VW Golf GTI: Ειδική έκδοση Clubsport 45 για τα 45α γενέθλια

O γενάρχης της κατηγορίας των GTI, το VW Golf GTI γιορτάζει φέτος 45 χρόνια και οι Γερμανοί μας παρουσιάζουν την ειδική έκδοση GTI Clubsport 45.

Βρείτε μας στο
VW Golf GTI Clubsport 45

VW Golf GTI. Δεν υπάρχει φίλος των τεσσάρων τροχών που να μην γνωρίζει το σπορ hatchback της γερμανικής εταιρίας και την έκδοση που δημιούργησε επί της ουσίας τη δική της ξεχωριστή κατηγορία καυτών hatchbacks όταν παρουσιάστηκε πριν από 45 χρόνια. Ναι, έχουν περάσει πλέον τεσσερισήμισι 10ετίας από τότε και η Volkswagen μας το υπενθυμίσει με αυτή τη νέα Golf GTI Clubsport 45 που έρχεται να γιορτάσει ακριβώς αυτό.

Διαβάστε επίσης: Οι τιμές των plug-in υβριδικών Golf GTE και Golf eHybrid

Όπως υποδηλώνει και το συνθετικό του ονόματος της έκδοσης, το Golf GTI Clubsport 45 βασίζεται στο GTI Clubsport των 300 ίππων και ξεχωρίζει λόγο των μεγαλύτερων αεραγωγών στο εμπρός προφυλακτήρα, την διαφορετική αεροτομή οροφής και το νέο σύστημα εξαγωγής. Η οροφή του είναι παράλληλα βαμμένη μαύρη, μια έμπνευση που προέρχεται από τα μαύρα πλαίσια των πίσω παραθύρων του πρώτου Golf GTI.

Στον στάνταρ εξοπλισμό του Clubsport 45 περιλαμβάνεται το πακέτο “Race” με μαύρες γυαλιστερές ζάντες 19 ιντσών, κόκκινα σιρίτια στους τροχούς, μια κόκκινη γραμμή που διατρέχει το εμπρός μέρος από άκρη σε άκρη, ομόχρωμα σήματα “GTI” αλλά και τον αριθμό “45” που κάνει την εμφάνιση του στις πίσω πόρτες. Στάνταρ έρχονται και οι IQ.Light LED matrix εμπρός προβολείς.

Διαβάστε επίσης – VW Golf Mk1: Από εκεί που ξεκίνησε η λαμπρή ιστορία (+video)

Μηχανικά, η νέα έκδοση δεν διαφέρει από την στάνταρ Clubsport και αυτό σημαίνει ότι το διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης δίνει και εδώ το “παρών”, ενώ παρά την ύπαρξη νέα εξάτμισης αλλαγές δεν ανακοινώνονται ούτε για την απόδοση του εν σειρά 4κύλινδρου των 300 ίππων. Η Volkswagen ωστόσο αφαίρεσε από αυτή την έκδοση τον ηλεκτρονικό κόφτη που περιορίζει την ταχύτητα στα 250 χλμ./ώρα, χωρίς ωστόσο να ανακοινώνει τη νέα τελική αυτού του Golf.

Άλλες λεπτομέρειες που κάνουν τη διαφορά εντοπίζονται στο εσωτερικό με τα GTI σήματα να έχουν δυναμική παρουσία και στις πλάτες των σπορ καθισμάτων, ενώ ο αριθμός “45” κάνει την εμφάνιση του και στο τιμόνι.

mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: txidis@traction.gr