To VW Golf όπως ήταν λογικό και αναμενόμενο, απέκτησε και τις κορυφαίες εκδόσεις με τα αρχικά GT, τα οποία συνοδεύονται από I, Ε και D. Έτσι, πλέον έχουμε ουσιαστικά το θρυλικό GTI και σε εκδόσεις εκτός από κινητήρα βενζίνης, με πετρέλαιο και ρεύμα.
Δείτε επίσης: “Ντοπαρισμένα” VW Golf GTI
Πάμε να δούμε όμως αναλυτικά τα κυριότερα σημεία της κάθε έκδοσης:
Golf GTI
-
Η 8η γενιά του μοντέλου
-
Υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας βενζίνης. Ο κινητήρας του GTI είναι 2.0 λτ. τούρμπο (EA888 evo4) και αποδίδει 245 ίππους και 370 Nm ροπής
-
Ταχύτερες αλλαγές σχέσεων. Το DSG 7 σχέσεων (DQ381) με νέα τεχνολογία «shift–by–wire» είναι ακόμη πιο γρήγορο
-
Νέα φώτα. Προβολείς και φωτιστικά σώματα τεχνολογίας LED, εξωτερικός και εσωτερικός ατμοσφαιρικός φωτισμός.
-
GTI χάρισμα. «Ανοιχτός» μπροστινός προφυλακτήρας με αεροδυναμικά βοηθήματα GTI και κυψελωτή μάσκα, GTI διαχύτης με απολήξεις στα άκρα
-
Δυναμική εμφάνιση. Εντυπωσιακά μαύρα πλαϊνά μαρσπιέ σχηματίζουν μια ενιαία οπτική γραμμή από το μπροστινό σπλίτερ έως τον πίσω διαχύτη
-
GTI τιμόνι. Νέο πολυλειτουργικό σπορ τιμόνι με δερμάτινη επένδυση και χειριστήρια αφής, διάτρητο δέρμα και διακριτικό κόκκινο σήμα GTI σε χρώμιο
Golf GTE
-
Εξηλεκτρισμένο και σπορ. Το νέο υψηλών επιδόσεων plug–in υβριδικό συνδυάζει ηλεκτροκίνηση και συναρπαστική εμπειρία οδήγησης
-
Υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας βενζίνης 1.4 λτ. με ηλεκτρικό μοτέρ. Συνδυαστική ισχύς 245 ίππους και 400 Nm ροπής, το Golf GTE έχει φτάσει στο επίπεδο ισχύος του Golf GTI
-
Μηδενικών εκπομπών ρύπων. Με 50% μεγαλύτερο ενεργειακό περιεχόμενο η μπαταρία χωρητικότητας 13 kWh διευρύνει την ηλεκτρική αυτονομία στα περίπου 60 χιλιόμετρα
-
Προνοητικός υβριδικός έλεγχος. Ο προηγμένος ηλεκτρονικός έλεγχος του GTE ενσωματώνει τα δεδομένα του GPS και της διαδρομής στη διαχείριση του κινητήριου συστήματος
-
IQ.DRIVE. Το Travel Assist προσφέρει στους οδηγούς του Golf GTE στοιχεία αυτόνομης οδήγησης με ενεργητική διεύθυνση, επιτάχυνση και επιβράδυνση
-
Εμφανισιακές διαφορές. Το GTE δεν έχει εμφανείς απολήξεις εξάτμισης (το GTI έχει στις άκρες δεξιά και αριστερά, το GTD έχει διπλή αριστερά)
-
GTE όργανα ελέγχου. Digital Cockpit και σύστημα πολυμέσων με ειδικό GTE μενού απεικονίσεων και πληροφοριών σχετικά με την ενεργειακή απόδοση και την αυτονομία
Golf GTD
-
Υπερτροφοδοτούμενος 2.0 λτ. πετρελαιοκινητήρας. Με 200 ίππους και 400 Nm ροπής
-
Διπλό SCR καταλυτικό σύστημα. Η τεχνολογία Twin–Dosing μειώνει σημαντικά τα οξείδια του αζώτου (NOx) σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο
-
Πάντα αυτόματο. Το νέο Golf GTD λανσάρεται στις αγορές με στάνταρ το αυτόματο 7τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (DSG)
Συνοψίζοντας λοιπόν έχουμε τα εξής:
-
Βενζίνη, υβριδικό και ντίζελ. Το Golf GTI και το εξηλεκτρισμένο Golf GTE έχουν ίδια ισχύ. Το Golf GTD έχει υψηλή ενεργειακή απόδοση στις μεγάλες αποστάσεις
-
Innovision Cockpit. Τα Golf GTI, GTE και GTD έχουν στάνταρ το Innovision Cockpit, την ενιαία μονάδα ψηφιακού πίνακα οργάνων και οθόνης πολυμέσων 10 ιντσών
-
Συνδεδεμένο συνεχώς. Οι υπηρεσίες We Connect στα GTI, GTE και GTD προσφέρουν συνδεσιμότητα σε πραγματικό χρόνο, Internet Radio και άλλα online χαρακτηριστικά
-
Χαρισματικό design. Νέοι προφυλακτήρες, νέα σπόιλερ οροφής, νέος διαχύτης και νέο λογότυπο
-
GTI μιας νέας εποχής. Digital Cockpit με 30 οπίσθιους φωτισμούς πάνελ συμπεριλαμβανομένης της ιδιαίτερης επιλογής GTI
-
Φως, το χρώμιο μιας νέας εποχής. Για πρώτη φορά τα Golf GTI, GTE και GTD θα εξοπλίζονται στάνταρ με μια φωτιζόμενη λωρίδα στην μάσκα.
-
LED σε X-σχήμα. Πέντε φωτιστικά σημεία LED δημιουργούν τα φώτα ομίχλης στους προφυλακτήρες