswagen δίλιτρος κινητήρας TDI πετρέλαιο

Οι κινητήρες πετρελαίου, αν και υπερτερούν έναντι των βενζινοκινητήρων στις εκπομπές CO2, τα έχουν βρει σε γενικές γραμμές σκούρα με τις υπόλοιπες προδιαγραφές ρύπων που πρέπει να τηρούν. Η Volkswagen αναβάθμισε ένα από τα πιο διαδεδομένα μοτέρ της και ο δίλιτρος TDI εναρμονίζεται πλέον απόλυτα με τις τελευταίες και πιο αυστηρές προδιαγραφές Euro.

Διαβάστε επίσης: Με 320 ίππους το νέο Volkwagen Tiguan R, το ισχυρότερο όλων

“Ο δίλιτρος TDI παραμένει ένας από τους σημαντικούς κινητήρες μας. Μπορεί να βρεθεί στα περισσότερα μοντέλα μας αλλά και σε πολλά μοντέλα του ομίλου μας. Για τη νέα σεζόν κάναμε ό,τι ήταν δυνατό στην αναβάθμιση του επιτυχημένου μοτέρ μας. Στην έκδοση προδιαγραφών Euro 6d είναι έτοιμος για να ανταπεξέλθει και τα επόμενα χρόνια.”, σχολίασε σχετικά ο δρ. Frank Welsch, μέλος του δ.σ. της VW, υπεύθυνος για την τεχνική εξέλιξη της γερμανικής εταιρίας.

Με κωδικό EA 288 ο δίλιτρος κινητήρας πετρελαίου της VW έκανε για πρώτη φορά την εμφάνιση του το 2012. Η πρώτη σημαντική του αναβάθμιση έγινε το 2018 και γι’ αυτό το λόγο απέκτησε και το συνθετικό “evo” στο όνομα του.

Το καλοκαίρι του 2019 ήρθε το δεύτερο σημαντικό κύμα αναβάθμισης για τον δίλιτρο TDI για να αξιοποιηθεί και στη νέα γενιά του Golf. Έγινε ακόμη πιο “καθαρός” σε σχέση πριν ενώ ταυτόχρονα βελτιώθηκε και η ποιότητα λειτουργίας του, με τη Volkswagen να εφαρμόζει τεχνολογία διπλής δόσης AdBlue στους καταλύτες SCR του που μετατρέπει το μεγαλύτερο μέρος των εκπομπών οξειδίου του αζώτου σε συστατικά που δεν επηρεάζουν το περιβάλλον. Ανάμεσα στις αλλαγές που πραγματοποιήθηκαν ήταν και η βελτίωση του συστήματος ψύξης με μεγαλύτερο ψυγείο κατά 25%, κάτι που μειώνει τη δημιουργία οξειδίου του αζώτου όταν ο οδηγός βυθίζει το δεξί πεντάλ στο πάτωμα. Βελτιώθηκε επίσης και η “ακουστική” με περισσότερο ηχομονωτικό υλικό στο κάλυμμα του μοτέρ.

Διαβάστε επίσης: Vokswagen Transporter, μια ιστορία 70 ετών

Με τις παραπάνω αλλαγές οι εκπομπές ρύπων του diesel κινητήρα βρίσκονται κάτω από το όριο που θέτει το τελευταίο μέχρι στιγμής πρότυπο Euro 6d ISC-FCM AP που επιτρέπει μόλις 80 μιλιγκράμ NOx/χλμ. Σε σχέση με τις προηγούμενες προδιαγραφές Euro 6d-temp το όριο βρίσκεται 50% χαμηλότερα.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: txidis@traction.gr